20 litrów FUCHS TRUCK PLUS 20W50 - olej silnikowy
- BEZPIECZEŃSTWO (GPSR)
Producent/podmiot odpowiedzialny

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Dokumenty do pobrania
Pobierz titan_truck_plus_20w_50_all.pdf
OLEJ SILNIKOWY FUCHS TITAN TRUCK PLUS 20W50 – 20 litrów
FUCHS TITAN TRUCK PLUS 20W50 to wielosezonowy olej silnikowy typu SHPD z klasą lepkości SAE 20W-50 , zaprojektowany do silników wysokoprężnych, także turbodoładowanych oraz beznzynowych, pracujących w wymagających warunkach eksploatacyjnych. Produkt przeznaczony jest dla pojazdów użytkowych, które potrzebują stabilnej lepkości, skutecznej ochrony przed zużyciem oraz wysokiej czystości jednostki napędowej.
Olej silnikowy FUCHS TITAN TRUCK PLUS 20W50 charakteryzuje się nowoczesną formulacją przewyższajacą wymagania tradycyjnych olejów 20W-50, zapewniając lepszą odporność na utlenianie, mniejsze tworzenie laków i ograniczone pogrubianie oleju. Olej wspiera trwałą i czystą pracę silnika, nawet przy podwyższonej temperaturze i obecności oleju napędowego o większej zawartości siarki.


Zastosowanie
Olej silnikowy TITAN TRUCK PLUS 20W50 może być stosowany w silnikach Diesla EURO III eksploatowanych w regionach o temperaturach nie spadających poniżej –10°C. Doskonale sprawdza się w pojazdach dalekobieżnych, autobusach, maszynach budowlanych oraz we flotach o dużych przebiegach, pracujących w wysokich obciążeniach. Olej jest odpowiedni do silników Diesla z turbodoładowaniem i bez, także przy paliwie o podwyższonej zawartości siarki. Może być stosowany w silnikach benzynowych kompatybilnych ze specyfikacją API SL.
Produkt jest mieszalny z markowymi olejami silnikowymi, jednak dla pełnego wykorzystania jego właściwości zaleca się całkowitą wymianę oleju przy konwersji.
Właściwości
Olej silnikowy FUCHS TITAN TRUCK PLUS 20W50 wyróżnia się następującymi cechami:
- kontrola osadów termicznych – czystszy silnik i stabilna praca,
- niskie zużycie oleju – mniejsze dolewki przy długich przebiegach,
- odporność na utlenianie – ograniczone pogrubianie i mniejsza skłonność do laków,
- ochrona antykorozyjna i AW – pewne smarowanie elementów stalowych,
- odporność na wodę – szybka separacja kondensatu,
- wytrzymałość filmu olejowego – niezawodność przy wysokim obciążeniu.

Specyfikacja - klasa jakości ACEA (Association des Constructeurs Européens d'Automobiles) dla olejów silnikowych to standardowa specyfikacja opracowana przez europejskich producentów samochodów, określająca jakość i wydajność olejów silnikowych stosowanych w pojazdach. Specyfikacje ACEA zawierają wytyczne dotyczące różnych typów silników oraz warunków eksploatacji.
- ACEA E7
Specyfikacja - klasa jakości API (American Petroleum Institute) dla olejów silnikowych lub przekładniowych to standardowa specyfikacja określająca jakość, właściwości i wydajność olejów używanych w pojazdach.
- API CI-4
- API SL
- CAT ECF-1-a
- CAT ECF-2
- GLOBAL DHD-1
- DTFR 15B110 (MB 228.3)
- MAN M 3275-1
- MB 228.3 (DTFR 15B110)
| InPost Kurier przedpłata | 29.97 zł |
|---|
| DPD Kurier przedpłata | 37.97 zł |
|---|
| Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
|---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- Z cennikiem dostaw mozesz zapoznać sie w zakładce - DOSTAWA


