20 litrów FUCHS RENOLIN VG 100 - mineralny olej hydrauliczny
OLEJ HYDRAULICZNY FUCHS RENOLIN VG 100 – 20 litrów
FUCHS RENOLIN VG 100 to wysokiej jakości olej hydrauliczny klasy HLP i olej smarowy / maszynowy klasy CLP, z klasyfikacją lepkości ISO VG 100, jest idealny do pracy w warunkach wymagających wysokiej wytrzymałości.
Olej hydrauliczny FUCHS RENOLIN VG 100, został stworzony z myślą o ciężkich aplikacjach przemysłowych, zapewnia doskonałe smarowanie i niezawodną ochronę przed korozją i zużyciem. Dzięki swojej wysokiej lepkości, świetnie sprawdza się w środowiskach o dużych obciążeniach mechanicznych i termicznych.
Zastosowanie:
FUCHS RENOLIN VG 100 jest idealnym wyborem do:
- Układów hydraulicznych w maszynach przemysłowych pracujących pod dużymi obciążeniami.
- Aplikacji wymagających doskonałej ochrony przed ścieraniem i stabilności w wysokich temperaturach.
- Systemów hydraulicznych w środowiskach o dużej zmienności obciążeń i wymaganej długotrwałej odporności.
- Maszyn wymagających olejów o zwiększonej lepkości dla optymalnego smarowania.
Oleje z grupy RENOLIN VG dostępne są w kilku lepkościach ISO VG oraz opakowaniach 20 i 205 litrów.


Właściwości
Olej hydrauliczny FUCHS RENOLIN VG 100 charakteryzuje się następującymi właściwościami:
- Wysoka stabilność oksydacyjna, zapewniająca długotrwałą ochronę.
- Doskonała odporność na starzenie, co wydłuża żywotność oleju.
- Skuteczna ochrona antykorozyjna elementów metalowych.
- Bardzo dobra ochrona przed ścieraniem, zmniejszająca zużycie elementów układu.
- Wysoka zdolność przenoszenia obciążeń w trudnych warunkach.
- Optymalna zdolność deemulgacyjna, ułatwiająca separację wody.
- Niska skłonność do pienienia, zapewniająca efektywność systemu hydraulicznego.
- Dobra zdolność oddzielania powietrza, co minimalizuje ryzyko kawitacji.
- Kompatybilność z uszcelniaczami, co zapobiega ich przedwczesnemu zużyciu.
Dodatek RENOLIN ANTI-STICK-SLIP
Drgania cierne (STICK-SLIP) to efekt, który występuje w urządzeniach hydraulicznych, takich jak siłowniki czy pompy, kiedy elementy metalowe poruszają się między sobą z pewnym oporem. Podczas ruchu, elementy te mogą się przesuwać płynnie przez krótki czas, a następnie zatrzymać się nagle na chwilę, po czym ponownie ruszyć. Ten cykl zatrzymania i ruszenia może powtarzać się wielokrotnie, co prowadzi do drgań i hałasu.
Przyczyną zjawiska stick slip jest tarcie suche między elementami metalowymi, które powoduje, że zaczepiają się one na krótką chwilę, a następnie odrywają się, co prowadzi do rytmicznych ruchów.
Zjawisko stick-slip w urządzeniach hydraulicznych może też wpływać na uszczelki w tych urządzeniach. Kiedy występuje stick slip, to elementy uszczelniające, takie jak pierścienie uszczelniające, tłoki i uszczelki wargowe, mogą ulegać zużyciu lub uszkodzeniu.
W naszej ofercie znajdziesz dodatek
który jest w stanie zniwelować zjawisko stick-slip. Można go nabyć w zestawie z olejem, klikając w zakładkę KUP RAZEM. Produkt stosuje się jako dodatek w stężeniu 2%.
- Olej hydrauliczny
- Olej smarowy
- DENISON HF-0
- DENISON HF-1
- DENISON HF-2
- DIN 51517-3: CLP
- DIN 51524-2: HLP
- ISO 6743-4: HM
- ISO 6743-6 CKC
Kurier INPOST przedpłata | 29.97 zł |
---|
Kurier DPD przedpłata | 37.97 zł |
---|
Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com