20 litrów FUCHS AGRIFARM STOU MC 10W40 - olej wielofunkcyjny silnikowo-przekładniowo-hydrauliczny
OLEJ WIELOFUNKCYJNY FUCHS AGRIFARM STOU MC 10W40 - 20 litrów
FUCHS AGRIFARM STOU MC 10W40 to bardzo wysokiej jakości olej wielofunkcyjny typu STOU, przeznaczony do silników, przekładni manualnych, mokrych systemów hamulcowych, układów hydraulicznych i przekładni homokinetycznych w ciągnikach oraz maszynach rolniczych.
Olej wielofunkcyjny FUCHS AGRIFARM STOU MC 10W40 jest produktem wysokojakościowym i paliwooszczędnym, opracowanym w technologii MC. Jego baza olejowa została wzbogacona o starannie wyselekcjonowane pakiety dodatków, pozwalające stosować go w kilku różnych układach jednocześnie.
Zastosowanie
Olej wielofunkcyjny FUCHS AGRIFARM STOU MC 10W40 może być stosowany jednocześnie w kilku układach maszyny rolniczej.
- W silniku powinien być stosowany gdy wymagana jest klasa lepkości SAE 10W40.
- Do przekładni manualnych i układów przekładniowo hydraulicznych można zastosować ten olej gdy wymagane jest zastosowanie oleju silnikowego typu HD w lepkościach wg SAE: 10W30, 10W40, 15W30, 15W40.
- Jeśli w przekładni manualnej wymagany jest olej przekładniowy, to można stosować ten olej gdy zalecana jest lepkość 75W90 w klasie API GL-4.
Przed zastosowaniem koniecznie sprawdź w wyszukiwarce jaki olej powinieneś wlać do układu - WYSZUKIWARKA OLEJÓW FUCHS
Właściwości
Olej FUCHS AGRIFARM STOU MC 10W40 charakteryzuje się następującymi cechami:
- ze względu na uniwersalne zastosowanie redukuje ilość środków smarnych potrzebnych do eksploatacji danej maszyny, co ułatwia gospodarkę magazynową,
- gwarantuje szybką cyrkulacje oleju w układach, co pozwala na efektywne i szybkie smarowanie wszystkich elementów układów,
- może być stosowany w silnikach pracujących na biodiesel'u
- oprócz ciągników HOLMER może być stosowany w przekładniach manualnych w ciągnikach, w których wymagana jest klasa API GL-5.
- Olej silnikowo-przekładniowo-hydrauliczny (STOU)
Lepkość wg normy SAE odnosi się do sposobu, w jaki olej silnikowy zachowuje się w zależności od temperatury.
Specyfikacja - klasa jakości API (American Petroleum Institute) dla olejów silnikowych lub przekładniowych to standardowa specyfikacja określająca jakość, właściwości i wydajność olejów używanych w pojazdach.
- API GL-4
- ACEA E3
- AFNOR NFE 48603 HV
- ALLISON C-4
- API CG-4
- API GL-5 w ciągnikach rolniczych (bez HOLMER)
- CASE MS 1207
- CASE MS 1209
- CASE MS 1210
- CASE MS 1230
- CNH MAT 3505
- CNH MAT 3509
- CNH MAT 3525
- CNH MAT 3526
- DEUTZ DQC I-02
- DIN 51524-3: HVLP (-D)
- FENDT KDM 17/2012
- FNHA 201.00
- FNHA 2C-200.00
- FORD M2C-86 B
- FORD M2C134-D
- FORD M2C159-B
- FORD M2C159-C
- FORD M2C48-C3
- JOHN DEERE JDM J20C
- MAN 271
- MASSEY FERGUSON CMS M 1135
- MASSEY FERGUSON CMS M 1139
- MASSEY FERGUSON CMS M 1143
- MASSEY FERGUSON CMS M 1144
- MASSEY FERGUSON CMS M 1145
- NEW HOLLAND 030C
- NEW HOLLAND 330G
- NEW HOLLAND 410B
- NEW HOLLAND 410C
- NEW HOLLAND 420A
- NEW HOLLAND 526C
- NEW HOLLAND 82009201
- NEW HOLLAND 82009202
- NEW HOLLAND 82009203
- ZF TE-ML 06A
- ZF TE-ML 06B
- ZF TE-ML 06C
- ZF TE-ML 06F
- ZF TE-ML 06L
- ZF TE-ML 07B (ZF000733)
Kurier INPOST przedpłata | 29.97 zł |
---|
Kurier DPD przedpłata | 37.97 zł |
---|
Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.