18 kg FUCHS RENOLIT EP 0 - smar
SMAR FUCHS RENOLIT EP 0 – 18 kg
FUCHS RENOLIT EP 0 to wielofunkcyjny smar litowy, produkowany ze specjalnych, parafinowych olejów bazowych o wysokiej lepkości. Smar o klasie konsystencji NLGI 0.
Smar FUCHS RENOLIT EP 0 zawiera w swoim składzie dodatki EP, które pozwalają na doskonałe smarowanie elementów poddawanych wysokim oraz dynamicznym, udarowym obciążeniom. Właściwości smaru pozwalają na jego bardzo dobrą przetłaczalność, nawet w niskich temperaturach. Smar posiada świetną odporność na utlenianie oraz ma działanie antykorozyjne. Posiada podwyższoną stabilność mechaniczną, a w jego składzie nie występują metale ciężkie.


Właściwości
Smar FUCHS RENOLIT EP 0 posiada następujące właściwości:
- zakres temperatur pracy od -25°C do +110°C,
- klasa konsystencji NLGI 0,
- zwiększona odporność na ścinanie,
- podwyższona stabilność mechaniczna,
- doskonałe przenoszenie wysokich i dynamicznych obciążeń,
- doskonała odporność na starzenie,
- dobra przetłaczalność, nawet w niskich temperaturach.
Produkt ten występuje też w klasie konsystencji
- NLGI 1 jako RENOLIT EP 1
- NLGI 2 jako RENOLIT EP 2
- Smar
NLGI to międzynarodowa skala określająca konsystencję (gęstość) smaru plastycznego.
Kurier INPOST przedpłata | 29.97 zł |
---|
Kurier DPD przedpłata | 37.97 zł |
---|
Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Informacje dotyczące transportu smarów
W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.
W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.
⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.
Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔