Wysyłkę zamówień dostępnych produktów w opakowaniach 18 kg i większych (w tym beczki) bedziemy realizować do 18.12.2025.
3 produkty dostawa gratis - OLEJEFUCHS
1 sztuka FUCHS RENOLIT LZR 2 H - smar - 400 g, Opakowanie / zestaw: 400 g - sklep olejefuchs.pl
1 sztuka FUCHS RENOLIT LZR 2 H - smar - 400 g
4297 

1 sztuka FUCHS RENOLIT LZR 2 H - smar - 400 g

5907439962150

Wysyłka w ciągu 24 h


Produkt w zestawie - TANIEJ

Waga przesyłki: 0.800 kg
Cena zawiera 23% VAT - cena BRUTTO
Zwrot towaru - do 30 dni
Realizacja zamówień - dostawa

SMAR FUCHS RENOLIT LZR 2 H – 400g

FUCHS RENOLIT LZR 2 H to wysokiej jakości smar litowy, produkowany ze specjalnych olejów bazowych, przeznaczony do smarowania długookresowego.

Smar FUCHS RENOLIT LZR 2 h zalecany jest do smarowania łożysk tocznych, ślizgowych oraz w miejscach, w których dosmarowywanie odbywa się rzadko, a warunki pracy są niekorzystne. Dedykowany jest też do pracy w miejscach, gdzie wymagane są właściwości doszczelniające smaru. RENOLIT LZR 2 H w doskonały sposób chroni elementy przed tzw. korozją postojową, powodowaną przez niekorzystne warunki otoczenia, w czasie postoju urządzenia lub jego okresowego wyłączenia z ruchu.

Smar FUCHS RENOLIT LZR 2 H

Właściwości smaru FUCHS RENOLIT LZR 2 H

Właściwości

Smar FUCHS RENOLIT LZR 2 H posiada następujące właściwości:

  • zakres temperatur pracy od -30°C  do +140°C,
  • klasa konsystencji NLGI 2,
  • stabilność temperaturowa i mechaniczna,
  • kompatybilny z uszczelnieniami,
  • właściwości uszczelniające,
  • dobra przyczepność do powierzchni,
  • wysoka odporność na starzenie,
  • doskonała ochrona antykorozyjna,
  • dobrze przetłacza się w układach centralnego smarowania.

Tuba / kartusz / nabój - do klasycznej smarownicy

Proponowany smar umieszczony jest w kartuszu / tubie / naboju, przystosowanym do użycia w smarownicy, która obsługuje klasyczne kartusze 400g. W tej postaci, można go zastosować, montując kartusz w smarownicy i w czysty sposób aplikować w pożądane miejsce. 

W ofercie posiadamy solidne smarownice dedykowane do tego typu kartuszy - 

SMAROWNICA RĘCZNA

Smarownica FUCHS

Column filling
Sortuj wg. Cena Sortuj wg. Dostępność Sortuj wg. Opakowanie / zestaw
4297 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g
6900  8594 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 2
17400  25782 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 6
33600  51564 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 12
46500  64464 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 12 + smarownica
66000  1,03128 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 24
78900  1,16028 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 24 + smarownica
84700 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
18 kg
7,24700 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
180 kg
Condition
New
GTIN
5907439962150
Informacje techniczne
Opakowanie / zestaw
400 g
Przeznaczenie
  • Smar
Parametry
Barwa
transparentna-brązowa
Ciśnienie płynięcia w temp. - 30°C [hPa]
< 1200
Ciśnienie płynięcia w temp. 20°C [hPa]
< 100
Klasyfikacja smaru wg. ISO
ISO L-XCDIB 2
Oddziaływanie antykorozyjne na miedź [stopnie korozji]
1 - 100
Oddzielanie oleju w temp. 40°C / 18h [%]
< 2
Odporność na utlenianie statyczna - spadek ciśnienia [hPa]
< 500
Test na aparacie czterokulowym [N]
2600
Test ochrony antykorozyjnej (EMCOR) [N]
0 - 0
Klasa konsystencji NLGI
NLGI 2
Temperatura kroplenia [°C]
> 180
Penetracja po ugniataniu w 25°C [1/10 mm]
265 - 295
Klasyfikacja smaru wg. DIN
KP 2 N-30
Zakres temperatur pracy [°C]
- 30 do +140
Zakres temperatur pracy - OD [°C]
- 30
Zakres temperatur pracy - DO [°C]
140
Środek zagęszczający (zagęszczacz)
mydło litowe
Lepkość oleju bazowego w 40°C [mm²/s]
200
Lepkość oleju bazowego w 100°C [mm²/s]
16,2
InPost Paczkomat 24/7 14.97 

InPost Kurier przedpłata 15.97 

InPost Kurier pobranie 18.97 

DPD Kurier przedpłata 21.97 

DPD Kurier pobranie 25.97 

Odbiór osobisty (płatność przy odbiorze) 0.00 

Odbiór osobisty (po przedpłacie) 0.00 



  • Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
  • Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
  • Z cennikiem dostaw mozesz zapoznać sie w zakładce - DOSTAWA

Informacje dotyczące transportu smarów

W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.

W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.

⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.

Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔


Możesz być zainteresowany...
  • Najnowsze