3 produkty dostawa gratis - OLEJEFUCHS

1 kg FUCHS GLEITMO 810 - pasta smarna i montażowa

4043995088895
26900 
W magazynie

Wysyłka w ciągu 24 h


Waga przesyłki: 1.000 kg
Cena zawiera 23% VAT - cena BRUTTO
Zwrot towaru - do 30 dni
Realizacja zamówień - dostawa

PASTA SMARNA I MONTAŻOWA FUCHS GLEITMO 810 – 1 kg

FUCHS GLEITMO 810 to biała pasta smarna i montażowa, oparta na białych substancjach smarnych oraz odpowiednio dobranym bazowym oleju mineralnym.

Pasta GLEITMO 810 służy do montażu i smarowania eksploatacyjnego elementów maszyn, które narażone są na drgania oscylacyjne lub wysokie obciążenia udarowe. Zastosowanie tej pasty przyczynia się do zmniejszenia tarcia, a tym samym zużycia współpracujących elementów zarówno przy niskich jak i wysokich obciążeniach. Właściwości GLEITMO 810 pozwalają na zminimalizowanie zjawiska stick-slip, a także na zabezpieczenie przed trybokorozją oraz zapiekania połączeń elementów ze stali szlachetnych.

Pasta FUCHS GLEITMO 810 może być stosowana wszędzie tam gdzie wymagana jest czystość zastosowania np. w sprzęcie gospodarstwa domowego, w maszynach tekstylnych, urządzeniach biurowych, maszynach pakujących i rozlewających napoje, w połączeniach różnych typów. Znajduje też zastosowanie w smarowaniu łożysk ślizgowych, łożysk oscylacyjnych i przegubowych, w wałach kardana, śrubach kulowych np. w maszynach CNC, robotyce, lotnictwie i transporcie.

WAŻNE: GLEITMO 810 nie należy stosować do łożysk tocznych.

Pasta smarna GLEITMO 810

Właściwości pasty FUCHS GLEITMO 810

Właściwości

Pasta FUCHS GLEITMO 810 posiada następujące właściwości:

  • zakres temperatur pracy od -25°C  do +80°C,
  • przydatna gdy występują obciążenia wibracyjne i oscylacyjne,
  • zmniejsza tarcie i zużycie, niezależnie od obciążenia,
  • czysta w użyciu,
  • zapobiega efektowi stick-slip,
  • chroni elementy przed korozją cierną,
  • posiada doskonałe właściwości użytkowe.

Condition
New
GTIN
4043995088895
Informacje techniczne
Opakowanie / zestaw
1 kg
Przeznaczenie
  • Pasta smarna
Parametry
Barwa
biała
Ochrona antykorozyjna 100% wilgot. 30°C ; AHT
min. 20
Odporność na działanie wody [stopnie korozji]
0 - 90
Olej bazowy
mineralny
Stałe substancje smarne
białe
Test Almen-Wieland [kN]
> 18
Test ochrony antykorozyjnej (EMCOR) [N]
0 - 0
Klasa konsystencji NLGI
NLGI 2
Penetracja po ugniataniu w 25°C [1/10 mm]
265 - 295
Zakres temperatur pracy [°C]
- 25 do +80
Zakres temperatur pracy - OD [°C]
- 25
Zakres temperatur pracy - DO [°C]
80
Lepkość oleju bazowego w 40°C [mm²/s]
68
Znajdź podobne
InPost Paczkomat 24/7 14.97 

InPost Kurier przedpłata 15.97 

InPost Kurier pobranie 18.97 

DPD Kurier przedpłata 21.97 

DPD Kurier pobranie 25.97 

Odbiór osobisty (płatność przy odbiorze) 0.00 

Odbiór osobisty (po przedpłacie) 0.00 



  • Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
  • Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
  • WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.
Blok 1

PRODUCENT

FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.

ul. Kujawska 102

44-101 Gliwice

E-mail - FOP_reach@fuchs.com

Informacje dotyczące transportu smarów

W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.

W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.

⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.

Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔


Możesz być zainteresowany...
  • Najnowsze