18 kg FUCHS RENOLIT CX-EP 0 - smar
SMAR FUCHS RENOLIT CX-EP 0 – 18 kg
FUCHS RENOLIT CX-EP 0 to wielofunkcyjny smar wapniowy, odporny na ugniatanie.
Smar FUCHS RENOLIT CX-EP 0 charakteryzuje się bardzo dobrą odpornością na wodę, także słoną. Odporny jest również na słabe kwasy i zasady. Posiada w swoim składnie specjalny rafinat o bardzo wysokiej odporności na utlenianie. Zawarte składniki EP poprawiają zdolność smaru do ochrony przed zużyciem współpracujących elementów oraz podnoszą zdolność przenoszenia obciążeń.
RENOLIT CX-EP 0 stosowany jest do smarowania obciążonych termicznie i/lub mechanicznie łożysk, zwłaszcza w przemyśle gumowym, przy produkcji opon, w przemyśle hutniczym, przy produkcji kruszyw i przy pracach ziemnych. Jest smarem dobrze przetłaczalnym w układach centralnego smarowania.


Właściwości
Smar FUCHS RENOLIT CX-EP 0 posiada następujące właściwości:
- zakres temperatur pracy od -30°C do +140°C,
- klasa konsystencji NLGI 0,
- wysoka odporność na działanie wody, również słonej,
- odporność na działanie kwasów i zasad,
- dobre właściwości EP,
- dobra ochrona antykorozyjna,
- wysoka stabilność strukturalna,
- łatwa przetłaczalność w układach centralnego smarowania,
- odporność na działanie wysokich obciążeń termicznych i mechanicznych.
- Smar
NLGI to międzynarodowa skala określająca konsystencję (gęstość) smaru plastycznego.
Kurier INPOST przedpłata | 29.97 zł |
---|
Kurier DPD przedpłata | 37.97 zł |
---|
Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Informacje dotyczące transportu smarów
W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.
W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.
⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.
Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔