20 litrów FUCHS RENOLIN ZAF D 46 HT - mineralny bezcynkowy olej hydrauliczny i przekładniowy
BEZCYNKOWY OLEJ HYDRAULICZNY FUCHS RENOLIN ZAF D 46 HT – 20 litrów
FUCHS RENOLIN ZAF D 46 HT (ISO VG 46) to uniwersalny, mineralny, bezpopiołowy, bezcynkowy olej hydrauliczny i przemysłowy olej przekładniowy. Produkt o bardzo dobrych właściwościach myjących i wysokiej ochronie przez zużyciem.
Olej hydrauliczny RENOLIN ZAF D 46 HT charakteryzuje się wysoką odpornością na utlenianie, a także doskonałą zdolnością do ochrony przed zużyciem. Starannie dobrana mineralna baza olejowa i nowoczesne, bezpopiołowe oraz bezcynkowe dodatki, pozwoliły na uzyskanie wysokiej jakości oleju hydraulicznego z właściwościami oleju przekładniowego. Zastosowane w składzie oleju dodatki fosforowo-siarkowe, wraz z inhibitorami utleniania i korozji, gwarantują ochronę przed zużyciem oraz niezwykle wysoką wydajność. FUCHS RENOLIN ZAF D 46 HT dzięki stabilności w wyższych temperaturach, pozwala na ochronę przed zużyciem elementów układów hydrauliki, a szczególnie pomp (pierścieni i łopatek). Właściwości antykorozyjne oleju chronią elementy układu, włącznie z częściami z metali kolorowych (szczególnie miedzi), przed działaniem wilgoci i wody.
Grupa olejów RENOLIN RENOLIN ZAF D HT dostępna jest w kilku lepkościach ISO VG oraz opakowaniach 20 i 205 litrów.
Właściwości
Olej hydrauliczny RENOLIN ZAF D 46 HT charakteryzuje się następującymi cechami:
- uniwersalne zastosowanie jako olej hydrauliczno-przekładniowy,
- daje doskonałą ochronę przed zużyciem pomp,
- posiada wysoką odporność na starzenie,
- doskonale chroni przed zużyciem zacierającym,
- chroni łożyska,
- idealnie chroni przed korozją metali kolorowych, nawet w bardzo wilgotnym środowisku,
- jest odporny na pienienie,
- posiada dobre właściwości uwalniania powietrza,
- odporny na hydrolizę,
- neutralny dla elementów uszczelnień.
Dodatek ANTI-STICK-SLIP
Drgania cierne (STICK-SLIP) to efekt, który występuje w urządzeniach hydraulicznych, takich jak: siłowniki czy pompy, kiedy elementy metalowe poruszają się między sobą z pewnym oporem. Podczas ruchu, elementy te mogą się przesuwać płynnie przez krótki czas, a następnie zatrzymać się nagle na chwilę, po czym ponownie ruszyć. Ten cykl zatrzymania i ruszenia może powtarzać się wielokrotnie, co prowadzi do drgań i hałasu.
Przyczyną zjawiska stick slip jest tarcie suche między elementami metalowymi, które powoduje, że zaczepiają się one na krótką chwilę, a następnie odrywają się, co prowadzi do rytmicznych ruchów.
Zjawisko stick-slip w urządzeniach hydraulicznych może też wpływać na uszczelki w tych urządzeniach. Kiedy występuje stick slip, to elementy uszczelniające, takie jak: pierścienie uszczelniające, tłoki i uszczelki wargowe, mogą ulegać zużyciu lub uszkodzeniu.
W naszej ofercie znajdziesz dodatek
który jest w stanie zniwelować zjawisko stick-slip. Można go nabyć w zestawie z olejem klikając w zakładkę KUP RAZEM. Produkt stosuje się jako dodatek w stężeniu 2%.
- Olej przekładniowy
- Olej hydrauliczny
- DBL 6713: HLP
- DIN 51 517-3: CLP
- DIN 51 517-3: CLP-D
- DIN 51 524-2: HLDP
- ISO 6743-4: HM
- ISO 6743-6 CKC
- Bez cynku
- Bez popiołu
- Właściwości myjące
Kurier INPOST przedpłata | 29.97 zł |
---|
Kurier DPD przedpłata | 37.97 zł |
---|
Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.