2 sztuki FUCHS RENOLIT LX 1 - smar NLGI 1 - 400 g - ZESTAW - TANIEJ
Smar FUCHS RENOLIT LX 1 - NLGI 1 - 400 g - 2 sztuki ZESTAW
FUCHS RENOLIT LX 1 to wielofunkcyjny, smar wysokotemperaturowy z zawartością dodatków EP, oparty na bazie mydła kompleksowego litowego. Przeznaczony jest do smarowania długookresowego.
Smar FUCHS RENOLIT LX 1 zalecany jest do wszystkich punktów smarowania, a szczególnie w miejscach, gdzie kluczowym wymaganiem jest żywotność, skuteczna odporność na temperaturę oraz właściwości antykorozyjne.


Właściwości
Smar FUCHS RENOLIT LX 1 posiada następujące właściwości:
- wysoka obciążalność mechaniczna i termiczna,
- odporność na działanie wody,
- dobra ochrona przed korozją,
- dobra odporność na przetłaczanie,
- odporność na starzenie,
- wielofunkcyjne smarowanie.
Konsystencja smaru RENOLIT LX1 to NLGI 1.
Produkt ten występuje też w klasie konsystencji:
- NLGI 2 jako RENOLIT LX 2
- NLGI 3 jako RENOLIT LX 3
- Smar
NLGI to międzynarodowa skala określająca konsystencję (gęstość) smaru plastycznego.
Paczkomaty INPOST | 14.97 zł |
---|
Kurier INPOST przedpłata | 15.97 zł |
---|
Kurier DPD przedpłata | 21.97 zł |
---|
Kurier INPOST pobranie | 18.97 zł |
---|
Kurier DPD pobranie | 25.97 zł |
---|
Odbiór osobisty (płatność przy odbiorze) | 0.00 zł |
---|
Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Informacje dotyczące transportu smarów
W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.
W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.
⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.
Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔