20 litrów FUCHS RENOLIN PG 320 - przemysłowy syntetyczny olej przekładniowy
Producent/podmiot odpowiedzialny

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Dokumenty do pobrania
Pobierz renolin_pg_320_all.pdf
OLEJ PRZEKŁADNIOWY - FUCHS RENOLIN PG 320 – 20 litrów
FUCHS RENOLIN PG 320 to syntetyczny, przemysłowy olej przekładniowy z klasą lepkości ISO VG 320, opracowany na bazie poliglikoli (PAG) i wzbogacony dodatkami EP. Został zaprojektowany do pracy w ekstremalnych warunkach obciążenia i temperatury, zapewniając długotrwałą ochronę kół zębatych i łożysk w przekładniach wysoko obciążonych.
Dzięki niskiemu współczynnikowi tarcia olej przekładniowy RENOLIN PG 320 pozwala na obniżenie temperatury pracy przekładni, zwiększenie sprawności energetycznej oraz wydłużenie okresów między wymianami oleju. Charakteryzuje się bardzo wysoką odpornością na starzenie i utlenianie, co gwarantuje niezawodne działanie w aplikacjach wymagających stabilności oraz czystości smarowania. Olej ten gwarantuje cichą, płynną i bezawaryjną pracę przekładni w długich cyklach serwisowych.


Zastosowanie
Olej przekładniowy FUCHS RENOLIN PG 320 przeznaczony jest do wysoko obciążonych przekładni przemysłowych – czołowych, stożkowych, planetarnych oraz ślimakowych – w których wymagana jest maksymalna odporność na zużycie i stabilność lepkości w wysokich temperaturach. Dzięki doskonałej charakterystyce smarnej, jest szczególnie polecany do przekładni ślimakowych, gdzie redukuje tarcie i chroni powierzchnie robocze zębów przed mikropittingiem. Sprawdza się również w łożyskach, walcarkach, mieszalnikach, kalandrach oraz maszynach papierniczych.
Produkt posiada dopuszczenia Flender, SEW i Alpha Getriebebau, potwierdzające jego skuteczność w nowoczesnych układach napędowych.
Właściwości
Olej przekładniowy FUCHS RENOLIN PG 320 charakteryzuje się następującymi cechami:
- bardzo wysoka odporność na ścieranie i mikropitting,
- stabilny film smarny pod dużym obciążeniem i w wysokich temperaturach,
- skuteczna ochrona kół zębatych przed korozją i zużyciem,
- niskie tarcie – zmniejszenie strat energii i obniżenie temperatury pracy przekładni,
- wysoka odporność na pienienie i utlenianie – długie okresy między wymianami,
- dobra charakterystyka lepkościowa,
- czystość układu smarowania,
- wysoki indeks lepkości,
- szeroki zakres temperatur pracy.

- Olej przekładniowy
- DIN 51517-3: CLP-PG
- ISO 12925-1: CKC/CKD/CKE/CKS/CKT
- ISO 6743-6
- Podwyższony wskaźnik lepkości
| InPost Kurier przedpłata | 29.97 zł |
|---|
| DPD Kurier przedpłata | 37.97 zł |
|---|
| Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
|---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- Z cennikiem dostaw mozesz zapoznać sie w zakładce - DOSTAWA


