WAŻNE - Wysyłkę zamówionych beczek bedziemy realizować od 05-01-2026
25 kg FUCHS URETHYN E 2 - smar, Opakowanie / zestaw: 25 kg - sklep olejefuchs.pl
25 kg FUCHS URETHYN E 2 - smar
6,49700 

25 kg FUCHS URETHYN E 2 - smar

601066252

Wysyłka w ciągu 15-45 dni


Różne opakowania produktu

Waga przesyłki: 26.000 kg
Cena zawiera 23% VAT - cena BRUTTO
Zwrot towaru - do 30 dni
Realizacja zamówień - dostawa

SMAR FUCHS RENOLIT URETHYN E 2 – 25 kg

FUCHS URETHYN E 2 to wysokotemperaturowy smar syntetyczny o miękkiej strukturze homogenicznej.

Smar FUCHS URETHYN E 2 dedykowany jest do długotrwałego smarowania wyspokoobciążonych termicznie łożysk, zarówno tocznych jak i ślizgowych. Wykorzystywany jest do smarowania urządzeń w przemyśle motoryzacyjnym (lakierowanie kataforetyczne), chemicznym, hutniczym, tekstylnym w przenośnikach i urządzeniach suszarniczych. Można go aplikować ręcznie lub przy zastosowaniu systemów centralnego smarowania.

Smar URETHYN E 2 Dzięki swoim właściwościom utrzymuje doskonałą stabilność termiczną oraz bardzo dobre właściwości smarne w szerokim zakresie temperatur. Posiada dobrą ochronę antykorozyjną i wysoką odporność na starzenie.

Smar FUCHS URETHYN E 2

Właściwości smaru FUCHS URETHYN E 2

Właściwości

Smar FUCHS RENOLIT UNI 42 posiada następujące właściwości:

  • zakres temperatur pracy od -20°C  do +200°C,
  • klasa konsystencji NLGI 1-2
  • doskonałe właściwości smarne w szerokim zakresie temperatur pracy,
  • wyjątkowa stabilność termiczna,
  • wysoka odporność na starzenie,
  • ochrona antykorozyjna,
  • minimalna separacja i odparowanie oleju.

Column filling
Sortuj wg. Cena Sortuj wg. Dostępność Sortuj wg. Opakowanie / zestaw
11900 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g
22900  23800 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 2
66600  71400 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 g x 6
1,39700 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
5 kg
6,49700 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
25 kg
Condition
New
MPN
601066252
Informacje techniczne
Opakowanie / zestaw
25 kg
Przeznaczenie
  • Smar
Parametry
Barwa
kremowa
Olej bazowy
syntetyczny
Test miedzianego paska
1 - 100
Test na aparacie czterokulowym [N]
3200/3400
Test ochrony antykorozyjnej (EMCOR) [N]
0 - 0
Klasa konsystencji NLGI
NLGI 1-2
Temperatura kroplenia [°C]
290
Klasyfikacja smaru wg. DIN
KP E 1/2 S-20
Zakres temperatur pracy [°C]
- 20 do +200
Zakres temperatur pracy - OD [°C]
- 20
Zakres temperatur pracy - DO [°C]
200
Środek zagęszczający (zagęszczacz)
organiczny
Odporność na wodę [stopnie odporności]
1 - 90
Lepkość oleju bazowego w 40°C [mm²/s]
100
Test Timken'a [Lbs. (funty)]
30
InPost Kurier przedpłata 29.97 

DPD Kurier przedpłata 37.97 

Odbiór osobisty (po przedpłacie) 0.00 



  • Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
  • Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
  • Z cennikiem dostaw mozesz zapoznać sie w zakładce - DOSTAWA

Informacje dotyczące transportu smarów

W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.

W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.

⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.

Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔


Możesz być zainteresowany...
  • Najnowsze