WAŻNE - Wysyłkę zamówionych beczek bedziemy realizować od 05-01-2026
180 kg FUCHS RENOLIT UNI 2 - uniwersalny smar litowy, Klasa konsystencji NLGI: NLGI 2, Opakowanie / zestaw: 180 kg - sklep olejefuchs.pl
180 kg FUCHS RENOLIT UNI 2 - uniwersalny smar litowy
4,89700 

180 kg FUCHS RENOLIT UNI 2 - uniwersalny smar litowy

600936624

Wysyłka w ciągu 3-30 dni


Różne opakowania produktu

Waga przesyłki: 190.000 kg
Cena zawiera 23% VAT - cena BRUTTO
Zwrot towaru - do 30 dni
Realizacja zamówień - dostawa

SMAR FUCHS RENOLIT UNI 2 – 180 kg

FUCHS RENOLIT UNI 2 to uniwersalny smar litowy, stworzony na bazie oleju mineralnego i mydła litowego. Dzięki swoim właściwościom smarującym i odporności na obciążenia mechaniczne, sprawdza się doskonale zarówno w przemyśle, rolnictwie jak i motoryzacji.

Smar FUCHS RENOLIT UNI 2 zapewnia niezawodne smarowanie w szerokim zakresie temperatur – od -30°C do +120°C (okresowo do +130°C). To idealne rozwiązanie do średnio obciążonych łożysk, połączeń ruchomych oraz układów centralnego smarowania, gdzie liczy się dobra przetłaczalność i trwałość. Produkt nie zawiera dodatków EP, co czyni go bezpiecznym dla delikatniejszych komponentów.

Smar FUCHS RENOLIT UNI 2

Właściwości smaru FUCHS RENOLIT UNI 2

Właściwości

Smar FUCHS RENOLIT UNI 2 posiada następujące właściwości:

  • zakres temperatur pracy od -30°C  do +120°C (okresowo do +130°C),
  • klasa konsystencji NLGI 2,
  • wysoka odporność mechaniczna,
  • szeroki wachlarz zastosowań,
  • dobra przetłaczalność w układach centralnego smarowania.

Column filling
Sortuj wg. Cena Sortuj wg. Dostępność Sortuj wg. Klasa konsystencji NLGI Sortuj wg. Opakowanie / zestaw
3397 
W magazynie
+
Klasa konsystencji NLGI:
NLGI 2
Opakowanie / zestaw:
400 g
4898  6794 
W magazynie
+
Klasa konsystencji NLGI:
NLGI 2
Opakowanie / zestaw:
400 g x 2
8995  16985 
W magazynie
+
Klasa konsystencji NLGI:
NLGI 2
Opakowanie / zestaw:
400 g x 5
16900  33970 
W magazynie
+
Klasa konsystencji NLGI:
NLGI 2
Opakowanie / zestaw:
400 g x 10
17700 
W magazynie
+
Klasa konsystencji NLGI:
NLGI 3
Opakowanie / zestaw:
5 kg
33400  67940 
W magazynie
+
Klasa konsystencji NLGI:
NLGI 2
Opakowanie / zestaw:
400 g x 20
46300  80840 
W magazynie
+
Klasa konsystencji NLGI:
NLGI 2
Opakowanie / zestaw:
400 g x 20 + smarownica
52700 
W magazynie
+
Klasa konsystencji NLGI:
NLGI 2
Opakowanie / zestaw:
18 kg
58700 
W magazynie
+
Klasa konsystencji NLGI:
NLGI 3
Opakowanie / zestaw:
18 kg
65800  1,35880 
W magazynie
+
Klasa konsystencji NLGI:
NLGI 2
Opakowanie / zestaw:
400 g x 40
78700  1,48780 
W magazynie
+
Klasa konsystencji NLGI:
NLGI 2
Opakowanie / zestaw:
400 g x 40 + smarownica
1,57700 
W magazynie
+
Klasa konsystencji NLGI:
NLGI 3
Opakowanie / zestaw:
50 kg
4,89700 
W magazynie
+
Klasa konsystencji NLGI:
NLGI 2
Opakowanie / zestaw:
180 kg
5,43700 
W magazynie
+
Klasa konsystencji NLGI:
NLGI 3
Opakowanie / zestaw:
180 kg
Condition
New
MPN
600936624
Informacje techniczne
Opakowanie / zestaw
180 kg
Przeznaczenie
  • Smar
Parametry
Barwa
bursztynowa
Klasyfikacja smaru wg. ISO
CCEA-2
Struktura
gładka
Klasa konsystencji NLGI
NLGI 2
Temperatura kroplenia [°C]
> 185
Penetracja po ugniataniu w 25°C [1/10 mm]
265 - 295
Klasyfikacja smaru wg. DIN
K 2 K-30
Zakres temperatur pracy [°C]
- 30 do +120 (okresowo +130)
Zakres temperatur pracy - OD [°C]
- 30
Zakres temperatur pracy - DO [°C]
120
Środek zagęszczający (zagęszczacz)
mydło litowe
Lepkość oleju bazowego w 40°C [mm²/s]
100
Bezpłatna dostawa kurierska (po przedpłacie) 0.00 

Odbiór osobisty (po przedpłacie) 0.00 



  • Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
  • Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
  • Z cennikiem dostaw mozesz zapoznać sie w zakładce - DOSTAWA

Informacje dotyczące transportu smarów

W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.

W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.

⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.

Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔


Możesz być zainteresowany...
  • Najnowsze