1 sztuka SMAROWNICA DWURĘCZNA FUCHS REINER
FUCHS REINER - SMAROWNICA DWURĘCZNA
W swej konstrukcji smarownica dwuręczna FUCHS - REINER posiada ergonomiczne uchwyty, które ułatwiają pracę i optymalizują działanie smarownicy. Zastosowany system TWIN-LOCK zabezpiecza smarownicę przed ścieraniem w czasie ciągłej eksploatacji oraz zabezpiecza przed niebezpiecznym quasi-smarowaniem. Zakończenie przewodu chronione jest przez specjalną nasadkę. Najwydajniejsze smarowanie osiąga się gdy smarowniczki (kalamitki) nie są uszkodzone lub zużyte.
Do zastosowania smarownicy dwuręcznej REINER wykorzystywane są specjalne kartusze / kardridże systemu REINER.
Zamów ze smarem specjalistyczną smarownicę dedykowaną do tego typu opakowań.
Zamów ze smarem specjalistyczną smarownicę dedykowaną do tego typu opakowań.
Zamów ze smarem specjalistyczną smarownicę dedykowaną do tego typu opakowań.
Zamów ze smarem specjalistyczną smarownicę dedykowaną do tego typu opakowań.
Zamów ze smarem specjalistyczną smarownicę dedykowaną do tego typu opakowań.
Zamów ze smarem specjalistyczną smarownicę dedykowaną do tego typu opakowań.
Paczkomaty INPOST | 14.97 zł |
---|
Kurier INPOST przedpłata | 15.97 zł |
---|
Kurier DPD przedpłata | 21.97 zł |
---|
Kurier INPOST pobranie | 18.97 zł |
---|
Kurier DPD pobranie | 25.97 zł |
---|
Odbiór osobisty (płatność przy odbiorze) | 0.00 zł |
---|
Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Informacje dotyczące transportu smarów
W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.
W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.
⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.
Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔