1 kg FUCHS GLEITMO 585 M - biała litowa pasta smarna
PASTA SMARNA FUCHS GLEITMO 585 M – 1 kg
FUCHS GLEITMO 585 M to wysokojakościowa, biała pasta smarna na bazie oleju mineralnego, z zagęszczaczem litowym, przeznaczona do pracy z elementami narażonymi na wysokie obciążenia. Zawiera zestaw białych, stałych substancji smarnych.
GLEITMO 585 M zapewnia szeroką ochronę przed zużyciem - nawet przy obciążeniach udarowych i ruchach oscylacyjnych zmniejsza korozję cierną, zapewnia doskonałą ochronę przed korozją, umożliwia długie okresy między smarowaniami.
Pasta FUCHS GLEITMO 585 M stosowana jest do smarowania łożysk i węzłów tarcia wszelkiego rodzaju, które podlegają wysokim obciążeniom. Nadaje się również do smarowania punktów narażonych na korozję cierną i na ruchy oscylacyjne lub wibracje. Ze względu na swoją barwę znajduje zastosowanie w aplikacjach wymagających czystości, m.in. w przetwórstwie tekstyliów i papieru oraz maszynach napełniających, a także pakujących.


Właściwości
Pasta FUCHS GLEITMO 585 M posiada następujące właściwości:
- zakres temperatur pracy od -25°C do +120°C,
- skutecznie chroni przed zużyciem ściernym, także przy obciążeniach udarowych i ruchach oscylacyjnych,
- zapobiega korozji ciernej,
- wydłuża okresy między dosmarowywaniami,
- jest bardzo odporna na starzenie
- zapewnia ochronę przed korozją.
WAŻNE - nie należy mieszać tej pasty z innymi smarami i pastami.
- Pasta smarna
NLGI to międzynarodowa skala określająca konsystencję (gęstość) smaru plastycznego.

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Informacje dotyczące transportu smarów
W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.
W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.
⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.
Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔