1 kg FUCHS GLEITMO 705 - wysokotemperaturowa pasta smarna do 1000°C
PASTA WYSOKOTEMPERATUROWA FUCHS GLEITMO 705 – 1 kg
FUCHS GLEITMO 705 to syntetyczna pasta do zastosowania w wysokich temperaturach. Jej skład oparty jest na syntetycznych olejach bazowych z wysoką zawartością substancji smarnych.
Właściwości pasty FUCHS GLEITMO 705 zapewniają dobre parametry smarne i rozdzielające. W temperaturze powyżej 180°C stopniowo odparowuje olej bazowy, tworząc suchy film poślizgowy, który utrzymuje swoje właściwości do 1000°C. Film ten w warunkach tarcia mieszanego i granicznego zapewnia ochronę przed zużyciem ściernym.


Zastosowanie
FUCHS GLEITMO 705 może być stosowany jako bielidło:
- łyżek odlewniczych,
- narzędzi odlewniczych,
- rur syfonowych,
- rynien spustowych.
Może być też stosowany do smarowania:
- łożysk wolnoobrotowych,
- sworzni,
- zawiasów,
- przegubów,
- prowadnic w urządzeniach piecowych.
Pasta FUCHS GLEITMO 705 może mieć zastosowanie wszędzie tam, gdzie wysokie temperatury wykluczają zastosowanie olejów lub smarów, a mają miejsce wolne ruchy i wymagane jest skuteczne działanie rozdzielające.
- Pasta smarna
NLGI to międzynarodowa skala określająca konsystencję (gęstość) smaru plastycznego.
Paczkomaty INPOST | 14.97 zł |
---|
Kurier INPOST przedpłata | 15.97 zł |
---|
Kurier DPD przedpłata | 21.97 zł |
---|
Kurier INPOST pobranie | 18.97 zł |
---|
Kurier DPD pobranie | 25.97 zł |
---|
Odbiór osobisty (płatność przy odbiorze) | 0.00 zł |
---|
Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Informacje dotyczące transportu smarów
W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.
W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.
⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.
Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔