Wysyłkę zamówień dostępnych produktów w opakowaniach 18 kg i większych (w tym beczki) bedziemy realizować do 18.12.2025.
Opakowanie
Przeznaczenie
Dodatkowa informacja
Lepkość SAE
Norma ACEA
Norma API
Specyfikacje
Dopuszczenia i rekomendacje
Norma ILSAC
Klasa konsystencji smaru NLGI
Klasyfikacja smaru wg. DIN 51 502
Klasyfikacja smaru wg. ISO 6743-9
Środek zagęszczający - zgęszczacz
Smar kompleksowy sulfonianu wapnia dedykowany do pracy w trudnych warunkach otoczenia. NLGI 2 ; Opakowanie 18 kg
1,24700 
18 kg (69.28 zł za kg)
W magazynie
+
Mineralny olej przekładniowy do manualnych skrzyń biegów i mostów, zapewniający stabilny film smarny, ochronę przed zużyciem oraz płynną zmianę biegów w niskich temperaturach. Sprawdza się w autach osobowych, dostawczych i maszynach pracujących pod obciążeniem. API GL-4/GL-5, MAN 342 M1, MIL-L-2105D. Opakowanie – beczka 60 litrów.
1,28700 
60 ltr (21.45 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej przekładniowy do 8 biegowych dwusprzęgłowych skrzyń biegów Mercedes. MB 236.22 ; Opakowanie 20 litrów  
1,28700 
20 ltr (0.00 zł za 0 ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W-40, przeznaczony do silników benzynowych i Diesla, również wyposażonych w turbosprężarki, systemy oczyszczania spalin oraz START-STOP, zapewniający szybkie smarowanie i wysoką ochronę w szerokim zakresie temperatur. Może być stosowany w silnikach z LPG/CNG i jest odpowiedni dla zastosowań flotowych i serwisowych. ACEA C3, API SP, MB 229.31, VW 505 00/505 01. Opakowanie – beczka 60 litrów.
1,36700 
60 ltr (22.78 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W-40, przeznaczony do silników benzynowych i Diesla, również wyposażonych w turbosprężarki, systemy oczyszczania spalin oraz START-STOP, zapewniający szybkie smarowanie i wysoką ochronę w szerokim zakresie temperatur. Może być stosowany w pojazdach z LPG/CNG i sprawdza się w eksploatacji flotowej i warsztatowej. ACEA C3, API SP, MB 229.31, VW 505 00/505 01. Opakowanie – 3 kanistry 20 litrów.
1,39200  1,43100  -3%
60 ltr (23.20 zł za ltr)
W magazynie
+
Najwyższej jakości olej typu ATF do przekładni automatycznych oraz innych układów wspomagających, wymagających oleju typu  ATF. Dexron III (H) ; Opakowanie 60 litrów
1,39700 
60 ltr (23.28 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W-30, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych, diesla i hybryd wyposażonych w DPF, zapewnia szybkie smarowanie oraz stabilne parametry pracy w szerokim zakresie temperatur. Ogranicza tarcie, redukuje powstawanie osadów i wspiera długą żywotność jednostki napędowej również przy pracy flotowej lub warsztatowej. ACEA C2/C3, API SP, API SQ, BMW LL-04, MB 229.31/229.51, VW 504 00/507 00, Porsche C30, OV0401547-D30, OV0401547-G30. Opakowanie – beczka 60 litrów.
1,44700 
60 ltr (24.12 zł za ltr)
W magazynie
+
wielofunkcyjny wysokotemperaturowy smar litowy z dodatkami EP. NLGI 2 ; Opakowanie 18 kg
1,54700 
18 kg (85.94 zł za kg)
W magazynie
+
Olej przekładniowy do skrzyń dwusprzęgłowych ZF stosowanych w PORSCHE, BMW, Mercedes Benz BMW MTF LT-5 , MB 236.24 ; Opakowanie 20 litrów
1,55700 
20 ltr (77.85 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W30, przeznaczony do silników benzynowych i Diesla z filtrami DPF oraz nowoczesnymi układami oczyszczania spalin. Technologia XTL® zapewnia szybkie smarowanie przy niskich temperaturach i stabilną ochronę podczas intensywnej eksploatacji. ACEA C3, API SN, BMW Longlife-04, MB 229.31/229.51, VW 504 00/507 00, Porsche C30. Opakowanie – 3 kanistry po 20 litrów (60 litrów).
1,58700  1,61100  -1%
60 ltr (26.45 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej przekładniowy do 7-biegowych skrzyń dwusprzęgłowych z mokrymi sprzęgłami - BMW (Getrag) typu M-DCT i FORD POWERSHIFT BMW DCTF-1 ; BMW DCTF-1+; Opakowanie 20 litrów
1,59700 
20 ltr (79.85 zł za ltr)
W magazynie
+
Wielofunkcyjny smar litowy z dodatkami EP. NLGI 2 ; Opakowanie 50 kg
1,60700 
50 kg (32.14 zł za kg)
W magazynie
+
Woskowy środek antykorozyjny tworzący cienki film na powierzchni na którą został natryśnięty. Stosowany do konserwacji maszyn, pojazdów, półwyrobów, narzędzi itp. Opakowanie 20 litrów
1,63700 
20 ltr (81.85 zł za ltr)
W magazynie
+
Wysokoefektywny litowy smar plastyczny z zawartością dwusiarczku molibdenu MoS2. NLGI 2 ; Opakowanie 50 kg
1,73700 
50 kg (34.74 zł za kg)
W magazynie
+
Olej przekładniowy do dwusprzęgłowych skrzyń biegów. Opakowanie 20 litrów
1,82700 
20 ltr (91.35 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W-40, przeznaczony do silników benzynowych i Diesla, również wyposażonych w turbosprężarki, systemy oczyszczania spalin oraz START-STOP, zapewniający szybkie smarowanie i wysoką ochronę w szerokim zakresie temperatur. Może być stosowany w pojazdach z LPG/CNG i sprawdza się w eksploatacji flotowej i warsztatowej. ACEA C3, API SP, MB 229.31, VW 505 00/505 01. Opakowanie – 4 kanistry 20 litrów.
1,83600  1,90800  -4%
80 ltr (22.95 zł za ltr)
W magazynie
+
Wysokiej jakości koncentrat płynu do układów chłodzących na bazie glikolu monoetylenowego. Opakowanie 60 litrów
1,87700 
60 ltr (31.28 zł za ltr)
W magazynie
+
Wysokiej jakości olej przekładniowy o obniżonej lepkości do manualnych skrzyń biegów, zapewniający lekką zmianę przełożeń, także w niskich temperaturach. Chroni elementy przekładni przed zużyciem, korozją i osadami, a dzięki niskim oporom wewnętrznym poprawia efektywność pracy skrzyni. API GL-4, MB 235.17, VW G-052-171 / G-052-527 / G-055-512, Ford WSS-M2C200-D2, PSA B71-2316. Opakowanie – beczka 60 litrów.
1,87900 
60 ltr (31.32 zł za ltr)
W magazynie
+
Nowoczesny, paliwooszczędny olej przekładniowy do skrzyń biegów Mercedes 9-G TRONIC. MB 236.17 ; Opakowanie 20 litrów
1,89700 
20 ltr (94.85 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W30, przeznaczony do silników benzynowych i Diesla z filtrami DPF oraz nowoczesnymi układami oczyszczania spalin. Technologia XTL® zapewnia szybkie smarowanie przy niskich temperaturach i stabilną ochronę podczas intensywnej eksploatacji. ACEA C3, API SN, BMW Longlife-04, MB 229.31/229.51, VW 504 00/507 00, Porsche C30. Opakowanie – beczka 60 litrów.
1,89900 
60 ltr (31.65 zł za ltr)
W magazynie
+
Syntetyczny olej przekładniowy do manualnych skrzyń biegów, gwarantujący płynną zmianę przełożeń i stabilną pracę przekładni w szerokim zakresie temperatur. Zapewnia ochronę przed zużyciem, korozją i osadami, wysoką stabilność lepkości i dobrą kompatybilność z uszczelnieniami. API GL-4, rekomendowany m.in. dla skrzyń BMW MTF-LT-2 / MTF-LT-3, VW G 052 911, Ford WSS-M2C200-C3, Opel 19 40 182/757/768/776, Volvo 97308. Opakowanie – beczka 60 litrów.
2,08700 
60 ltr (34.78 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W30, przeznaczony do silników benzynowych i Diesla z filtrami DPF oraz nowoczesnymi układami oczyszczania spalin. Technologia XTL® zapewnia szybkie smarowanie przy niskich temperaturach i stabilną ochronę podczas intensywnej eksploatacji. ACEA C3, API SN, BMW Longlife-04, MB 229.31/229.51, VW 504 00/507 00, Porsche C30. Opakowanie – 4 kanistry po 20 litrów (80 litrów).
2,09600  2,14800  -2%
80 ltr (26.20 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-30, przeznaczony do silników Forda wymagających niskiej lepkości i wysokiej efektywności paliwowej. Zapewnia szybkie smarowanie w niskich temperaturach i stabilną ochronę nowoczesnych jednostek benzynowych i Diesla. ACEA C2, FORD WSS-M2C950-A. Opakowanie – beczka 60 litrów.
2,14700 
60 ltr (35.78 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej przekładniowy do dwusprzęgłowych skrzyń biegów w samochodach Porsche i Bentley. Opakowanie 20 litrów  
2,19000 
20 ltr (109.50 zł za ltr)
W magazynie
+
Wielofunkcyjny smar oparty na bazie mydła litowego - kompleksowego, przeznaczony do smarowania długookresowego. NLGI 2 ; Opakowanie 50 kg
2,22700 
50 kg (44.54 zł za kg)
W magazynie
+
Stabilny mechanicznie smar litowy wysokoodporny na działanie wody, oparty na oleju mineralnym z zawartością MoS 2 . NLGI 2 ; Opakowanie 50 kg
2,35700 
50 kg (47.14 zł za kg)
W magazynie
+
Olej przekładniowy do dwusprzęgłowych skrzyń biegów Magna Getrag z mokrym sprzęgłem. MB 239.21 ; BMW DCTF2 ; RENAULT DW5 ; Opakowanie 20 litrów
2,49700 
20 ltr (124.85 zł za ltr)
W magazynie
+
Gotowy do użycia w ysokiej jakości płyn chłodniczy - płyn do chłodnic samochodowych, nie zawierający fosforanów i azotynów. Opakowanie 205 litrów
2,54700 
205 ltr (12.42 zł za ltr)
W magazynie
+
Najwyższej jakości olej przekładniowy typu ATF do najnowszej generacji automatycznych skrzyń biegów szczególnie produkcji japońskiej Dexron ULV ; Mercon ULV ; AW-2 ; Opakowanie 20 litrów
2,56700 
20 ltr (128.35 zł za ltr)
W magazynie
+
Gotowy do użycia, wysokiej jakości płyn chłodniczy - płyn do chłodnic samochodowych  (m.in.  VW TL 774-C - G11 ) Opakowanie 205 litrów
2,90700 
205 ltr (14.18 zł za ltr)
W magazynie
+
Smar kompleksowy sulfonianu wapnia dedykowany do pracy w trudnych warunkach otoczenia. NLGI 2 ; Opakowanie 50 kg
2,93700 
50 kg (58.74 zł za kg)
W magazynie
+
Wysokiej jakości, gotowy do użycia płyn chłodniczy -  płyn do chłodnic samochodowych ( m.in.  VW TL 774-D/F - G12+ ) - ochrona do -40°C. Kolor pomarańczowy ; Opakowanie 205 litrów
2,95700 
205 ltr (14.42 zł za ltr)
W magazynie
+
Filtry produktów
Opakowanie
    zobacz więcej (59)
Przeznaczenie
    zobacz więcej (16)
Dodatkowa informacja
Lepkość SAE
    zobacz więcej (21)
Norma ACEA
    zobacz więcej (9)
Norma API
    zobacz więcej (14)
Specyfikacje
    zobacz więcej (71)
Dopuszczenia i rekomendacje
    zobacz więcej (689)
Norma ILSAC
Klasa konsystencji smaru NLGI
Klasyfikacja smaru wg. DIN 51 502
Klasyfikacja smaru wg. ISO 6743-9
Środek zagęszczający - zgęszczacz