Wysyłkę zamówień dostępnych produktów w opakowaniach 18 kg i większych (w tym beczki) bedziemy realizować do 18.12.2025.
3 produkty dostawa gratis - OLEJEFUCHS
1 sztuka FUCHS RENOLIT HI-TEMP 220 - smar - 380 g, Klasa konsystencji NLGI: NLGI 2, Opakowanie / zestaw: 380 g - sklep olejefuchs.pl
1 sztuka FUCHS RENOLIT HI-TEMP 220 - smar - 380 g
7297 

1 sztuka FUCHS RENOLIT HI-TEMP 220 - smar - 380 g

4001541231812

Wysyłka w ciągu 24 h


Produkt w zestawie - TANIEJ

Waga przesyłki: 0.800 kg
Cena zawiera 23% VAT - cena BRUTTO
Zwrot towaru - do 30 dni
Realizacja zamówień - dostawa

SMAR FUCHS RENOLIT HI-TEMP 220 – 380 g

FUCHS RENOLIT HI-TEMP 220  to syntetyczny, kompleksowy smar litowy z dodatkami EP, o lepkości oleju bazowego w 40°C - 220 mm2/s

Smar FUCHS RENOLIT HI-TEMP 220 jest produktem o niskim współczynniku tarcia oraz momentu obrotowego, co poprawia współczynnik smarowalności. Wykazuje się dobrymi właściwościami antyzużyciowymi i znakomitą ochroną antykorozyjną. Jest odporny na działanie agresywnych mediów. Charakteryzuje się też wysoką obciążalnością termiczną i posiada wysoką odporność na starzenie.

Miejsca aplikacji smaru RENOLIT HI-TEMP 220  to smarowanie łożysk ślizgowych i tocznych, pracujących w szerokim zakresie temperaturowym. Doskonale sprawdza się w środowisku o dużym zawilgoceniu oraz bardzo suchym. W motoryzacji jest niezastąpiony w piastach kół samochodów ciężarowych i przegubach w wałach kardana.

W ofercie jest dostępna też odmiana tego smaru z lepkością oleju bazowego w 40°C - 100 mm2/s - FUCHS RENOLIT HI-TEMP 100

SMAR FUCHS RENOLIT HI-TEMP 220

Właściwości smaru FUCHS RENOLIT HI-TEMP 220

Właściwości

Olej FUCHS RENOLIT HI-TEMP 220 posiada następujące właściwości:

  • zakres temperatury pracy od -40°C do +140°C
  • klasa konsystencji NLGI 2,
  • odporność na działanie agresywnych mediów,
  • dobre właściwości antyzużyciowe,
  • doskonała chrona przed korozją,
  • wysoka odporność na starzenie,
  • niski współczynnik tarcia,
  • wysoka obciążalność termiczna,
  • odporność na przetłaczanie i wodę.

Tuba / kartusz / nabój - do klasycznej smarownicy

Proponowany smar umieszczony jest w kartuszu / tubie / naboju, przystosowanym do użycia w smarownicy, która obsługuje klasyczne kartusze 400g. W tej postaci można go zastosować, montując kartusz w smarownicy i w czysty sposób aplikować w pożądane miejsce. 

W ofercie posiadamy solidne smarownice dedykowane do tego typu kartuszy - 

SMAROWNICA RĘCZNA

Smarownica FUCHS

Column filling
Sortuj wg. Cena Sortuj wg. Dostępność Sortuj wg. Klasa konsystencji NLGI Sortuj wg. Opakowanie / zestaw
7297 
W magazynie
+
Klasa konsystencji NLGI:
NLGI 2
Opakowanie / zestaw:
380 g
13400  14594 
W magazynie
+
Klasa konsystencji NLGI:
NLGI 2
Opakowanie / zestaw:
380 g x 2
37800  43782 
W magazynie
+
Klasa konsystencji NLGI:
NLGI 2
Opakowanie / zestaw:
380 g x 6
71400  87564 
Brak w magazynie
Klasa konsystencji NLGI:
NLGI 2
Opakowanie / zestaw:
380 g x 12
84300  1,00464 
Brak w magazynie
Klasa konsystencji NLGI:
NLGI 2
Opakowanie / zestaw:
380 g x 12 + smarownica
Condition
New
GTIN
4001541231812
Informacje techniczne
Opakowanie / zestaw
380 g
Przeznaczenie
  • Smar
Parametry
Barwa
delikatnie beżowa
Ciśnienie płynięcia w temp. - 40°C [hPa]
≤ 1400
Klasyfikacja smaru wg. ISO
ISO L-XDDFB 2
Test na aparacie czterokulowym [N]
2600
Test ochrony antykorozyjnej (EMCOR) [N]
0 - 0
Wydzielanie oleju w temp 40°C/18h [%]
≤ 2
Klasa konsystencji NLGI
NLGI 2
Temperatura kroplenia [°C]
≥ 250
Penetracja po ugniataniu w 25°C [1/10 mm]
265 - 295
Klasyfikacja smaru wg. DIN
KP HC 2 N-40
Zakres temperatur pracy [°C]
- 40 do +140
Zakres temperatur pracy - OD [°C]
- 40
Zakres temperatur pracy - DO [°C]
140
Środek zagęszczający (zagęszczacz)
mydło litowe - kompleksowe
Odporność na wodę [stopnie odporności]
1 - 90
Lepkość oleju bazowego w 40°C [mm²/s]
220
Lepkość oleju bazowego w 100°C [mm²/s]
25
InPost Paczkomat 24/7 14.97 

InPost Kurier przedpłata 15.97 

InPost Kurier pobranie 18.97 

DPD Kurier przedpłata 21.97 

DPD Kurier pobranie 25.97 

Odbiór osobisty (płatność przy odbiorze) 0.00 

Odbiór osobisty (po przedpłacie) 0.00 



  • Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
  • Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
  • Z cennikiem dostaw mozesz zapoznać sie w zakładce - DOSTAWA

Informacje dotyczące transportu smarów

W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.

W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.

⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.

Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔


Możesz być zainteresowany...
  • Najnowsze