Wysyłkę zamówień dostępnych produktów w opakowaniach 18 kg i większych (w tym beczki) bedziemy realizować do 18.12.2025.
3 produkty dostawa gratis - OLEJEFUCHS
20 sztuk FUCHS RENOLIT CA-LZ 400 g - smar wapniowy + SMAROWNICA - ZESTAW, Opakowanie / zestaw: 400 g x 20 + smarownica - sklep olejefuchs.pl
20 sztuk FUCHS RENOLIT CA-LZ 400 g - smar wapniowy + SMAROWNICA - ZESTAW
58800  90840 

20 sztuk FUCHS RENOLIT CA-LZ 400 g - smar wapniowy + SMAROWNICA - ZESTAW

590743996216730

Wysyłka w ciągu 24 h


Produkt w zestawie - TANIEJ

Waga przesyłki: 11.500 kg
Cena zawiera 23% VAT - cena BRUTTO
Zwrot towaru - do 30 dni
Realizacja zamówień - dostawa

SMAR FUCHS RENOLIT CA-LZ – 400g - 20 sztuk ZESTAW + SMAROWNICA

FUCHS RENOLIT CA-LZ  to plastyczny smar wapniowy dedykowany do długich okresów przesmarowywań.

Smar Renolit CA-LZ dzięki swoim właściwościom zapobiega zużyciu przy wysokich obciążeniach, jest odporny na działanie wody, w tym morskiej. Posiada niezwykle dobre własności przylegające i szeroki zakres temperatur dlatego jest stosowany do długotrwałego smarowania pojazdów samochodowych, w przemyśle budowlanym, rolniczym i maszynowym. Zastosowanie smaru RENOLIT CA-LZ pozwala na wydłużenie okresów pomiędzy kolejnymi smarowaniami. 

Smar FUCHS RENOLIT CA-LZ

Właściwości smaru FUCHS RENOLIT CA-LZ

Właściwości

Smar FUCHS RENOLIT CA-LZ posiada następujące właściwości:

  • zakres temperatur pracy od -30°C  do +120°C,
  • klasa konsystencji NLGI 2,
  • wysoka odporność na ścieranie,
  • bardzo dobra przyczepność do powierzchni metalowych,
  • wysokie właściwości przeciwzatarciowe,
  • długie okresy przesmarowywań,
  • fluorescencyjny.

Tuba / kartusz / nabój - do klasycznej smarownicy

Proponowany smar umieszczony jest w kartuszu / tubie / naboju, przystosowanym do użycia w smarownicy, która obsługuje klasyczne kartusze 400g. W tej postaci można go zastosować, montując kartusz w smarownicy i w czysty sposób aplikować w pożądane miejsce. 

W ofercie posiadamy solidne smarownice dedykowane do tego typu kartuszy - 

SMAROWNICA RĘCZNA

Smarownica FUCHS

Column filling
Sortuj wg. Cena Sortuj wg. Dostępność Sortuj wg. Opakowanie / zestaw
3897 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g
5900  7794 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 2
12500  19485 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 5
23400  38970 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 10
45900  77940 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 20
58800  90840 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 20 + smarownica
67700 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
18 kg
91400  1,55880 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 40
1,04300  1,68780 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 40 + smarownica
Condition
New
GTIN
5907439962167
Informacje techniczne
Opakowanie / zestaw
400 g x 20 + smarownica
Przeznaczenie
  • Smar
Parametry
Barwa
żółto zielona fluorescencyjna
Ciśnienie płynięcia w temp. - 30°C [hPa]
< 1400
Ciśnienie płynięcia w temp. 20°C [hPa]
< 100
Klasyfikacja smaru wg. ISO
ISO L-XCCHB 2
Test na aparacie czterokulowym [N]
2400
Test ochrony antykorozyjnej (EMCOR) [N]
0 - 0
Wydzielanie oleju w temp 40°C/18h [%]
< 1
Klasa konsystencji NLGI
NLGI 2
Temperatura kroplenia [°C]
> 140
Penetracja po ugniataniu w 25°C [1/10 mm]
265 - 295
Klasyfikacja smaru wg. DIN
KP 2 K-30
Zakres temperatur pracy [°C]
- 30 do +120
Zakres temperatur pracy - OD [°C]
- 30
Zakres temperatur pracy - DO [°C]
120
Środek zagęszczający (zagęszczacz)
mydło Ca-12-OH
Odporność na wodę [stopnie odporności]
0 - 90
Lepkość oleju bazowego w 40°C [mm²/s]
800
Lepkość oleju bazowego w 100°C [mm²/s]
50
InPost Paczkomat 24/7 17.97 

InPost Kurier przedpłata 17.97 

InPost Kurier pobranie 20.97 

DPD Kurier przedpłata 25.97 

DPD Kurier pobranie 29.97 

Odbiór osobisty (płatność przy odbiorze) 0.00 

Odbiór osobisty (po przedpłacie) 0.00 



  • Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
  • Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
  • Z cennikiem dostaw mozesz zapoznać sie w zakładce - DOSTAWA

Informacje dotyczące transportu smarów

W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.

W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.

⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.

Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔


Możesz być zainteresowany...
  • Najnowsze