18 kg FUCHS RENOLIT FEP 2 - smar
SMAR FUCHS RENOLIT FEP 2 – 18 kg
FUCHS RENOLIT FEP 2 to wysokiej jakości, wielozadaniowy smar litowy, z dodatkami EP.
Smar FUCHS RENOLIT FEP 2 oparty jest na bazie oleju mineralnego, mydła litowego i specjalnie dobranych dodatków. Jego właściwości zapewniają doskonałą odporność na korozję, wysoką stabilność temperaturową oraz odporność na wodę. Posiada zdolność przenoszenia wysokich obciążeń i jest stabilny mechanicznie. RENOLIT FEP 2 wykazuje się dobrą przyczepnością do powierzchni metalowych. Chroni punkty smarowania przez wytworzenie kołnierza ochronnego, co zapewnia efekt uszczelniający.
Smar FUCHS RENOLIT FEP 2 może być zastosowany do smarowania wysoko obciążonych termicznie i mechanicznie łożysk, na przykład w suwnicach, łożyskach kół, spychaczy i prasy kuźniczych. Jego właściwości sprawdzają się w trudnych warunkach środowiskowych np. w instalacjach przemysłu chemicznego i branży budowlanej.


Właściwości
Smar FUCHS RENOLIT FEP 2 posiada następujące właściwości:
- zakres temperatur pracy od -20°C do +140°C,
- klasa konsystencji NLGI 2,
- stabilność temperaturowa,
- dobra odporność na działanie wody,
- właściwości uszczelniające,
- odporność na starzenie,
- dobre właściwości przenoszenia obciążeń,
- doskonała ochrona antykorozyjna.
- Smar
NLGI to międzynarodowa skala określająca konsystencję (gęstość) smaru plastycznego.
Kurier INPOST przedpłata | 29.97 zł |
---|
Kurier DPD przedpłata | 37.97 zł |
---|
Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Informacje dotyczące transportu smarów
W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.
W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.
⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.
Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔