Wysyłkę zamówień dostępnych produktów w opakowaniach 18 kg i większych (w tym beczki) bedziemy realizować do 18.12.2025.
Oleje do skrzyń biegów w motocyklach

OLEJE DO SKRZYŃ BIEGÓW W MOTOCYKLACH

Odpowiedni olej do skrzyni biegów zapewnia płynną zmianę biegów, minimalizuje tarcie i chroni przekładnię przed zużyciem. W naszej ofercie znajdziesz oleje do klasycznych skrzyń manualnych, a także specjalistyczne oleje do skrzyń współpracujących z silnikami V-TWIN. Dzięki odpowiednio dobranym dodatkom zapewniają one optymalną ochronę w wysokich temperaturach i pod dużym obciążeniem. Wybierz właściwy olej i ciesz się precyzyjną oraz bezawaryjną pracą skrzyni biegów!

Opakowanie
Przeznaczenie
Dodatkowa informacja
Lepkość SAE
Norma API
Dopuszczenia i rekomendacje
Mineralny olej przekładniowy do skuterów i motorowerów. SAE 80W90 ; Opakowanie 1 litr
3997 
W magazynie
+
Mineralny olej przekładniowy do motocykli. SAE 80W90 ; Opakowanie 1 litr
6297 
W magazynie
+
Olej przekładniowy do skrzyń biegów współpracujących z silnikami typu cruiser - V-Twin SAE 80W90 ; API SJ ; JASO MA2 ; Opakowanie 1 litr
6297 
W magazynie
+
W pełni syntetyczny olej przekładniowy do mostów i przekładni hipoidalnych, oferujący dobrą ochronę przed ścinaniem, stabilność oksydacyjną i kompatybilność z uszczelnieniami. Dedykowany szczególnie do tylnych mostów w samochodach BMW, zgodny z wymogami BMW G3. API GL-5, BMW 83 22 2 413 512 / 83 22 2 460 180 / 83 22 2 471 423. Opakowanie – butelka 1 litr.
8797 
W magazynie
+
Olej przekładniowy do skrzyń biegów współpracujących z silnikami typu cruiser - V-Twin SAE 80W90 ; API SJ ; JASO MA2 ; Opakowanie 2 litry ZESTAW
10900  12594  -13%
2 ltr (54.50 zł za ltr)
W magazynie
+
Mineralny olej przekładniowy do motocykli. SAE 80W90 ; Opakowanie 2 litry ZESTAW
11700  12594  -7%
2 ltr (58.50 zł za ltr)
W magazynie
+
Mineralny olej przekładniowy do motocykli. SAE 80W90 ; Opakowanie 3 litry ZESTAW
16800  18891  -11%
3 ltr (56.00 zł za ltr)
W magazynie
+
W pełni syntetyczny olej przekładniowy do mostów i przekładni hipoidalnych, oferujący dobrą ochronę przed ścinaniem, stabilność oksydacyjną i kompatybilność z uszczelnieniami. Dedykowany szczególnie do tylnych mostów w samochodach BMW, zgodny z wymogami BMW G3. API GL-5, BMW 83 22 2 413 512 / 83 22 2 460 180 / 83 22 2 471 423. Opakowanie – 2 butelki po 1 litr.
16900  17594  -4%
2 ltr (84.50 zł za ltr)
W magazynie
+
W pełni syntetyczny olej przekładniowy do mostów i przekładni hipoidalnych, oferujący dobrą ochronę przed ścinaniem, stabilność oksydacyjną i kompatybilność z uszczelnieniami. Dedykowany szczególnie do tylnych mostów w samochodach BMW, zgodny z wymogami BMW G3. API GL-5, BMW 83 22 2 413 512 / 83 22 2 460 180 / 83 22 2 471 423. Opakowanie – 3 butelki po 1 litr.
23700  26391  -10%
3 ltr (79.00 zł za ltr)
W magazynie
+
W pełni syntetyczny olej przekładniowy do mostów i przekładni hipoidalnych, oferujący dobrą ochronę przed ścinaniem, stabilność oksydacyjną i kompatybilność z uszczelnieniami. Dedykowany szczególnie do tylnych mostów w samochodach BMW, zgodny z wymogami BMW G3. API GL-5, BMW 83 22 2 413 512 / 83 22 2 460 180 / 83 22 2 471 423. Opakowanie – 4 butelki po 1 litr.
30900  35188  -12%
4 ltr (77.25 zł za ltr)
W magazynie
+

SILKOLENE OLEJE DO SKRZYŃ BIEGÓW MOTOCYKLOWYCH

OLEJE DO SKRZYŃ BIEGÓW W MOTOCYKLACH

Skrzynia biegów jest jednym z najważniejszych elementów motocykla, umożliwiającym płynną zmianę biegów i przekazywanie mocy z silnika na koła. Aby zapewnić długotrwałą wydajność i optymalne działanie skrzyni biegów, niezwykle istotny jest olej do skrzyni biegów w motocyklu. Warto wspomnieć, że niektóre motocykle korzystają z oleju silnikowego, który pracuje w silniku, jak i w skrzyni biegów. Jednak są konstrukcje motocykli, w których stosuje się oleje przekładniowe do smarowania skrzyni biegów.

W przypadku motocykli takiej konstrukcji, producenci zalecają stosowanie osobnych olejów przeznaczonych wyłącznie do skrzyń biegów, aby zapewnić optymalne działanie i chronić jej ważne komponenty. Oleje do skrzyń biegów w motocyklach różnią się od olejów silnikowych pod wieloma względami. Skoncentrowane są na spełnianiu konkretnych wymagań skrzyni biegów, takich jak redukcja tarcia, ochrona przekładni i chłodzenie. Ponadto, są opracowane z myślą o specyficznych warunkach pracy skrzyni biegów, takich jak wysokie obciążenia, duże różnice temperatur oraz intensywna eksploatacja.

Jednym z kluczowych czynników, na które warto zwrócić uwagę przy wyborze oleju do skrzyni biegów w motocyklu, jest jego lepkość. Lepkość wpływa na zdolność oleju do smarowania i zapewnienia płynnego przenoszenia mocy z silnika przez skrzynię biegów na elementy napędowe. Niewłaściwa lepkość może prowadzić do nieprawidłowego działania skrzyni biegów, takiego jak trudności w zmianie biegów, szarpanie czy nadmierne zużycie elementów przekładni.

Kolejnym czynnikiem jest specyfikacja oleju. Producent skrzyni biegów podaje zazwyczaj zalecenia dotyczące konkretnej specyfikacji oleju przekładniowego, która powinna być stosowana. Specyfikacje takie jak API, GL lub ISO określają wymagania dotyczące wytrzymałości, ochrony przeciwzużyciowej i innych parametrów.

Dodatkowo, przy wyborze oleju do skrzyni biegów, warto zwrócić uwagę na markę i jakość produktu. Oleje SILKOLENE do skrzyń biegów oferowane w naszym sklepie to produkty najwyższej jakości, spełniające wysokie wymagania producentów motocykli.

Przy eksploatacji motocykla, zaleca się regularną wymianę oleju w skrzyni biegów. Podobnie jak w przypadku oleju silnikowego, olej w skrzyni biegów motocykla ulega degradacji w wyniku eksploatacji i starzenia się. Regularna wymiana oleju zapewnia utrzymanie jego właściwości smarujących i ochronnych, co jest kluczowe dla długotrwałej wydajności skrzyni biegów.


Filtry produktów
Opakowanie
Przeznaczenie
Dodatkowa informacja
Lepkość SAE
Norma API
Dopuszczenia i rekomendacje
    zobacz więcej (10)