18 kg FUCHS RENOLIT HLT 2 - smar
SMAR FUCHS RENOLIT HLT 2 – 18 kg
FUCHS RENOLIT HLT 2 to syntetyczny, plastyczny smar litowy, o wysokiej przyczepności, dedykowany do smarowania długookresowego.
Smar FUCHS RENOLIT HL 2 posiada właściwości termiczne i mechaniczne, które pozwalają na wysoką odporność na obciążenia. Smar ma zdolność wysokiej ochrony antykorozyjnej, nawet w obecności słonej wody. Jest odporny na ugniatanie i wodę oraz posiada dobrą pompowalność w niskich temperaturach.
Smar FUCHS RENOLIT HLT 2 zalecany jest do stosowania we wszystkich rodzajach węzłów tarcia, a w szczególności tam, gdzie występują duże skoki temperatur otoczenia, a samemu smarowi są stawiane wysokie wymagania jakościowe.


Właściwości
Smar FUCHS RENOLIT HLT 2 posiada następujące właściwości:
- zakres temperatur pracy od -40°C do +140°C,
- klasa konsystencji NLGI 2,
- odporność na wodę,
- odporność na ugniatanie,
- właściwości antykorozyjne, także w otoczeniu słonej wody,
- dobra przyczepność,
- odporność na obciążenia,
- dobra pompowalność w niskich temperaturach.
- Smar
- EVONIK
- LINCOLN
NLGI to międzynarodowa skala określająca konsystencję (gęstość) smaru plastycznego.
Kurier INPOST przedpłata | 29.97 zł |
---|
Kurier DPD przedpłata | 37.97 zł |
---|
Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Informacje dotyczące transportu smarów
W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.
W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.
⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.
Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔