Wysyłkę zamówień dostępnych produktów w opakowaniach 18 kg i większych (w tym beczki) bedziemy realizować do 18.12.2025.
Modele FORD

Oleje FORD WSS-M2C947-A

Specyfikacja FORD WSS-M2C947-A odnosi się do olejów SAE 0W-20, które były kiedyś zalecane przez Forda (np. w modelu C-Max 2017). Obecnie norma jest uznawana za przestarzałą i została zastąpiona przez nowoczesne specyfikacje, takie jak WSS-M2C962-A1. Oleje zgodne z WSS-M2C947-A zazwyczaj spełniają też standardy ILSAC GF-6A i API SP, co oznacza, że mają dobrą charakterystykę silnikową, jednak zalecane jest stosowanie nowszych norm.

Klikając w przyciski poniżej, przeczytasz więcej informacji na temat specyfikacji FORD WSS-M2C947-A lub dobierzesz olej do swojego samochodu poprzez naszą wyszukiwarkę. Możesz też zapytać nas o olej, chętnie pomożemy.

Poniżej oferta olejów silnikowych FUCHS ze specyfikacją FORD WSS-M2C947-A

Opakowanie
Przeznaczenie
Lepkość SAE
Norma ACEA
Norma API
Specyfikacje
Dopuszczenia i rekomendacje
Norma ILSAC
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i hybrydowych, zapewniający szybkie smarowanie, bardzo niskie opory tarcia i wysoką efektywność paliwową. Chroni przed zużyciem, stabilizuje pracę jednostki w ruchu miejskim i trasie oraz jest odpowiedni do aut wyposażonych w system START-STOP. ACEA C5, ACEA C6, API SN PLUS (RC), API SP (RC), ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C954-A1, MB 229.71, MB 229.72, Opel OV0401547-A20, BMW Longlife-17 FE+, VOLVO VCC RBS0-2AE. Opakowanie – butelka 5 litrów.
6297 
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, zaprojektowany dla nowoczesnych silników benzynowych i diesla (także z turbodoładowaniem oraz systemem Start-Stop), zapewniający szybki rozruch, oszczędność paliwa i płynną pracę jednostki. Chroni silnik przed zużyciem, korozją i zjawiskiem LSPI, utrzymując niskie opory w całym zakresie pracy. ACEA C5, ACEA C6, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C952-A1, MB 229.71, OPEL OV0401547-A20. Opakowanie – butelka 1 litr.
6797 
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, opracowany pod wymagania silników benzynowych GM, w tym turbo i jednostek z systemem Start-Stop. Zapewnia szybkie smarowanie, skuteczną ochronę przed zużyciem, minimalizuje zjawisko LSPI i wspiera oszczędność paliwa. dexos1 Gen 3, API SP, ILSAC GF-6A. Opakowanie – butelka 5 litrów.
19700 
5 ltr (39.40 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i hybrydowych, zapewniający szybkie smarowanie, niskie opory pracy i realną oszczędność paliwa. Chroni przed zużyciem, utrzymuje czystość silnika i wspiera jego trwałość. ACEA C5, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C954-A1, OPEL OV0401547-A20, VOLVO VCC RBS0-2AE, MB 229.71, MB 229.72, BMW Longlife-17 FE+. Opakowanie – butelka 5 litrów.
21400 
5 ltr (42.80 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, zaprojektowany dla nowoczesnych silników benzynowych i diesla (także z turbodoładowaniem oraz systemem Start-Stop), zapewniający szybki rozruch, oszczędność paliwa i płynną pracę jednostki. Chroni silnik przed zużyciem, korozją i zjawiskiem LSPI, utrzymując niskie opory w całym zakresie pracy. ACEA C5, ACEA C6, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C952-A1, MB 229.71, OPEL OV0401547-A20. Opakowanie – butelka 5 litrów.
22700 
5 ltr (45.40 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i hybrydowych, zapewniający szybkie smarowanie, niskie opory pracy i realną oszczędność paliwa. Chroni przed zużyciem, utrzymuje czystość silnika i wspiera jego trwałość. ACEA C5, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C954-A1, OPEL OV0401547-A20, VOLVO VCC RBS0-2AE, MB 229.71, MB 229.72, BMW Longlife-17 FE+. O pakowanie – butelka 5 litrów + 1 litr.
26200  27697  -5%
6 ltr (43.67 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, zaprojektowany dla nowoczesnych silników benzynowych i diesla (także z turbodoładowaniem oraz systemem Start-Stop), zapewniający szybki rozruch, oszczędność paliwa i płynną pracę jednostki. Chroni silnik przed zużyciem, korozją i zjawiskiem LSPI, utrzymując niskie opory w całym zakresie pracy. ACEA C5, ACEA C6, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C952-A1, MB 229.71, OPEL OV0401547-A20. Opakowanie – butelka 5 litrów + 1 litr.
27400  29497  -7%
6 ltr (45.67 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i hybrydowych, zapewniający szybkie smarowanie, niskie opory pracy i realną oszczędność paliwa. Chroni przed zużyciem, utrzymuje czystość silnika i wspiera jego trwałość. ACEA C5, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C954-A1, OPEL OV0401547-A20, VOLVO VCC RBS0-2AE, MB 229.71, MB 229.72, BMW Longlife-17 FE+. Opakowanie – butelki: 5 litrów + 2 × 1 litr.
30400  33994  -11%
7 ltr (43.43 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, zaprojektowany dla nowoczesnych silników benzynowych i diesla (także z turbodoładowaniem oraz systemem Start-Stop), zapewniający szybki rozruch, oszczędność paliwa i płynną pracę jednostki. Chroni silnik przed zużyciem, korozją i zjawiskiem LSPI, utrzymując niskie opory w całym zakresie pracy. ACEA C5, ACEA C6, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C952-A1, MB 229.71, OPEL OV0401547-A20. Opakowanie – butelki: 5 litrów + 2 × 1 litr.
31700  36294  -13%
7 ltr (45.29 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i hybrydowych, zapewniający szybkie smarowanie, niskie opory pracy i realną oszczędność paliwa. Chroni przed zużyciem, utrzymuje czystość silnika i wspiera jego trwałość. ACEA C5, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C954-A1, OPEL OV0401547-A20, VOLVO VCC RBS0-2AE, MB 229.71, MB 229.72, BMW Longlife-17 FE+. Opakowanie – butelki: 5 litrów + 3 × 1 litr.
34700  40291  -14%
8 ltr (43.38 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, zaprojektowany dla nowoczesnych silników benzynowych i diesla (także z turbodoładowaniem oraz systemem Start-Stop), zapewniający szybki rozruch, oszczędność paliwa i płynną pracę jednostki. Chroni silnik przed zużyciem, korozją i zjawiskiem LSPI, utrzymując niskie opory w całym zakresie pracy. ACEA C5, ACEA C6, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C952-A1, MB 229.71, OPEL OV0401547-A20. Opakowanie – butelki: 5 litrów + 3 × 1 litr.
35400  43091  -18%
8 ltr (44.25 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, opracowany pod wymagania silników benzynowych GM, w tym turbo i jednostek z systemem Start-Stop. Zapewnia szybkie smarowanie, skuteczną ochronę przed zużyciem, minimalizuje zjawisko LSPI i wspiera oszczędność paliwa. dexos1 Gen 3, API SP, ILSAC GF-6A. Opakowanie – 2 butelki 5 litrów.
37900  39400  -4%
10 ltr (37.90 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i hybrydowych, zapewniający szybkie smarowanie, niskie opory pracy i realną oszczędność paliwa. Chroni przed zużyciem, utrzymuje czystość silnika i wspiera jego trwałość. ACEA C5, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C954-A1, OPEL OV0401547-A20, VOLVO VCC RBS0-2AE, MB 229.71, MB 229.72, BMW Longlife-17 FE+. Opakowanie – 2 butelki 5 litrów.
42400  42800  -1%
10 ltr (42.40 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, zaprojektowany dla nowoczesnych silników benzynowych i diesla (także z turbodoładowaniem oraz systemem Start-Stop), zapewniający szybki rozruch, oszczędność paliwa i płynną pracę jednostki. Chroni silnik przed zużyciem, korozją i zjawiskiem LSPI, utrzymując niskie opory w całym zakresie pracy. ACEA C5, ACEA C6, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C952-A1, MB 229.71, OPEL OV0401547-A20. Opakowanie – 2 butelki 5 litrów.
43900  45400  -3%
10 ltr (43.90 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, opracowany pod wymagania silników benzynowych GM, w tym turbo i jednostek z systemem Start-Stop. Zapewnia szybkie smarowanie, skuteczną ochronę przed zużyciem, minimalizuje zjawisko LSPI i wspiera oszczędność paliwa. dexos1 Gen 3, API SP, ILSAC GF-6A. Opakowanie – 3 butelki 5 litrów.
55800  59100  -6%
15 ltr (37.20 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych i hybrydowych, zapewniający szybkie smarowanie, niskie opory pracy i realną oszczędność paliwa. Chroni przed zużyciem, utrzymuje czystość silnika i wspiera jego trwałość. ACEA C5, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C954-A1, OPEL OV0401547-A20, VOLVO VCC RBS0-2AE, MB 229.71, MB 229.72, BMW Longlife-17 FE+. Opakowanie – 3 butelki 5 litrów.
62700  64200  -2%
15 ltr (41.80 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, zaprojektowany dla nowoczesnych silników benzynowych i diesla (także z turbodoładowaniem oraz systemem Start-Stop), zapewniający szybki rozruch, oszczędność paliwa i płynną pracę jednostki. Chroni silnik przed zużyciem, korozją i zjawiskiem LSPI, utrzymując niskie opory w całym zakresie pracy. ACEA C5, ACEA C6, API SP, ILSAC GF-6A, FORD WSS-M2C952-A1, MB 229.71, OPEL OV0401547-A20. Opakowanie – 3 butelki 5 litrów.
64800  68100  -5%
15 ltr (43.20 zł za ltr)
W magazynie
+

Specyfikacja FORD WSS-M2C947-A

Oleje silnikowe ze specyfikacją FORD WSS-M2C947-A

Specyfikacja FORD WSS-M2C947-A dotyczy olejów SAE 0W-20, która była stosowana w przeszłości jako oficjalna rekomendacja w samochodach Forda (np. C-Max z 2017 roku) jako standard zalecany do stosowania. Norma ta zapewniała odpowiednią lepkość przy niskich temperaturach oraz zgodność z wymaganiami silników benzynowych Forda.

Obecnie norma FORD WSS-M2C947-A jest uznawana za przestarzałą i została zastąpiona nowszymi specyfikacjami, takimi jak FORD WSS-M2C962-A1. Nowe normy oferują bardziej kompleksową ochronę silnika, m.in. pod kątem LSPI, trwałości łańcucha rozrządu oraz efektywności paliwowej.

Niezależnie od statusu normy, oleje spełniające specyfikację FORD WSS-M2C947-A zazwyczaj są zgodne także z najnowszymi standardami branżowymi – tj. ILSAC GF-5A i API SP – co sprawia, że nadal mogą być bezpiecznie stosowane, choć nie rekomendowane w nowych silnikach Forda.

Dla użytkowników w mniej surowych warunkach klimatycznych, którzy natrafią na olej ze specyfikacją FORD WSS-M2C947-A, pozostaje to akceptowalna opcja, ale najlepszą praktyką jest wybór nowszej normy (np. WSS-M2C962-A1), zgodnej z aktualnymi wymaganiami producenta.


FORD WSS-M2C947-A
Filtry produktów
Opakowanie
Przeznaczenie
Lepkość SAE
Norma ACEA
Norma API
Specyfikacje
Dopuszczenia i rekomendacje
    zobacz więcej (17)
Norma ILSAC