20 litrów FUCHS TITAN CYTRAC HSY 75W90 - olej przekładniowy
- BEZPIECZEŃSTWO (GPSR)
 
Producent/podmiot odpowiedzialny

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Dokumenty do pobrania
Pobierz titan_cytrac_hsy_75w_90_all.pdf
Olej przekładniowy FUCHS TITAN CYTRAC HSY 75W90 – 20 litrów
FUCHS TITAN CYTRAC HSY 75W90 to syntetyczny olej przekładniowy klasy PREMIUM, przeznaczony do mocno obciążonych manualnych skrzyń biegów i osi z przekładniami hipoidalnymi w pojazdach użytkowych. Oparty na w pełni syntetycznych olejach bazowych i zaawansowanym pakiecie dodatków uszlachetniających, zapewnia wysoką odporność na ścinanie, stabilność oksydacyjną oraz niezawodną ochronę przed zużyciem i korozją.
Olej przekładniowy FUCHS TITAN CYTRAC HSY 75W90 dzięki doskonałej charakterystyce lepkościowo-temperaturowej, zachowuje swoje właściwości w szerokim zakresie temperatur, a kompatybilność z elastomerami i materiałami synchronizatorów, wspiera trwałość i niezawodność pracy przekładni.


Zastosowanie
Olej przekładniowy FUCHS TITAN CYTRAC HSY 75W90 został zaprojektowany do pracy w wysokoobciążonych manualnych skrzyniach biegów oraz w osiach z przekładniami hipoidalnymi pojazdów ciężarowych, autobusów i maszyn użytkowych. Nadaje się do przekładni zsynchronizowanych oraz niezsynchronizowanych, a jego zastosowanie obejmuje sytuacje, w których wymagane są normy API GL-4 lub API GL-5. Może być stosowany w pojazdach spełniających wymagania takich dopuszczeń jak:
- ZF TE-ML 05A, 12L, 12N, 16F, 17B, 19C, 21A,
 - EvoBus 26.000-032
 - EvoBus 26.000-037,
 - a także rekomendowany jest do zastosowania w pojazdach MAN, Scania, John Deere (więcej w zakładce DANE).
 
Jest mieszalny z markowymi olejami przekładniowymi, ale dla pełnego wykorzystania jego właściwości zaleca się całkowitą wymianę podczas zmiany środka smarnego.
Dobierając olej do swojego samochodu, można skorzystać z wyszukiwarki olejów FUCHS - DOBIERZ OLEJ
Właściwości
Olej do skrzyń biegów FUCHS TITAN CYTRAC HSY 75W90 wyróżnia się następującymi cechami:
- znakomita ochrona przed zużyciem łożysk i przekładni w najcięższych warunkach pracy,
 - oszczędność paliwa dzięki niskiej lepkości i bardzo dobrym właściwościom niskotemperaturowym,
 - wysoka ochrona antykorozyjna oraz zgodność z metalami kolorowymi i stopami,
 - stabilny film smarny nawet w wysokich temperaturach i pod dużym obciążeniem,
 - kompatybilny z elastomerami i materiałami uszczelnień,
 - stabilność termiczna i odporność na utlenianie, zapobiega powstawaniu osadów oraz zagęszczaniu,
 - odporność na ścinanie – utrzymanie lepkości przez cały okres eksploatacji,
 - odpowiedni do wydłużonych przebiegów między wymianami.
 

- Olej przekładniowy
 - Olej do skrzyni manualnej
 
Lepkość wg normy SAE odnosi się do sposobu, w jaki olej silnikowy zachowuje się w zależności od temperatury.
Specyfikacja - klasa jakości API (American Petroleum Institute) dla olejów silnikowych lub przekładniowych to standardowa specyfikacja określająca jakość, właściwości i wydajność olejów używanych w pojazdach.
- API GL-4
 - API GL-5
 
- EvoBus 26.000-032
 - EvoBus 26.000-037
 - JOHN DEERE JDM J 11 E
 - JOHN DEERE JDM J 11 G
 - MAN 341 TYPE E3
 - MAN 341 TYPE Z2
 - MAN 342 TYPE M3
 - MAN M 3343 TYP S
 - SCANIA STO 1:0
 - ZF TE-ML 05A
 - ZF TE-ML 05B
 - ZF TE-ML 07
 - ZF TE-ML 12L
 - ZF TE-ML 12N
 - ZF TE-ML 16F
 - ZF TE-ML 17B
 - ZF TE-ML 19C
 - ZF TE-ML 21A (ZF000642)
 - ZF TE-ML 21B
 
| InPost Kurier przedpłata | 29.97 zł | 
|---|
| DPD Kurier przedpłata | 37.97 zł | 
|---|
| Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł | 
|---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
 - Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
 - Z cennikiem dostaw mozesz zapoznać sie w zakładce - DOSTAWA
 
    
            

