1 sztuka FUCHS RENOLIT S 2 - smar - 400 g
SMAR FUCHS RENOLIT S 2 – 400g
FUCHS RENOLIT S2 to litowy smar plastyczny posiadający zdolność wypierania wody oraz odporność na utlenianie. Ma bardzo dobre właściwości niskotemperaturowe.
Smar FUCHS RENOLIT S2 charakteryzuje się dobrymi właściwościami antykorozyjnymi i zdolnościami do przenoszenia wysokich obciążeń. Posiada niskie tarcie dynamiczne, dlatego zalecany jest do smarowania małych, wysokoobrotowych łożysk tocznych i ślizgowych. Zalecany jest także do zastosowania w łożyskach precyzyjnych, gdy robocza prędkość obrotowa tych łożysk, przekracza graniczną prędkość, przy której można stosować jeszcze smary plastyczne. RENOLIT S 2 proponowany jest też do smarowania w bardzo niskich lub zmiennych temperaturach pracy. Można go stosować m.in. w małych silnikach, wrzecionach obrabiarek, urządzeniach elektrycznych pracujących w niskich temperaturach np. sprężarki ziębnicze, urządzenia klimatyzacyjne, urządzenia telekomunikacyjne.
WAŻNE - w niektórych przypadkach zastosowanie smaru FUCHS RENOLIT S2 w temp. powyżej 90°C może powodować zmianę zabarwienia miedzi i jej stopów oraz ewentualne pęcznienie wspomnianych materiałów. Należy zatem przetestować smar przed zastosowaniem.


Właściwości
Smar FUCHS RENOLIT S 2 posiada następujące właściwości:
- zakres temperatur pracy od -60°C do +100°C,
- klasa konsystencji NLGI 1-2,
- niskie tarcie dynamiczne,
- odpowiedni do elementów wysokoobrotowych,
- odporność na utlenianie,
- przenoszenie dużych obciążeń,
- dobre właściwości przy pracy w niskich temperaturach,
- bardzo dobra ochrona antykorozyjna,
- odporność na działanie wody.
Tuba / kartusz / nabój - do klasycznej smarownicy
Proponowany smar umieszczony jest w kartuszu / tubie / naboju, przystosowanym do użycia w smarownicy, która obsługuje klasyczne kartusze 400g. W tej postaci można go zastosować, montując kartusz w smarownicy i w czysty sposób aplikować w pożądane miejsce.
W ofercie posiadamy solidne smarownice dedykowane do tego typu kartuszy -
- Smar
NLGI to międzynarodowa skala określająca konsystencję (gęstość) smaru plastycznego.
Paczkomaty INPOST | 14.97 zł |
---|
Kurier INPOST przedpłata | 15.97 zł |
---|
Kurier DPD przedpłata | 21.97 zł |
---|
Kurier INPOST pobranie | 18.97 zł |
---|
Kurier DPD pobranie | 25.97 zł |
---|
Odbiór osobisty (płatność przy odbiorze) | 0.00 zł |
---|
Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Informacje dotyczące transportu smarów
W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.
W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.
⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.
Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔