1 sztuka FUCHS RENOLIT HI-TEMP 220 - smar - 380 g
- BEZPIECZEŃSTWO (GPSR)
 
Producent/podmiot odpowiedzialny

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Dokumenty do pobrania
Pobierz renolit_hi-temp_220_all.pdf
SMAR FUCHS RENOLIT HI-TEMP 220 – 380 g
FUCHS RENOLIT HI-TEMP 220 to syntetyczny, kompleksowy smar litowy z dodatkami EP, o lepkości oleju bazowego w 40°C - 220 mm2/s
Smar FUCHS RENOLIT HI-TEMP 220 jest produktem o niskim współczynniku tarcia oraz momentu obrotowego, co poprawia współczynnik smarowalności. Wykazuje się dobrymi właściwościami antyzużyciowymi i znakomitą ochroną antykorozyjną. Jest odporny na działanie agresywnych mediów. Charakteryzuje się też wysoką obciążalnością termiczną i posiada wysoką odporność na starzenie.
Miejsca aplikacji smaru RENOLIT HI-TEMP 220 to smarowanie łożysk ślizgowych i tocznych, pracujących w szerokim zakresie temperaturowym. Doskonale sprawdza się w środowisku o dużym zawilgoceniu oraz bardzo suchym. W motoryzacji jest niezastąpiony w piastach kół samochodów ciężarowych i przegubach w wałach kardana.
W ofercie jest dostępna też odmiana tego smaru z lepkością oleju bazowego w 40°C - 100 mm2/s - FUCHS RENOLIT HI-TEMP 100


Właściwości
Olej FUCHS RENOLIT HI-TEMP 220 posiada następujące właściwości:
- zakres temperatury pracy od -40°C do +140°C
 - klasa konsystencji NLGI 2,
 - odporność na działanie agresywnych mediów,
 - dobre właściwości antyzużyciowe,
 - doskonała chrona przed korozją,
 - wysoka odporność na starzenie,
 - niski współczynnik tarcia,
 - wysoka obciążalność termiczna,
 - odporność na przetłaczanie i wodę.
 
Tuba / kartusz / nabój - do klasycznej smarownicy
Proponowany smar umieszczony jest w kartuszu / tubie / naboju, przystosowanym do użycia w smarownicy, która obsługuje klasyczne kartusze 400g. W tej postaci można go zastosować, montując kartusz w smarownicy i w czysty sposób aplikować w pożądane miejsce.
W ofercie posiadamy solidne smarownice dedykowane do tego typu kartuszy -
- Smar
 
NLGI to międzynarodowa skala określająca konsystencję (gęstość) smaru plastycznego.
| InPost Paczkomat 24/7 | 14.97 zł | 
|---|
| InPost Kurier przedpłata | 15.97 zł | 
|---|
| InPost Kurier pobranie | 18.97 zł | 
|---|
| DPD Kurier przedpłata | 21.97 zł | 
|---|
| DPD Kurier pobranie | 25.97 zł | 
|---|
| Odbiór osobisty (płatność przy odbiorze) | 0.00 zł | 
|---|
| Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł | 
|---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
 - Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
 - Z cennikiem dostaw mozesz zapoznać sie w zakładce - DOSTAWA
 
Informacje dotyczące transportu smarów
W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.
W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.
⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.
Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔
    
            



