18 kg FUCHS RENOLIT UNITEMP 2 - smar
SMAR FUCHS RENOLIT UNITEMP 2 – 18 kg
FUCHS RENOLIT UNITEMP 2 to syntetyczny smar oparty na bazie mydła sodowego kompleksowego.
Smar FUCHS RENOLIT UNITEMP 2 posiada wyjątkową odporność na starzenie i gwarantuje wysoką stabilność pracy. Charakteryzuje się szerokim zakresem temperatur pracy i stabilnością w zakresie temperatur w przedziale od -50°C do 180°C, a okresowo do 200°C. Posiada wysokie zdolności smarne niezależnie od obciążenia oraz bardzo korzystną charakterystykę zależności ciśnienia płynięcia od temperatury. Wyróżnia się wysoką odporność na działanie wody oraz dobrą ochroną antykorozyjną.
Syntetyczny smar RENOLIT UNITEMP 2 dedykowany jest jako wysokowartościowy, uniwersalny smar do łożysk, zarówno ślizgowych jak i tocznych. Gwarantuje wysoką żywotność węzłów tarcia, w których jest stosowany, co jest wynikiem bardzo długiego zachowywania przez UNITEMP 2 właściwości smarnych.


Właściwości
Smar FUCHS RENOLIT UNITEMP 2 posiada następujące właściwości:
- zakres temperatur pracy od -50°C do +180°C,
- klasa konsystencji NLGI 2,
- stabilność w wysokich temperaturach,
- odporność na działanie wody,
- dobra ochrona antykorozyjne,
- wyjątkowa odporność na starzenie,
- przenoszenie dużych obciążeń,
- niezawodność pracy w niskich temperaturach.
- Smar
NLGI to międzynarodowa skala określająca konsystencję (gęstość) smaru plastycznego.
Kurier INPOST przedpłata | 29.97 zł |
---|
Kurier DPD przedpłata | 37.97 zł |
---|
Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Informacje dotyczące transportu smarów
W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.
W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.
⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.
Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔