1 sztuka FUCHS GLEITMO 805 - pasta smarna i montażowa - 440 g
PASTA SMARNA I MONTAŻOWA FUCHS GLEITMO 805 – 440g
FUCHS GLEITMO 805 to biała, wysokowydajna pasta smarna i montażowa, oparta na białych substancjach smarnych oraz odpowiednio dobranym, bazowym oleju mineralnym. Produkt dedykowany do wysokich obciążeń.
Pasta FUCHS GLEITMO 805 stosowana jest do smarowania elementów maszyn, szczególnie w miejscach, gdzie występują wysokie naciski, obciążenia typu udarowego, a także ruchy oscylacyjne i wibracje. Bardzo dobrze działa przy zastosowaniu w elementach współpracujących ślizgowo, szczególnie mających skłonność do generowania zjawiska stick-slip oraz ze skłonnością do zapiekania i zacierania. Sprawdzi się również w elementach współpracujących z niską prędkością względną i wysokich naciskach, a także gdy w procesie mamy do czynienia z korozją powstającą w czasie ścierania.


Zastosowanie
Pasta FUCHS GLEITMO 805 doskonale sprawdza się przy smarowaniu uchwytów tokarskich.
Inne typowe zastosowania GLEITMO 805 to:
- koła zębate z tworzyw sztucznych,
- trzpienie,
- prowadnice ślizgowe,
- uszczelnienie amortyzatorów,
- oscylujące sworznie w maszynach budowlanych,
- wolnoobrotowe przekładnie ślimakowe,
- wolnoobrotowe łożyska toczne.
Pasta GLEITMO 805 może być też stosowana jako pasta montażowa, szczególnie w miejscach, gdzie wymagane jest połączenie dużej przyczepności produktu do powierzchni z optymalnymi właściwościami smarnymi.
Właściwości
Pasta FUCHS GLEITMO 805 posiada następujące właściwości:
- zakres temperatur pracy od -25°C do +110°C,
- obniża współczynnik tarcia,
- wytrzymuje ekstremalne naciski,
- ułatwia montaż,
- zmniejsza tarcie do minimum,
- chroni przed korozją,
- jest wodoodporna,
- zapobiega zacieraniu i zjawisku stick-slip.

GLEITMO 805 K - na oleju syntetycznym
Jeśli powyższe zastosowania wymagają pasty, której skład jest oparty na oleju syntetycznym, możesz zastosować pastę:
Tuba / kartusz / nabój - do klasycznej smarownicy
Proponowany smar umieszczony jest w kartuszu / tubie / naboju, przystosowanym do użycia w smarownicy, która obsługuje klasyczne kartusze 400g. W tej postaci można go zastosować montując kartusz w smarownicy i w czysty sposób aplikować go w pożądane miejsce.
W ofercie posiadamy solidne smarownice dedykowane do tego typu kartuszy -
- Pasta smarna
NLGI to międzynarodowa skala określająca konsystencję (gęstość) smaru plastycznego.
Paczkomaty INPOST | 14.97 zł |
---|
Kurier INPOST przedpłata | 15.97 zł |
---|
Kurier DPD przedpłata | 21.97 zł |
---|
Kurier INPOST pobranie | 18.97 zł |
---|
Kurier DPD pobranie | 25.97 zł |
---|
Odbiór osobisty (płatność przy odbiorze) | 0.00 zł |
---|
Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Informacje dotyczące transportu smarów
W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.
W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.
⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.
Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔