1 kg FUCHS GLEITMO 160 NEU - pasta miedziana
PASTA MIEDZIOWA/MIEDZIANA FUCHS GLEITMO 160 NEU - 1 kg
FUCHS GLEITMO 160 NEU to pasta miedziana - rozdzielająca, oparta na bazie miedzi i oleju mineralnego, dedykowana do śrub i złącz śrubowych pracujących w wysokich temperaturach.
Pasta miedziowa FUCHS GLEITMO 160 NEU posiada w swoim składzie odpowiednią kompozycję oleju mineralnego, dodatków uszlachetniających niezawierających metali ciężkich, specjalnych substancji zagęszczających oraz stałych substancji smarnych. Dzięki starannemu dobraniu składników, GLEITMO 160 NEU, otrzymuje możliwość pracy w zakresie temperatur
gdzie przy +200°C odparowuje olej bazowy, pozostawiając do 1100°C suchy film smarny.
Pasta ta, dzięki zawartości specjalistycznych komponentów olejowych, zapewnia doskonałą ochronę antykorozyjną oraz rewelacyjne zdolności rozdzielające.


Zastosowanie
Pasta miedziana GLEITMO 160 NEU znajduje zastosowanie przy przygotowaniu połączeń śrubowych, zawiasów, sworzni, sprzęgieł przy szczególnym uwzględnieniu śrub kolektorów wydechowych w silnikach spalinowych.
Doskonale nadaje się do montażu wtryskiwaczy w silnikach samochodowych. Może być też stosowana w formie smaru np. do wolno oscylujących przegubów i do niektórych rodzajów łożysk ślizgowych pracujących z niskimi prędkościami obrotowymi i wysokimi obciążeniami - jednak to zastosowanie należy skonsultować z producentem pasty - FUCHS OIL.
- Pasta smarna
| InPost Paczkomat 24/7 | 14.97 zł |
|---|
| InPost Kurier przedpłata | 15.97 zł |
|---|
| InPost Kurier pobranie | 18.97 zł |
|---|
| DPD Kurier przedpłata | 21.97 zł |
|---|
| DPD Kurier pobranie | 25.97 zł |
|---|
| Odbiór osobisty (płatność przy odbiorze) | 0.00 zł |
|---|
| Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
|---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- Z cennikiem dostaw mozesz zapoznać sie w zakładce - DOSTAWA

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Informacje dotyczące transportu smarów
W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.
W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.
⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.
Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔



