20 litrów FUCHS RENOLIN ZAF 46 MC - półsyntetyczny bezcynkowy olej hydrauliczny
BEZCYNKOWY OLEJ HYDRAULICZNY FUCHS RENOLIN ZAF 46 MC – 20 litrów
FUCHS RENOLIN ZAF 46 MC (ISO VG 46) to uniwersalny, półsyntetyczny, bezpopiołowy, bezcynkowy olej hydrauliczny i smarowy. Produkt o wysokim i stabilnym wskaźniku lepkości.
Olej hydrauliczny RENOLIN ZAF 46 MC to olej nowej generacji, oparty na specjalnym oleju bazowym MC, wytwarzanym przy pomocy uszlachetniającej obróbki oleju mineralnego metodą hydrokrakingu. Metoda polega na zmianie molekularnej oleju przy wysokim ciśnieniu i temperaturze w obecności katalizatora. Olej FUCHS RENOLIN ZAF 46 MC jest produktem deemulgowalnym z wysokim i odpornym na ścinanie wskaźnikiem lepkości. Może mieć zastosowanie zarówno w układach hydraulicznych, jak i jako olej smarowy, np. do smarowania łożysk lub w systemie obiegowym. Zalecany jest do mobilnych i stacjonarnych systemów hydraulicznych gdzie zalecane są oleje typu HVLP wg. normy DIN 51524-3. Znajduje on też zastosowanie w obrabiarkach narzędziowych gdzie dochodzi do kontaktu oleju hydraulicznego i cieczy obróbczej.
Grupa olejów RENOLIN RENOLIN ZAF MC dostępna jest w opakowaniach 20 i 205 litrów.
Właściwości
Olej hydrauliczny RENOLIN ZAF 46 MC charakteryzuje się następującymi cechami:
- uniwersalne zastosowanie,
- wysoka odporność na starzenie i ochrona przed zużyciem,
- bardzo dobra charakterystyka lepkościowo-temperaturowa,
- wysoki i stabilny wskaźnik lepkości,
- szeroki zakres stosowania temperaturowego,
- wysoka odporność na pienienie nawet przy zawartości wody do 3%.
Dodatek ANTI-STICK-SLIP
Drgania cierne (STICK-SLIP) to efekt, który występuje w urządzeniach hydraulicznych, takich jak: siłowniki czy pompy, kiedy elementy metalowe poruszają się między sobą z pewnym oporem. Podczas ruchu, elementy te mogą się przesuwać płynnie przez krótki czas, a następnie zatrzymać się nagle na chwilę, po czym ponownie ruszyć. Ten cykl zatrzymania i ruszenia może powtarzać się wielokrotnie, co prowadzi do drgań i hałasu.
Przyczyną zjawiska stick slip jest tarcie suche między elementami metalowymi, które powoduje, że zaczepiają się one na krótką chwilę, a następnie odrywają się, co prowadzi do rytmicznych ruchów.
Zjawisko stick-slip w urządzeniach hydraulicznych może też wpływać na uszczelki w tych urządzeniach. Kiedy występuje stick slip, to elementy uszczelniające, takie jak: pierścienie uszczelniające, tłoki i uszczelki wargowe, mogą ulegać zużyciu lub uszkodzeniu.
W naszej ofercie znajdziesz dodatek
który jest w stanie zniwelować zjawisko stick-slip. Można go nabyć w zestawie z olejem klikając w zakładkę KUP RAZEM. Produkt stosuje się jako dodatek w stężeniu 2%.
- Olej hydrauliczny
- DIN 51 524-3: HVLP
- ISO 6743-4: HV
- Bez cynku
- Podwyższony wskaźnik lepkości
Kurier INPOST przedpłata | 29.97 zł |
---|
Kurier DPD przedpłata | 37.97 zł |
---|
Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.