50 kg FUCHS RENOLIT CXI 2 - smar
SMAR FUCHS RENOLIT CXI 2 – 50 kg
FUCHS RENOLIT CXI 2 to smar kompleksowy sulfonianu wapnia, dedykowany do pracy w trudnych warunkach otoczenia.
Smar FUCHS RENOLIT CXI 2 dzięki swoim właściwościom, posiada wysoką odporność na starzenie i wysoką stabilność, co powoduje, że może być stosowany w szerokim zakresie temperaturowym. Posiada w swoim składzie bardzo skutecznie działające dodatki EP, a także wykazuje wysoką ochronę antykorozyjną, nawet w warunkach, w których występuje obecność słonej wody. Charakteryzuje się dobrą pompowalnością w układach centralnego smarowania, nawet w długich przewodach.
Smar FUCHS RENOLIT CXI 2 dedykowany jest do smarowania w miejscach, gdzie wymagana jest wysoka odporność na działanie wody, właściwości przeciwzużyciowe, przeciwzatarciowe oraz wysoka stabilność pracy. Smar ten został opracowany do prac w najtrudniejszych warunkach otoczenia, do smarowania łożysk ślizgowych i tocznych, które pracują w przemyśle budowlanym, papierniczym, hutniczym, cementowym.


Właściwości
Smar FUCHS RENOLIT CXI 2 posiada następujące właściwości:
- zakres temperatur pracy od -20°C do +160°C,
- klasa konsystencji NLGI 2,
- odporny na starzenie,
- doskonałe właściwości przeciwzużyciowe,
- odporność na działanie wody,
- wysoka stabilność pracy,
- niska tendencja do wydzielania oleju,
- odporność na zużycie,
- odporność na korozję.
- Smar
NLGI to międzynarodowa skala określająca konsystencję (gęstość) smaru plastycznego.
Kurier DPD przedpłata | 99.00 zł |
---|
Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Informacje dotyczące transportu smarów
W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.
W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.
⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.
Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔