18 kg FUCHS RENOLIT UNI 41 - smar NLGI 1
SMAR FUCHS RENOLIT UNI 41 – 18 kg
FUCHS RENOLIT UNI 41 to wielofunkcyjny, litowy smar plastyczny, wzbogacony dodatkami EP, oparty na specjalnie wyselekcjonowanych olejach bazowych. Smar o klasie konsystencji NLGI 1
Smar FUCHS RENOLIT UNI 41 charakteryzuje się wysoką stabilnością mechaniczna i termiczną. Dedykowany jest do smarowania łożysk tocznych i ślizgowych, pracujących w normalnych warunkach, przegubów oraz podwozi pojazdów mechanicznych. Może być stosowany w miejscach, gdzie występują wysokie obciążenia termiczne i mechaniczne. Może być stosowany również do smarowania połączeń obrotowych jak i elementów przesuwnych pras, w których wymagane są smary zawierające bogaty pakiet dodatków EP. RENOLIT UNI 41 rekomendowany jest do stosowania w przemyśle hutniczym.


Właściwości
Smar FUCHS RENOLIT UNI 41 posiada następujące właściwości:
- zakres temperatur pracy od -20°C do +140°C,
- klasa konsystencji NLGI 1,
- wysoka odporność termiczna i mechaniczna,
- szeroki wachlarz zastosowań,
- właściwości antykorozyjne,
- dobra przetłaczalność w układach centralnego smarowania.
- Smar
NLGI to międzynarodowa skala określająca konsystencję (gęstość) smaru plastycznego.
Kurier INPOST przedpłata | 29.97 zł |
---|
Kurier DPD przedpłata | 37.97 zł |
---|
Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Informacje dotyczące transportu smarów
W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.
W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.
⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.
Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔