25 kg FUCHS URETHYN E 2 - smar
SMAR FUCHS RENOLIT URETHYN E 2 – 25 kg
FUCHS URETHYN E 2 to wysokotemperaturowy smar syntetyczny o miękkiej strukturze homogenicznej.
Smar FUCHS URETHYN E 2 dedykowany jest do długotrwałego smarowania wyspokoobciążonych termicznie łożysk, zarówno tocznych jak i ślizgowych. Wykorzystywany jest do smarowania urządzeń w przemyśle motoryzacyjnym (lakierowanie kataforetyczne), chemicznym, hutniczym, tekstylnym w przenośnikach i urządzeniach suszarniczych. Można go aplikować ręcznie lub przy zastosowaniu systemów centralnego smarowania.
Smar URETHYN E 2 Dzięki swoim właściwościom utrzymuje doskonałą stabilność termiczną oraz bardzo dobre właściwości smarne w szerokim zakresie temperatur. Posiada dobrą ochronę antykorozyjną i wysoką odporność na starzenie.


Właściwości
Smar FUCHS RENOLIT UNI 42 posiada następujące właściwości:
- zakres temperatur pracy od -20°C do +200°C,
- klasa konsystencji NLGI 1-2
- doskonałe właściwości smarne w szerokim zakresie temperatur pracy,
- wyjątkowa stabilność termiczna,
- wysoka odporność na starzenie,
- ochrona antykorozyjna,
- minimalna separacja i odparowanie oleju.
- Smar
NLGI to międzynarodowa skala określająca konsystencję (gęstość) smaru plastycznego.
Kurier INPOST przedpłata | 29.97 zł |
---|
Kurier DPD przedpłata | 37.97 zł |
---|
Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Informacje dotyczące transportu smarów
W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.
W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.
⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.
Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔