20 litrów FUCHS AGRIFARM STOU MC 10W40 - olej wielofunkcyjny silnikowo-przekładniowo-hydrauliczny
- BEZPIECZEŃSTWO (GPSR)
 
Producent/podmiot odpowiedzialny

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Dokumenty do pobrania
Pobierz agrifarm_stou_mc_10w_40_all.pdf
OLEJ WIELOFUNKCYJNY FUCHS AGRIFARM STOU MC 10W40 - 20 litrów
FUCHS AGRIFARM STOU MC 10W40 to bardzo wysokiej jakości olej wielofunkcyjny typu STOU, przeznaczony do silników, przekładni manualnych, mokrych systemów hamulcowych, układów hydraulicznych i przekładni homokinetycznych w ciągnikach oraz maszynach rolniczych.
Olej wielofunkcyjny FUCHS AGRIFARM STOU MC 10W40 jest produktem wysokojakościowym i paliwooszczędnym, opracowanym w technologii MC. Jego baza olejowa została wzbogacona o starannie wyselekcjonowane pakiety dodatków, pozwalające stosować go w kilku różnych układach jednocześnie.


Zastosowanie
Olej wielofunkcyjny FUCHS AGRIFARM STOU MC 10W40 może być stosowany jednocześnie w kilku układach maszyny rolniczej.
- W silniku powinien być stosowany gdy wymagana jest klasa lepkości SAE 10W40.
 - Do przekładni manualnych i układów przekładniowo hydraulicznych można zastosować ten olej gdy wymagane jest zastosowanie oleju silnikowego typu HD w lepkościach wg SAE: 10W30, 10W40, 15W30, 15W40.
 - Jeśli w przekładni manualnej wymagany jest olej przekładniowy, to można stosować ten olej gdy zalecana jest lepkość 75W90 w klasie API GL-4.
 
Przed zastosowaniem koniecznie sprawdź w wyszukiwarce jaki olej powinieneś wlać do układu - WYSZUKIWARKA OLEJÓW FUCHS
Właściwości
Olej FUCHS AGRIFARM STOU MC 10W40 charakteryzuje się następującymi cechami:
- ze względu na uniwersalne zastosowanie redukuje ilość środków smarnych potrzebnych do eksploatacji danej maszyny, co ułatwia gospodarkę magazynową,
 - gwarantuje szybką cyrkulacje oleju w układach, co pozwala na efektywne i szybkie smarowanie wszystkich elementów układów,
 - może być stosowany w silnikach pracujących na biodiesel'u
 - oprócz ciągników HOLMER może być stosowany w przekładniach manualnych w ciągnikach, w których wymagana jest klasa API GL-5.
 

- Olej silnikowo-przekładniowo-hydrauliczny (STOU)
 
Lepkość wg normy SAE odnosi się do sposobu, w jaki olej silnikowy zachowuje się w zależności od temperatury.
Specyfikacja - klasa jakości API (American Petroleum Institute) dla olejów silnikowych lub przekładniowych to standardowa specyfikacja określająca jakość, właściwości i wydajność olejów używanych w pojazdach.
- API GL-4
 
- ACEA E3
 - AFNOR NFE 48603 HV
 - ALLISON C-4
 - API CG-4
 - API GL-5 w ciągnikach rolniczych (bez HOLMER)
 - CASE MS 1207
 - CASE MS 1209
 - CASE MS 1210
 - CASE MS 1230
 - CNH MAT 3505
 - CNH MAT 3509
 - CNH MAT 3525
 - CNH MAT 3526
 - DEUTZ DQC I-02
 - DIN 51524-3: HVLP (-D)
 - FENDT KDM 17/2012
 - FNHA 201.00
 - FNHA 2C-200.00
 - FORD M2C134-D
 - FORD M2C159-B
 - FORD M2C159-C
 - FORD M2C48-C3
 - FORD M2C86-B
 - JOHN DEERE JDM J20C
 - MAN 271
 - MASSEY FERGUSON CMS M 1135
 - MASSEY FERGUSON CMS M 1139
 - MASSEY FERGUSON CMS M 1143
 - MASSEY FERGUSON CMS M 1144
 - MASSEY FERGUSON CMS M 1145
 - NEW HOLLAND 030C
 - NEW HOLLAND 330G
 - NEW HOLLAND 410B
 - NEW HOLLAND 410C
 - NEW HOLLAND 420A
 - NEW HOLLAND 526C
 - NEW HOLLAND 82009201
 - NEW HOLLAND 82009202
 - NEW HOLLAND 82009203
 - SAE J306: SAE 80W-90
 - ZF TE-ML 06A
 - ZF TE-ML 06B
 - ZF TE-ML 06C
 - ZF TE-ML 06F
 - ZF TE-ML 06L
 - ZF TE-ML 07B (ZF000733)
 
| InPost Kurier przedpłata | 29.97 zł | 
|---|
| DPD Kurier przedpłata | 37.97 zł | 
|---|
| Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł | 
|---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
 - Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
 - Z cennikiem dostaw mozesz zapoznać sie w zakładce - DOSTAWA
 
    
            

