18 kg FUCHS RENOLIT GP 2 - smar
- BEZPIECZEŃSTWO (GPSR)
 
Producent/podmiot odpowiedzialny

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Dokumenty do pobrania
Pobierz renolit_gp_2_all.pdf
SMAR FUCHS RENOLIT GP 2 – 18 kg
FUCHS RENOLIT GP2 to wielofunkcyjny smar litowy na bazie oleju mineralnego.
Smar FUCHS RENOLIT GP 2 jest smarem stabilnym termicznie, łatwo pompowalnym i odpornym na działanie wody. W jego składzie znajdują się dodatki wzmacniające ochronę antykorozyjną, a także odporność na starzenie. Smar ten jest dedykowany do smarowania różnego rodzaju łożysk tocznych i ślizgowych.


Właściwości
Smar FUCHS RENOLIT GP 2 posiada następujące właściwości:
- zakres temperatur pracy od -30°C do +120°C,
 - klasa konsystencji NLGI 2,
 - odporność na działanie wody,
 - dobra ochrona antykorozyjna,
 - dobra pompowalność,
 - odporność na starzenie,
 - gładki i elastyczny.
 
- Smar
 
NLGI to międzynarodowa skala określająca konsystencję (gęstość) smaru plastycznego.
| InPost Kurier przedpłata | 29.97 zł | 
|---|
| DPD Kurier przedpłata | 37.97 zł | 
|---|
| Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł | 
|---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
 - Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
 - Z cennikiem dostaw mozesz zapoznać sie w zakładce - DOSTAWA
 
Informacje dotyczące transportu smarów
W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.
W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.
⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.
Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔
    
            

