20 litrów FUCHS TITAN CARGO LD3 EVO 10W40 - olej silnikowy

602575975
66700 
20 ltr (33.35 zł za ltr)
W magazynie

Wysyłka w ciągu 3-30 dni


Różne opakowania produktu

Waga przesyłki: 21.000 kg
  • BEZPIECZEŃSTWO (GPSR)
Cena zawiera 23% VAT - cena BRUTTO
Zwrot towaru - do 30 dni
Realizacja zamówień - dostawa

OLEJ SILNIKOWY FUCHS TITAN CARGO LD3 EVO 10W40 – 20 litrów

FUCHS TITAN CARGO LD3 EVO 10W40 to wysokiej jakości olej silnikowy typu UHPD, opracowany z myślą o nowoczesnych silnikach Diesla marki Scania – od serii Euro IV i V (bez DPF), aż po jednostki Euro VI. Dzięki paliwooszczędnej charakterystyce olej wspiera redukcję zużycia paliwa, zapewniając jednocześnie doskonałą ochronę przed zużyciem, utlenianiem oraz degradacją termiczną w wymagających warunkach eksploatacji.

Olej silnikowy FUCHS TITAN CARGO LD3 EVO 10W40 zachowuje pełną stabilność parametrów przez cały okres eksploatacji, gwarantując czystość silnika, kontrolę nad osadami i skuteczną ochronę gładzi cylindrowych. Klasa lepkości SAE 10W-40 zapewnia niezawodną pracę zarówno w niskich temperaturach, jak i przy wysokich obciążeniach termicznych.

OLEJ SILNIKOWY FUCHS TITAN CARGO LD3 EVO 10W40

Olej silnikowy do ciężarówek Scania

Zastosowanie

Olej silnikowy FUCHS TITAN CARGO LD3 EVO 10W-40 został stworzony zgodnie z wymaganiami Scania LDF-3, spełniając standard UHPD i zapewniając wydłużone interwały wymian dla ciężarówek pracujących zarówno na długich dystansach, jak i w cyklu mieszanym. Olej przeznaczony jest do:

  • silników Scania Euro IV i V bez filtrów DPF,
  • nowoczesnych silników Scania Euro VI,
  • pojazdów ciężarowych pracujących pod wysokim obciążeniem i w zmiennych warunkach temperaturowych.

Produkt jest kompatybilny z markowymi olejami silnikowymi, jednak aby w pełni wykorzystać jego potencjał, podczas konwersji zalecana jest całkowita wymiana oleju.


Właściwości

Olej silnikowy FUCHS TITAN CARGO LD3 EVO 10W-40 wyróżnia się następującymi cechami:

  • paliwooszczędność UHPD – redukcja spalania w ciężkich warunkach,
  • ochrona przed zużyciem – stabilny film olejowy przy dużych obciążeniach,
  • ochrona gładzi cylindrowych – mniejsze ryzyko polerowania powierzchni,
  • szybki rozruch – natychmiastowa cyrkulacja oleju w niskich temperaturach,
  • czystsze spaliny – ograniczona ilość cząstek stałych,
  • kontrola osadów – brak szlamów i nagarów nawet przy wysokiej temperaturze,
  • praca w trybie „start-stop” – stabilność filmu smarnego,
  • dłuższe interwały – dostosowane do specyfikacji Scania LDF-3.
Właściwości oleju FUCHS CARGO LD3 EVO 10W40

  Opakowanie / zestaw Lepkość SAE Dostępność Cena  
20 litrów FUCHS TITAN CARGO LD3 EVO 10W40 - olej silnikowy, Opakowanie / zestaw: 20 litrów, Lepkość SAE: 10W40 - sklep olejefuchs.pl 20 litrów 10W40
W magazynie
66700 
+
205 litrów FUCHS TITAN CARGO LD3 EVO 10W40 - olej silnikowy, Opakowanie / zestaw: 205 litrów, Lepkość SAE: 10W40 - sklep olejefuchs.pl 205 litrów 10W40
W magazynie
6,34700 
+
Condition
New
MPN
602575975
Informacje techniczne
Opakowanie / zestaw
20 litrów
Przeznaczenie
  • Olej silnikowy
Lepkość SAE
10W40
Specyfikacja ACEA
  • ACEA E4
  • ACEA E7
Dopuszczenia i rekomendacje
  • API CF
  • CUMMINS CES 20077
  • DAF Extended Drain Interval
  • DEUTZ DQC IV-18 LA
  • DTFR 15B120
  • MACK EO-N
  • MAN M 3277
  • MB 228.5
  • MTU DDC TYPE 3
  • RENAULT RLD-2
  • SCANIA LDF-2
  • SCANIA LDF-3
  • VOLVO VDS-3
Parametry
Lepkość wysokotemperaturowa HTHS (mPas)
≥ 3,5
Wskaźnik lepkości
146
Temperatura płynięcia [°C]
- 45
Lepkość oleju bazowego w 40°C [mm²/s]
90,8
Lepkość oleju bazowego w 100°C [mm²/s]
13,3
Popiół siarczanowy [% masy]
≤ 2,0
Gęstość w 15°C [g/ml]
0,865
Znajdź podobne
InPost Kurier przedpłata 29.97 

DPD Kurier przedpłata 37.97 

Odbiór osobisty (po przedpłacie) 0.00 



  • Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
  • Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
  • Z cennikiem dostaw mozesz zapoznać sie w zakładce - DOSTAWA
Możesz być zainteresowany...
  • Najnowsze