Wysyłkę zamówień dostępnych produktów w opakowaniach 18 kg i większych (w tym beczki) bedziemy realizować do 18.12.2025.
Modele FORD

Oleje FORD WSS-M2C962-A1

Specyfikacja FORD WSS-M2C962-A1 to oleje silnikowe klasy SAE 0W-20, stworzone do pracy w ekstremalnie niskich temperaturach. Zapewniają łatwy rozruch silnika nawet poniżej -30°C, wysoką oszczędność paliwa, ochronę turbosprężarki i układów rozrządu oraz zabezpieczenie przed zjawiskiem LSPI. To idealny wybór dla kierowców, którzy oczekują maksymalnej niezawodności silnika w surowym, zimowym klimacie.

Klikając w przyciski poniżej, przeczytasz więcej informacji na temat specyfikacji FORD WSS-M2C962-A1 lub dobierzesz olej do swojego samochodu poprzez naszą wyszukiwarkę. Możesz też zapytać nas o olej, chętnie pomożemy.

Poniżej oferta olejów silnikowych FUCHS ze specyfikacją FORD WSS-M2C962-A1

Opakowanie
Przeznaczenie
Lepkość SAE
Norma ACEA
Norma API
Specyfikacje
Dopuszczenia i rekomendacje
Norma ILSAC
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i hybrydowych, zapewniający szybkie smarowanie, bardzo niskie opory tarcia i wysoką efektywność paliwową. Chroni przed zużyciem, stabilizuje pracę jednostki w ruchu miejskim i trasie oraz jest odpowiedni do aut wyposażonych w system START-STOP. ACEA C5, ACEA C6, API SN PLUS (RC), API SP (RC), ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C954-A1, MB 229.71, MB 229.72, Opel OV0401547-A20, BMW Longlife-17 FE+, VOLVO VCC RBS0-2AE. Opakowanie – butelka 5 litrów.
6297 
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, zaprojektowany dla nowoczesnych silników benzynowych i diesla (także z turbodoładowaniem oraz systemem Start-Stop), zapewniający szybki rozruch, oszczędność paliwa i płynną pracę jednostki. Chroni silnik przed zużyciem, korozją i zjawiskiem LSPI, utrzymując niskie opory w całym zakresie pracy. ACEA C5, ACEA C6, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C952-A1, MB 229.71, OPEL OV0401547-A20. Opakowanie – butelka 1 litr.
6797 
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, opracowany pod wymagania silników benzynowych GM, w tym turbo i jednostek z systemem Start-Stop. Zapewnia szybkie smarowanie, skuteczną ochronę przed zużyciem, minimalizuje zjawisko LSPI i wspiera oszczędność paliwa. dexos1 Gen 3, API SP, ILSAC GF-6A. Opakowanie – butelka 5 litrów.
19700 
5 ltr (39.40 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i hybrydowych, zapewniający szybkie smarowanie, niskie opory pracy i realną oszczędność paliwa. Chroni przed zużyciem, utrzymuje czystość silnika i wspiera jego trwałość. ACEA C5, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C954-A1, OPEL OV0401547-A20, VOLVO VCC RBS0-2AE, MB 229.71, MB 229.72, BMW Longlife-17 FE+. Opakowanie – butelka 5 litrów.
21400 
5 ltr (42.80 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, zaprojektowany dla nowoczesnych silników benzynowych i diesla (także z turbodoładowaniem oraz systemem Start-Stop), zapewniający szybki rozruch, oszczędność paliwa i płynną pracę jednostki. Chroni silnik przed zużyciem, korozją i zjawiskiem LSPI, utrzymując niskie opory w całym zakresie pracy. ACEA C5, ACEA C6, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C952-A1, MB 229.71, OPEL OV0401547-A20. Opakowanie – butelka 5 litrów.
22700 
5 ltr (45.40 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i hybrydowych, zapewniający szybkie smarowanie, niskie opory pracy i realną oszczędność paliwa. Chroni przed zużyciem, utrzymuje czystość silnika i wspiera jego trwałość. ACEA C5, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C954-A1, OPEL OV0401547-A20, VOLVO VCC RBS0-2AE, MB 229.71, MB 229.72, BMW Longlife-17 FE+. O pakowanie – butelka 5 litrów + 1 litr.
26200  27697  -5%
6 ltr (43.67 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, zaprojektowany dla nowoczesnych silników benzynowych i diesla (także z turbodoładowaniem oraz systemem Start-Stop), zapewniający szybki rozruch, oszczędność paliwa i płynną pracę jednostki. Chroni silnik przed zużyciem, korozją i zjawiskiem LSPI, utrzymując niskie opory w całym zakresie pracy. ACEA C5, ACEA C6, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C952-A1, MB 229.71, OPEL OV0401547-A20. Opakowanie – butelka 5 litrów + 1 litr.
27400  29497  -7%
6 ltr (45.67 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i hybrydowych, zapewniający szybkie smarowanie, niskie opory pracy i realną oszczędność paliwa. Chroni przed zużyciem, utrzymuje czystość silnika i wspiera jego trwałość. ACEA C5, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C954-A1, OPEL OV0401547-A20, VOLVO VCC RBS0-2AE, MB 229.71, MB 229.72, BMW Longlife-17 FE+. Opakowanie – butelki: 5 litrów + 2 × 1 litr.
30400  33994  -11%
7 ltr (43.43 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, zaprojektowany dla nowoczesnych silników benzynowych i diesla (także z turbodoładowaniem oraz systemem Start-Stop), zapewniający szybki rozruch, oszczędność paliwa i płynną pracę jednostki. Chroni silnik przed zużyciem, korozją i zjawiskiem LSPI, utrzymując niskie opory w całym zakresie pracy. ACEA C5, ACEA C6, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C952-A1, MB 229.71, OPEL OV0401547-A20. Opakowanie – butelki: 5 litrów + 2 × 1 litr.
31700  36294  -13%
7 ltr (45.29 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i hybrydowych, zapewniający szybkie smarowanie, niskie opory pracy i realną oszczędność paliwa. Chroni przed zużyciem, utrzymuje czystość silnika i wspiera jego trwałość. ACEA C5, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C954-A1, OPEL OV0401547-A20, VOLVO VCC RBS0-2AE, MB 229.71, MB 229.72, BMW Longlife-17 FE+. Opakowanie – butelki: 5 litrów + 3 × 1 litr.
34700  40291  -14%
8 ltr (43.38 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, zaprojektowany dla nowoczesnych silników benzynowych i diesla (także z turbodoładowaniem oraz systemem Start-Stop), zapewniający szybki rozruch, oszczędność paliwa i płynną pracę jednostki. Chroni silnik przed zużyciem, korozją i zjawiskiem LSPI, utrzymując niskie opory w całym zakresie pracy. ACEA C5, ACEA C6, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C952-A1, MB 229.71, OPEL OV0401547-A20. Opakowanie – butelki: 5 litrów + 3 × 1 litr.
35400  43091  -18%
8 ltr (44.25 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, opracowany pod wymagania silników benzynowych GM, w tym turbo i jednostek z systemem Start-Stop. Zapewnia szybkie smarowanie, skuteczną ochronę przed zużyciem, minimalizuje zjawisko LSPI i wspiera oszczędność paliwa. dexos1 Gen 3, API SP, ILSAC GF-6A. Opakowanie – 2 butelki 5 litrów.
37900  39400  -4%
10 ltr (37.90 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i hybrydowych, zapewniający szybkie smarowanie, niskie opory pracy i realną oszczędność paliwa. Chroni przed zużyciem, utrzymuje czystość silnika i wspiera jego trwałość. ACEA C5, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C954-A1, OPEL OV0401547-A20, VOLVO VCC RBS0-2AE, MB 229.71, MB 229.72, BMW Longlife-17 FE+. Opakowanie – 2 butelki 5 litrów.
42400  42800  -1%
10 ltr (42.40 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, zaprojektowany dla nowoczesnych silników benzynowych i diesla (także z turbodoładowaniem oraz systemem Start-Stop), zapewniający szybki rozruch, oszczędność paliwa i płynną pracę jednostki. Chroni silnik przed zużyciem, korozją i zjawiskiem LSPI, utrzymując niskie opory w całym zakresie pracy. ACEA C5, ACEA C6, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C952-A1, MB 229.71, OPEL OV0401547-A20. Opakowanie – 2 butelki 5 litrów.
43900  45400  -3%
10 ltr (43.90 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, opracowany pod wymagania silników benzynowych GM, w tym turbo i jednostek z systemem Start-Stop. Zapewnia szybkie smarowanie, skuteczną ochronę przed zużyciem, minimalizuje zjawisko LSPI i wspiera oszczędność paliwa. dexos1 Gen 3, API SP, ILSAC GF-6A. Opakowanie – 3 butelki 5 litrów.
55800  59100  -6%
15 ltr (37.20 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i hybrydowych, zapewniający szybkie smarowanie, niskie opory pracy i realną oszczędność paliwa. Chroni przed zużyciem, utrzymuje czystość silnika i wspiera jego trwałość. ACEA C5, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C954-A1, OPEL OV0401547-A20, VOLVO VCC RBS0-2AE, MB 229.71, MB 229.72, BMW Longlife-17 FE+. Opakowanie – 3 butelki 5 litrów.
62700  64200  -2%
15 ltr (41.80 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, zaprojektowany dla nowoczesnych silników benzynowych i diesla (także z turbodoładowaniem oraz systemem Start-Stop), zapewniający szybki rozruch, oszczędność paliwa i płynną pracę jednostki. Chroni silnik przed zużyciem, korozją i zjawiskiem LSPI, utrzymując niskie opory w całym zakresie pracy. ACEA C5, ACEA C6, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C952-A1, MB 229.71, OPEL OV0401547-A20. Opakowanie – 3 butelki 5 litrów.
64800  68100  -5%
15 ltr (43.20 zł za ltr)
W magazynie
+

norma FORD WSS-M2C962-A1

Oleje silnikowe ze specyfikacją FORD WSS-M2C962-A1

Specyfikacja FORD WSS-M2C962-A1 została opracowana dla olejów silnikowych klasy SAE 0W20, z myślą o ekstremalnie niskich temperaturach otoczenia. To norma przeznaczona do najnowocześniejszych silników benzynowych Forda, w których oprócz wysokiej sprawności i niskiego zużycia paliwa, liczy się także niezawodny rozruch i pełna ochrona jednostki w warunkach arktycznego klimatu. W praktyce, oleje spełniające tę specyfikację, są rekomendowane do stosowania tam, gdzie temperatura spada poniżej -30 °C.

Norma WSS-M2C962-A1 nie ogranicza się jedynie do podstawowych wymagań lepkościowych, lecz nakłada na producentów konieczność przejścia szeregu rozszerzonych testów jakościowych i trwałościowych. Olej musi pozytywnie zaliczyć m.in.:

  • test odporności na powstawanie osadów i nagarów w silniku,
  • test zużycia i trwałości łańcucha rozrządu,
  • test ochrony przed zjawiskiem LSPI (przedwczesny zapłon przy niskich prędkościach obrotowych),
  • test ochrony elementów rozrządu przy niskiej lepkości,
  • test czystości i odporności turbosprężarki na odkładanie osadów,
  • test odparowywania oleju i stabilności w wysokiej temperaturze,
  • test odporności na utlenianie i starzenie,
  • test efektywności energetycznej i oszczędności paliwa.

Dzięki tak rozbudowanemu pakietowi badań, użytkownik ma pewność, że olej spełniający specyfikację FORD WSS-M2C962-A1 zapewni maksymalną ochronę silnika, zarówno podczas zimnych rozruchów, jak i w długotrwałej eksploatacji. Dodatkowo gwarantuje on kompatybilność z nowoczesnymi jednostkami Forda wyposażonymi w turbosprężarki, systemy redukcji emisji spalin i technologie bezpośredniego wtrysku paliwa.

Wybór oleju zgodnego z WSS-M2C962-A1 to rozwiązanie dedykowane przede wszystkim kierowcom użytkującym swoje pojazdy w surowym, zimowym klimacie, gdzie liczy się niezawodność, łatwy rozruch, niska emisja oraz długowieczność silnika.


FORD WSS-M2C962-A1
Filtry produktów
Opakowanie
Przeznaczenie
Lepkość SAE
Norma ACEA
Norma API
Specyfikacje
Dopuszczenia i rekomendacje
    zobacz więcej (17)
Norma ILSAC