20 litrów FUCHS RENOLIN VG 46 - mineralny olej hydrauliczny i smarowy
OLEJ HYDRAULICZNY FUCHS RENOLIN VG 46 – 20 litrów
FUCHS RENOLIN VG 46 to wysokiej jakości olej hydrauliczny klasy HLP i olej smarowy / maszynowy klasy CLP, z klasyfikacją lepkości ISO VG 46, o bardzo dobrych właściwościach lepkościowo-temperaturowych i bardzo wysokim wskaźniku lepkości.
Olej hydrauliczny FUCHS RENOLIN VG 46, jako olej klasy HLP, stosowany jest głównie w urządzeniach hydraulicznych z napędem hydrostatycznym, które poddawane są wysokim obciążeniom termicznym, gdzie może występować obecność wody i korozja. Zastosowanie mają również w urządzeniach, w których pompy lub silniki wymagają olejów redukujących ścieranie w warunkach mieszanego tarcia.
Olej hydrauliczny Renolin VG 46 posiada wysoką stabilność oksydacyjną, a także jest wysoko odporny na starzenie. Jego właściwości pozwalają na przenoszenie wysokich obciążeń z zachowaniem bardzo dobrej ochrony przed ścieraniem i ochrony antykorozyjnej. Posiada optymalne zdolności deemulgujące oraz dobrą zdolność oddzielania powietrza i niską skłonność do pienienia.
Oleje z grupy RENOLIN VG dostępne są w kilku lepkościach ISO VG oraz opakowaniach 20 i 205 litrów.
Właściwości
Olej FUCHS RENOLIN VG 46 posiada następujące własciwości:
- wysoka stabilność oksydacyjna,
- dobra odporność na starzenie,
- doskonała ochrona antykorozyjna,
- bardzo dobra ochrona przed ścieraniem,
- wysoka zdolność przenoszenia obciążeń,
- optymalna zdolność deemulgacyjna,
- dobra zdolność oddzielania powietrza,
- niska skłonność do pienienia,
- kompatybilność z uszczelnieniami.
Dodatek RENOLIN ANTI-STICK-SLIP
Drgania cierne (STICK-SLIP) to efekt, który występuje w urządzeniach hydraulicznych, takich jak siłowniki czy pompy, kiedy elementy metalowe poruszają się między sobą z pewnym oporem. Podczas ruchu, elementy te mogą się przesuwać płynnie przez krótki czas, a następnie zatrzymać się nagle na chwilę, po czym ponownie ruszyć. Ten cykl zatrzymania i ruszenia może powtarzać się wielokrotnie, co prowadzi do drgań i hałasu.
Przyczyną zjawiska stick slip jest tarcie suche między elementami metalowymi, które powoduje, że zaczepiają się one na krótką chwilę, a następnie odrywają się, co prowadzi do rytmicznych ruchów.
Zjawisko stick-slip w urządzeniach hydraulicznych może też wpływać na uszczelki w tych urządzeniach. Kiedy występuje stick slip, to elementy uszczelniające, takie jak pierścienie uszczelniające, tłoki i uszczelki wargowe, mogą ulegać zużyciu lub uszkodzeniu.
W naszej ofercie znajdziesz dodatek
który jest w stanie zniwelować zjawisko stick-slip. Można go nabyć w zestawie z olejem, klikając w zakładkę KUP RAZEM. Produkt stosuje się jako dodatek w stężeniu 2%.
- Olej hydrauliczny
- Olej smarowy
- DENISON HF-0
- DENISON HF-1
- DENISON HF-2
- DIN 51 517-3: CLP
- DIN 51 524-2: HLP
- ISO 6743-4: HM
- ISO 6743-6 CKC
Kurier INPOST przedpłata | 29.97 zł |
---|
Kurier DPD przedpłata | 37.97 zł |
---|
Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.