Wysyłkę zamówień dostępnych produktów w opakowaniach 18 kg i większych (w tym beczki) bedziemy realizować do 18.12.2025.
180 kg FUCHS RENOLIT LX-EP 2 - smar litowy kompleksowy, Opakowanie / zestaw: 180 kg - sklep olejefuchs.pl
180 kg FUCHS RENOLIT LX-EP 2 - smar litowy kompleksowy
6,91700 

180 kg FUCHS RENOLIT LX-EP 2 - smar litowy kompleksowy

600790950

Wysyłka w ciągu 3-30 dni


Różne opakowania produktu

Waga przesyłki: 190.000 kg
Cena zawiera 23% VAT - cena BRUTTO
Zwrot towaru - do 30 dni
Realizacja zamówień - dostawa

SMAR FUCHS RENOLIT LX-EP 2 – 180 kg

FUCHS RENOLIT LX-EP 2 to wielofunkcyjny smar litowy - kompleksowy, przeznaczony do smarowania długookresowego.

Smar FUCHS RENOLIT LX-EP 2 dzięki wysokiej odporności na starzenie, jest preferowany przy smarowaniu długookresowym łożysk tocznych. Jego właściwości pozwalają zastosować RENOLIT LX-EP 2 we wszelkiego rodzaju węzłach tarcia, w których wymagana jest wysoka jakość smaru o wysokiej żywotności, odporności temperaturowej i ochrony antykorozyjnej.

RENOLIT LX-EP 2 zalecany jest m.in. do zastosowania w wysokoobciążonych łożyskach maszyn budowlanych, w łożyskach silników elektrycznych, w przemyśle chemicznym, w łożyskach wyciskowych sprzęgieł samochodowych, szczególnie ciężarowych, w łożyskach wentylatorów gorącego powietrza.

Smar FUCHS RENOLIT LX-EP 2

Właściwości smaru FUCHS RENOLIT LX-EP 2

Właściwości

Smar FUCHS RENOLIT LX-EP 2 posiada następujące właściwości:

  • zakres temperatur pracy od -30°C  do +160°C (okresowo do +200°C),
  • klasa konsystencji NLGI 2,
  • doskonałe właściwości antykorozyjne,
  • odporność na działanie wysokich obciążeń termicznych i mechanicznych,
  • bardzo dobra odporność na starzenie,
  • dobra stabilność strukturalna,
  • odporność na wodę.

Column filling
Sortuj wg. Cena Sortuj wg. Dostępność Sortuj wg. Opakowanie / zestaw
3597 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g
5900  7194 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 2
11000  17985 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 5
20900  35970 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 10
23900 
Brak w magazynie
Opakowanie / zestaw:
5 kg
37900  71940 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 20
50800  84840 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 20 + smarownica
74700 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
18 kg
75400  1,43880 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 40
88300  1,56780 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 40 + smarownica
2,01700 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
50 kg
6,91700 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
180 kg
Condition
New
MPN
600790950
Informacje techniczne
Opakowanie / zestaw
180 kg
Przeznaczenie
  • Smar
Parametry
Barwa
bursztynowa
Ciśnienie płynięcia w temp. - 30°C [hPa]
1300
Ciśnienie płynięcia w temp. 20°C [hPa]
< 120
Oddziaływanie antykorozyjne na miedź [stopnie korozji]
1 - 100
Oddzielanie oleju w temp. 40°C / 18h [%]
< 0,5
Oddzielanie oleju w temp. 80°C / 18h [%]
< 3
Odporność na utlenianie statyczna - spadek ciśnienia [hPa]
< 300
Test na aparacie czterokulowym [N]
> 2400
Test ochrony antykorozyjnej (EMCOR) [N]
0 i 0
Klasa konsystencji NLGI
NLGI 2
Temperatura kroplenia [°C]
min. 230
Penetracja po ugniataniu w 25°C [1/10 mm]
265 - 295
Klasyfikacja smaru wg. DIN
KP 2 P-30
Zakres temperatur pracy [°C]
- 30 do +160 (okresowo +200)
Zakres temperatur pracy - OD [°C]
- 30
Zakres temperatur pracy - DO [°C]
160
Środek zagęszczający (zagęszczacz)
mydło litowe - kompleksowe
Odporność na wodę [stopnie odporności]
1 - 90
Lepkość oleju bazowego w 40°C [mm²/s]
120
Lepkość oleju bazowego w 100°C [mm²/s]
14
Bezpłatna dostawa kurierska (po przedpłacie) 0.00 

Odbiór osobisty (po przedpłacie) 0.00 



  • Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
  • Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
  • Z cennikiem dostaw mozesz zapoznać sie w zakładce - DOSTAWA

Informacje dotyczące transportu smarów

W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.

W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.

⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.

Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔


Możesz być zainteresowany...
  • Najnowsze