1 sztuka RIVOLTA G.W.F. - pasta montażowa - 100g
RIVOLTA G.W.F. - pasta montażowa - 100g
RIVOLTA G.W.F. to środek smarny spełniający rolę pasty montażowej, zapobiegającej zapiekaniu połączeń. Jej skład oparty jest na oleju syntetycznym i metalu.
Pasta montażowa RIVOLTA G.W.F. chroni przed zapiekaniem i korozją elementów połączeń. Efektywnie chroni przed zatarciem i zimnym zaspawaniem na powierzchni gwintów, szczególnie ze stali wysokojakościowych.
Produkt RIVOLTA G.W.F. wytwarzany jest przez firmę Bremer & Leguil GmbH w Niemczech.


Właściwości i zastosowanie
Pasta montażowa RIVOLTA G.W.F. posiada następujące właściwości:
- posiada wysoką wydajność,
- odporna na temperaturę w zakresie - 180°C do +1200°C,
- bezpiecznie separuje miejsca tarcia,
- odporna na media w tym wodę,
- nie zawiera niklu, ołowiu, silikonu i dwusiarczku molibdenu,
- neutralna dla metali i tworzyw sztucznych.
RIVOLTA G.W.F. może być m.in. stosowana:
- śruby, wkręty, nakrętki,
- koła zębate,
- łożyska,
- armatura w tym bojlery, rurociągi,
- układy wydechowe,
- elementy grzewcze.
- Smar
Paczkomaty INPOST | 14.97 zł |
---|
Kurier INPOST przedpłata | 15.97 zł |
---|
Kurier DPD przedpłata | 21.97 zł |
---|
Kurier INPOST pobranie | 18.97 zł |
---|
Kurier DPD pobranie | 25.97 zł |
---|
Odbiór osobisty (płatność przy odbiorze) | 0.00 zł |
---|
Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Informacje dotyczące transportu smarów
W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.
W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.
⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.
Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔