Wysyłkę zamówień dostępnych produktów w opakowaniach 18 kg i większych (w tym beczki) bedziemy realizować do 18.12.2025.
Opakowanie
Przeznaczenie
Dodatkowa informacja
Lepkość SAE
Norma ACEA
Norma API
Specyfikacje
Dopuszczenia i rekomendacje
Norma ILSAC
Klasa konsystencji smaru NLGI
Klasyfikacja smaru wg. DIN 51 502
Klasyfikacja smaru wg. ISO 6743-9
Środek zagęszczający - zgęszczacz
Wysokotemperaturowy smar wielofunkcyjny oparty na bazie mydła litowego - kompleksowego, z dodatkami EP NLGI 3 ; Opakowanie 50 kg
3,00700 
50 kg (60.14 zł za kg)
W magazynie
+
Wysokiej jakości koncetrat  płynu chłodniczego do chłodnic samochodowych. Kolor jasnoniebieski ; Opakowanie 205 litrów
3,34700 
205 ltr (16.33 zł za ltr)
W magazynie
+
Wysokiej jakości gotowy do użytku  płyn do chłodnic samochodowych (m.in.  VW TL 774-D/F - G12+ ). Kolor różowy ; Opakowanie 205 litrów
3,56700 
205 ltr (17.40 zł za ltr)
W magazynie
+
Gotowy do użycia w ysokiej jakości płyn chłodniczy - płyn do chłodnic samochodowych, nie zawierający fosforanów i azotynów. Opakowanie 205 litrów
3,64700 
205 ltr (17.79 zł za ltr)
W magazynie
+
Wysokiej jakości olej półsyntetyczny do zastosowania w silnikach benzynowych i Diesla również turbodoładowanych.  SAE 10W40 ;  ACEA A3/B3 ;  API CF , SN ; Opakowanie 205 litrów
3,86700 
205 ltr (18.86 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W-40, przeznaczony do silników benzynowych i Diesla, zapewniający szybkie smarowanie, stabilną pracę jednostki oraz wysoką ochronę w szerokim zakresie temperatur. Przystosowany również do LPG/CNG, idealny do zastosowań flotowych, długiej pracy serwisowej i intensywnej eksploatacji. ACEA A3/B4, API SN/SM, VW 502 00/505 00, MB 229.3, Porsche A40, Renault RN 0700/0710. Opakowanie – beczka 205 litrów.
3,93700 
205 ltr (19.20 zł za ltr)
W magazynie
+
Mineralny olej przekładniowy do manualnych skrzyń biegów i mostów, zapewniający stabilny film smarny, ochronę przed zużyciem oraz płynną zmianę biegów w niskich temperaturach. Sprawdza się w autach osobowych, dostawczych i maszynach pracujących pod obciążeniem. API GL-4/GL-5, MAN 342 M1, MIL-L-2105D. Opakowanie – beczka 205 litrów.
4,12700 
205 ltr (20.13 zł za ltr)
W magazynie
+
Wysokiej jakości koncetrat  płynu chłodniczego do chłodnic samochodowych ( m.in.  VW TL 774-D/F - G12+ ). Kolor pomarańczowy ; Opakowanie 205 litrów
4,34700 
205 ltr (21.20 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W-40, przeznaczony do silników benzynowych i Diesla, również wyposażonych w turbosprężarki, systemy oczyszczania spalin oraz START-STOP, zapewniający szybkie smarowanie i wysoką ochronę w szerokim zakresie temperatur. Przystosowany również do pojazdów z LPG/CNG, sprawdza się w długotrwałej pracy flotowej i warsztatowej. ACEA C3, API SP, MB 229.31, VW 505 00/505 01. Opakowanie – beczka 205 litrów.
4,35700 
205 ltr (21.25 zł za ltr)
W magazynie
+
Najwyższej jakości olej typu ATF do przekładni automatycznych oraz innych układów wspomagających, wymagających oleju typu  ATF. Dexron III (H) ; Opakowanie 205 litrów
4,57700 
205 ltr (22.33 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W-30, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych, diesla i hybryd wyposażonych w DPF, zapewnia szybkie smarowanie oraz stabilne parametry pracy w szerokim zakresie temperatur. Ogranicza tarcie, redukuje powstawanie osadów i wspiera długą żywotność jednostki napędowej w użytkowaniu flotowym, serwisowym i przemysłowym. ACEA C2/C3, API SP, API SQ, BMW LL-04, MB 229.31/229.51, VW 504 00/507 00, Porsche C30, OV0401547-D30, OV0401547-G30. O pakowanie – beczka 205 litrów.
4,64700 
205 ltr (22.67 zł za ltr)
W magazynie
+
Wysokiej jakości koncetrat  płynu do chłodnic samochodowych (m.in.  VW TL 774-D/F - G12+ ). Kolor różowy ; Opakowanie 205 litrów
4,78700 
205 ltr (23.35 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W30, przeznaczony do silników benzynowych i Diesla z filtrami DPF oraz nowoczesnymi układami oczyszczania spalin. Technologia XTL® zapewnia szybkie smarowanie przy niskich temperaturach i stabilną ochronę podczas intensywnej eksploatacji. ACEA C3, API SN, BMW Longlife-04, MB 229.31/229.51, VW 504 00/507 00, Porsche C30. Opakowanie – 3 kanistry po 20 litrów (60 litrów).
4,92700 
205 ltr (24.03 zł za ltr)
W magazynie
+
Wysokiej jakości koncentrat płynu do układów chłodzących na bazie glikolu monoetylenowego (m.in. VW TL 774-C - VW G11 ) Opakowanie 205 litrów
4,99700 
205 ltr (24.38 zł za ltr)
W magazynie
+
Wysokiej jakości koncetrat  płynu chłodniczego do chłodnic samochodowych ( m.in.  VW TL 774-D/F - G12 ; G12+ ). Kolor pomarańczowy ; Opakowanie 205 litrów
5,49700 
205 ltr (26.81 zł za ltr)
W magazynie
+
Wielofunkcyjny smar litowy z dodatkami EP. NLGI 2 ; Opakowanie 180 kg
5,51700 
180 kg (30.65 zł za kg)
W magazynie
+
Wysokiej jakości koncentrat płynu do układów chłodzących na bazie glikolu monoetylenowego. Opakowanie 205 litrów
5,76700 
205 ltr (28.13 zł za ltr)
W magazynie
+
Najwyższej jakości olej przekładniowy typu ATF do najnowszej generacji automatycznych skrzyń biegów szczególnie produkcji japońskiej. Dexron III ; AW1; JASO M315 TYP 1A ; Opakowanie 205 litrów
5,79700 
205 ltr (28.28 zł za ltr)
W magazynie
+
Wysokiej jakości koncentrat  płynu chłodniczego do chłodnic samochodowych w technologii SiOAT (normy m.in.  VW G13 ). Kolor różowofioletowy ; Opakowanie 205 litrów
5,89700 
205 ltr (28.77 zł za ltr)
W magazynie
+
Wysokoefektywny litowy smar plastyczny z zawartością dwusiarczku molibdenu MoS2. NLGI 2 ; Opakowanie 180 kg
5,90700 
180 kg (32.82 zł za kg)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-30, dedykowany szczególnie do silników Volvo wymagających normy VCC 95200377, zapewniający lekkobieżną pracę i redukcję zużycia paliwa. Zapewnia szybkie smarowanie oraz stabilną ochronę jednostek benzynowych i Diesla w szerokim zakresie temperatur. ACEA A5/B5, API SL, Volvo VCC 95200377. Opakowanie – beczka 205 litrów.
6,15700 
205 ltr (30.03 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej przekładniowy przeznaczony do najnowszej generacji automatycznych bezstopniowych skrzyń biegów typu CVT. Opakowanie 205 litrów
6,75700 
205 ltr (32.96 zł za ltr)
W magazynie
+
Najwyższej jakości olej przekładniowy typu ATF do najnowszej generacji automatycznych skrzyń biegów szczególnie produkcji japońskiej i amerykańskiej. Dexron VI ; Mercon LV ; AW1 ;   JASO M315 TYP 1A-LV  ; Opakowanie 205 litrów
7,16700 
205 ltr (34.96 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej przekładniowy przeznaczony do najnowszej generacji bezstopniowych skrzyń biegów typu CVT - Mercedes-Benz z normą MB 236.20 i Ford WSS-M2C928-A . Opakowanie 205 litrów
7,17700 
205 ltr (35.01 zł za ltr)
W magazynie
+
Wysokojakościowy smar litowy przeznaczony do smarowania długookresowego. NLGI 2 ; Opakowanie 180 kg
7,24700 
180 kg (40.26 zł za kg)
W magazynie
+
Wielofunkcyjny smar oparty na bazie mydła litowego - kompleksowego, przeznaczony do smarowania długookresowego. NLGI 2 ; Opakowanie 180 kg
7,67700 
180 kg (42.65 zł za kg)
W magazynie
+
Wysokotemperaturowy smar wielofunkcyjny oparty na bazie mydła litowego - kompleksowego, z dodatkami EP NLGI 3 ; Opakowanie 180 kg
10,52700 
180 kg (58.48 zł za kg)
W magazynie
+
Najwyższej jakości, wysokowydajny olej typu ATF do przekładni automatycznych. Dexron III (H) ; MB 236.93 ; Opakowanie 205 litrów
10,53700 
205 ltr (51.40 zł za ltr)
+
Filtry produktów
Opakowanie
    zobacz więcej (59)
Przeznaczenie
    zobacz więcej (16)
Dodatkowa informacja
Lepkość SAE
    zobacz więcej (21)
Norma ACEA
    zobacz więcej (9)
Norma API
    zobacz więcej (14)
Specyfikacje
    zobacz więcej (71)
Dopuszczenia i rekomendacje
    zobacz więcej (689)
Norma ILSAC
Klasa konsystencji smaru NLGI
Klasyfikacja smaru wg. DIN 51 502
Klasyfikacja smaru wg. ISO 6743-9
Środek zagęszczający - zgęszczacz