20 litrów FUCHS TITAN GEAR MP 80 - olej przekładniowy
Olej przekładniowy FUCHS TITAN GEAR MP 80 – 20 litrów
FUCHS TITAN GEAR MP 80 to wysokiej jakości olej przekładniowy, oparty na mineralnych olejach bazowych i sprawdzonej technologii dodatków uszlachetniających. Zapewnia stabilny film smarny nawet przy wysokich obciążeniach, oferuje dobrą odporność na ścinanie i właściwości antykorozyjne.
Olej przekładniowy FUCHS TITAN GEAR MP 80 dzięki stabilności oksydacyjnej i dobrej charakterystyce lepkościowo-temperaturowej, chroni elementy przekładni przed zużyciem oraz osadami, wspierając płynną pracę układu. Jest kompatybilny z elastomerami, materiałami synchronizatorów i metalami kolorowymi, co sprzyja długiej i bezproblemowej eksploatacji.


Zastosowanie
Olej przekładniowy FUCHS TITAN GEAR MP 80 został zaprojektowany do manualnych skrzyń biegów i mechanizmów różnicowych bez przesunięcia hipoidalnego, w których wymagana jest norma API GL-4. Nadaje się zarówno do przekładni zsynchronizowanych, jak i niezsynchronizowanych, dzięki czemu może być stosowany w samochodach osobowych, a także pojazdach użytkowych.
Olej do skrzyń biegów FUCHS TITAN GEAR MP 80 może być używany w pojazdach spełniających wymagania takich dopuszczeń jak:
- MB-Approval 235.14,
- ZF TE-ML 17A,
- DTFR 13B100,
a także rekomendacji producentów takich jak BMW, Ford, VW czy ZF (więcej w zakładce DANE).
Jest mieszalny z markowymi olejami przekładniowymi, ale dla pełnego wykorzystania jego właściwości, zaleca się całkowitą wymianę podczas zmiany środka smarnego.
Dobierając olej do swojego samochodu, można skorzystać z wyszukiwarki olejów FUCHS - DOBIERZ OLEJ
Właściwości
Olej do skrzyń biegów FUCHS TITAN GEAR MP 80 wyróżnia się następującymi cechami:
- stabilny film smarny nawet przy wysokich temperaturach i obciążeniach,
- kompatybilny z wieloma elastomerami i innymi materiałami uszczelnień,
- dobra ochrona antykorozyjna, także dla metali kolorowych i stopów,
- odporność na utlenianie i stabilność termiczna – zapobieganie zagęszczaniu i tworzeniu osadów,
- ochrona przed zużyciem łożysk i przekładni w wymagających warunkach,
- ochrona przed pienieniem nawet przy dużych prędkościach,
- zgodny z materiałami synchronizatorów.

- Olej przekładniowy
- Olej do skrzyni manualnej
Lepkość wg normy SAE odnosi się do sposobu, w jaki olej silnikowy zachowuje się w zależności od temperatury.
Specyfikacja - klasa jakości API (American Petroleum Institute) dla olejów silnikowych lub przekładniowych to standardowa specyfikacja określająca jakość, właściwości i wydajność olejów używanych w pojazdach.
- API GL-4
- BMW 81 22 2 339 384 (BMW MTF 1)
- BMW 81 22 9 407 052
- BMW 81 22 9 407 053
- DTFR 13B100 (MB 235.1)
- FORD M2C9008-A
- MB 235.1 (DTFR 13B100)
- MB-APPROVAL 235.14
- VW TL 726
- ZF TE-ML 08
- ZF TE-ML 17A (ZF000654)
Kurier INPOST przedpłata | 29.97 zł |
---|
Kurier DPD przedpłata | 37.97 zł |
---|
Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com