Wysyłkę zamówień dostępnych produktów w opakowaniach 18 kg i większych (w tym beczki) bedziemy realizować do 18.12.2025.
18 kg FUCHS RENOLIT PU-FH 300 - smar, Opakowanie / zestaw: 18 kg - sklep olejefuchs.pl
18 kg FUCHS RENOLIT PU-FH 300 - smar
1,66700 

18 kg FUCHS RENOLIT PU-FH 300 - smar

601080272

Wysyłka w ciągu 3-30 dni


Różne opakowania produktu

Waga przesyłki: 21.000 kg
Cena zawiera 23% VAT - cena BRUTTO
Zwrot towaru - do 30 dni
Realizacja zamówień - dostawa

SMAR FUCHS RENOLIT PU-FH 300 – 18 kg

FUCHS RENOLIT PU-FH 300 to wysokotemperaturowy smar polimocznikowy, oparty na oleju mineralnym, z zastosowaniem zagęszczacza poliuretanowego, posiadający bardzo dobre właściwości EP.

Smar RENOLIT PU-FH 300 jest odporny na agresywne media, w tym działanie wody i wody słonej, nawet w niesprzyjających warunkach pracy w szerokim zakresie temperatur. Posiada bardzo dobre właściwości antykorozyjne i odporność na starzenie. Połączenie specjalnej bazy olejowej, wysokiej jakości zagęszczacza poliuretanowego o wysokiej odporności na ścinanie oraz wyselekcjonowanych dodatków uszlachetniających, zapewnia bardzo długi czas eksploatacji.

Zastosowanie smaru RENOLIT PU-FH 300 dedykowane jest do stosowania w szerokim zakresie temperatur w łożyskach tocznych i ślizgowych, w aplikacjach przemysłowych, w dmuchawach gorącego powietrza, suszarkach bębnowych, mieszalnikach czarnej gumy, suszarkach w przemyśle papierniczym, silnikach elektrycznych oraz klapach gorącego powietrza.

Smar FUCHS RENOLIT PU-FH 300

Właściwości smaru FUCHS RENOLIT PU-FH 300

Właściwości

Smar FUCHS RENOLIT PU-FH 300 posiada następujące właściwości:

  • zakres temperatur pracy od -20°C  do +180°C,
  • klasa konsystencji NLGI 2,
  • właściwości wysokoteperaturowe,
  • bardzo dobre właściwości EP,
  • odporność na agresywne media,
  • bardzo dobra ochrona przed korozją,
  • odporność na starzenie.

Column filling
Sortuj wg. Cena Sortuj wg. Dostępność Sortuj wg. Opakowanie / zestaw
6297 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g
10900  12594 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 2
29400  37782 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 6
58200  75564 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 12
71100  88464 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 12 + smarownica
1,15200  1,51128 
Brak w magazynie
Opakowanie / zestaw:
400 g x 24
1,28100  1,64028 
Brak w magazynie
Opakowanie / zestaw:
400 g x 24 + smarownica
1,66700 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
18 kg
Condition
New
MPN
601080272
Informacje techniczne
Opakowanie / zestaw
18 kg
Przeznaczenie
  • Smar
Parametry
Barwa
jasnobrązowa
Ciśnienie płynięcia w temp. - 20°C [hPa]
≤ 1400
Ciśnienie płynięcia w temp. 20°C [hPa]
≤ 100
Oddziaływanie antykorozyjne na miedź [stopnie korozji]
1 - 100
Test na aparacie czterokulowym [N]
2800
Test ochrony antykorozyjnej (EMCOR) [N]
0 - 0
Wydzielanie oleju w temp 40°C/18h [%]
≤ 1
Wydzielanie oleju w temp 40°C/7d [%]
≤ 2
Klasa konsystencji NLGI
NLGI 2
Temperatura kroplenia [°C]
≥ 230
Penetracja po ugniataniu w 25°C [1/10 mm]
265 - 295
Klasyfikacja smaru wg. DIN
KP 2 R-20
Zakres temperatur pracy [°C]
- 20 do +180 (okresowo +200)
Zakres temperatur pracy - OD [°C]
- 20
Zakres temperatur pracy - DO [°C]
180
Środek zagęszczający (zagęszczacz)
polimocznik
Odporność na wodę [stopnie odporności]
1 - 100 A3
Lepkość oleju bazowego w 40°C [mm²/s]
500
Lepkość oleju bazowego w 100°C [mm²/s]
32,5
Test Timken'a [Lbs. (funty)]
40
InPost Kurier przedpłata 29.97 

DPD Kurier przedpłata 37.97 

Odbiór osobisty (po przedpłacie) 0.00 



  • Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
  • Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
  • Z cennikiem dostaw mozesz zapoznać sie w zakładce - DOSTAWA

Informacje dotyczące transportu smarów

W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.

W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.

⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.

Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔


Możesz być zainteresowany...
  • Najnowsze