20 litrów FUCHS TITAN CARGO LD3 EVO 10W40 - olej silnikowy
- BEZPIECZEŃSTWO (GPSR)
Producent/podmiot odpowiedzialny

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Inne informacje
Produkt wprowadzony przed 13. grudnia. 2024.
OLEJ SILNIKOWY FUCHS TITAN CARGO LD3 EVO 10W40 – 20 litrów
FUCHS TITAN CARGO LD3 EVO 10W40 to wysokiej jakości olej silnikowy typu UHPD, opracowany z myślą o nowoczesnych silnikach Diesla marki Scania – od serii Euro IV i V (bez DPF), aż po jednostki Euro VI. Dzięki paliwooszczędnej charakterystyce olej wspiera redukcję zużycia paliwa, zapewniając jednocześnie doskonałą ochronę przed zużyciem, utlenianiem oraz degradacją termiczną w wymagających warunkach eksploatacji.
Olej silnikowy FUCHS TITAN CARGO LD3 EVO 10W40 zachowuje pełną stabilność parametrów przez cały okres eksploatacji, gwarantując czystość silnika, kontrolę nad osadami i skuteczną ochronę gładzi cylindrowych. Klasa lepkości SAE 10W-40 zapewnia niezawodną pracę zarówno w niskich temperaturach, jak i przy wysokich obciążeniach termicznych.


Zastosowanie
Olej silnikowy FUCHS TITAN CARGO LD3 EVO 10W-40 został stworzony zgodnie z wymaganiami Scania LDF-3, spełniając standard UHPD i zapewniając wydłużone interwały wymian dla ciężarówek pracujących zarówno na długich dystansach, jak i w cyklu mieszanym. Olej przeznaczony jest do:
- silników Scania Euro IV i V bez filtrów DPF,
- nowoczesnych silników Scania Euro VI,
- pojazdów ciężarowych pracujących pod wysokim obciążeniem i w zmiennych warunkach temperaturowych.
Produkt jest kompatybilny z markowymi olejami silnikowymi, jednak aby w pełni wykorzystać jego potencjał, podczas konwersji zalecana jest całkowita wymiana oleju.
Właściwości
Olej silnikowy FUCHS TITAN CARGO LD3 EVO 10W-40 wyróżnia się następującymi cechami:
- paliwooszczędność UHPD – redukcja spalania w ciężkich warunkach,
- ochrona przed zużyciem – stabilny film olejowy przy dużych obciążeniach,
- ochrona gładzi cylindrowych – mniejsze ryzyko polerowania powierzchni,
- szybki rozruch – natychmiastowa cyrkulacja oleju w niskich temperaturach,
- czystsze spaliny – ograniczona ilość cząstek stałych,
- kontrola osadów – brak szlamów i nagarów nawet przy wysokiej temperaturze,
- praca w trybie „start-stop” – stabilność filmu smarnego,
- dłuższe interwały – dostosowane do specyfikacji Scania LDF-3.

- Olej silnikowy
Lepkość wg normy SAE odnosi się do sposobu, w jaki olej silnikowy zachowuje się w zależności od temperatury.
Specyfikacja - klasa jakości ACEA (Association des Constructeurs Européens d'Automobiles) dla olejów silnikowych to standardowa specyfikacja opracowana przez europejskich producentów samochodów, określająca jakość i wydajność olejów silnikowych stosowanych w pojazdach. Specyfikacje ACEA zawierają wytyczne dotyczące różnych typów silników oraz warunków eksploatacji.
- ACEA E4
- ACEA E7
- API CF
- CUMMINS CES 20077
- DAF Extended Drain Interval
- DEUTZ DQC IV-18 LA
- DTFR 15B120
- MACK EO-N
- MAN M 3277
- MB 228.5
- MTU DDC TYPE 3
- RENAULT RLD-2
- SCANIA LDF-2
- SCANIA LDF-3
- VOLVO VDS-3
| InPost Kurier przedpłata | 29.97 zł |
|---|
| DPD Kurier przedpłata | 37.97 zł |
|---|
| Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
|---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- Z cennikiem dostaw mozesz zapoznać sie w zakładce - DOSTAWA


