5 litrów FUCHS TITAN CARGO MC 10W40 - olej silnikowy
Producent/podmiot odpowiedzialny

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Dokumenty do pobrania
Pobierz titan_cargo_mc_10w_40_all.pdf
OLEJ SILNIKOWY FUCHS TITAN CARGO MC 10W40 – 20 litrów
FUCHS TITAN CARGO MC 10W40 to olej silnikowy przeznaczony do silników wysokoprężnych pojazdów użytkowych, zaprojektowany z myślą o pracy w zróżnicowanych warunkach eksploatacyjnych oraz przy wydłużonych okresach między wymianami. Produkt został opracowany tak, aby zapewniać stabilną ochronę silnika zarówno podczas jazdy dalekobieżnej, jak i w ruchu lokalnym, gdzie występują częste rozruchy i zmienne obciążenia.
Olej silnikowy FUCHS TITAN CARGO MC 10W40 wspiera niezawodny rozruch w niskich temperaturach oraz stabilną pracę silnika w warunkach wysokich obciążeń termicznych. Dzięki odpowiednio dobranej formulacji olej pomaga ograniczać zużycie oleju, chroni silnik przed osadami i nagarem oraz wspiera utrzymanie czystości wewnętrznych elementów jednostki napędowej przez cały okres eksploatacji.


Zastosowanie
Olej silnikowy FUCHS TITAN CARGO MC 10W40 jest przeznaczony do stosowania w silnikach Diesla pojazdów ciężarowych, autobusów oraz maszyn przemysłowych, zarówno z turbosprężarką, jak i bez niej. Olej może być stosowany w nowoczesnych jednostkach napędowych przystosowanych do wydłużonych interwałów wymiany, zgodnie z zaleceniami producenta pojazdu.
Produkt sprawdza się również w starszych konstrukcjach silników oraz w maszynach roboczych, gdzie wymagana jest dobra ochrona przed zużyciem i korozją, także przy stosowaniu paliwa o podwyższonej zawartości siarki. Olej może być używany w szerokim zakresie zastosowań flotowych i przemysłowych.
Właściwości
Olej silnikowy FUCHS TITAN CARGO MC 10W-40 wyróżnia się następującymi cechami:
- ochrona przed zużyciem – zabezpiecza elementy silnika przy dużych obciążeniach,
- czystość silnika – ogranicza powstawanie osadów i nagarów w wysokiej temperaturze,
- szybki rozruch – sprawna cyrkulacja oleju po uruchomieniu silnika,
- stabilna praca – wspiera równomierne działanie silnika w ruchu lokalnym i dalekobieżnym,
- kompatybilność materiałowa – bezpieczny dla uszczelnień i elementów silnika.

- Olej silnikowy
Lepkość wg normy SAE odnosi się do sposobu, w jaki olej silnikowy zachowuje się w zależności od temperatury.
Specyfikacja - klasa jakości ACEA (Association des Constructeurs Européens d'Automobiles) dla olejów silnikowych to standardowa specyfikacja opracowana przez europejskich producentów samochodów, określająca jakość i wydajność olejów silnikowych stosowanych w pojazdach. Specyfikacje ACEA zawierają wytyczne dotyczące różnych typów silników oraz warunków eksploatacji.
- ACEA E4
- ACEA E7
Specyfikacja - klasa jakości API (American Petroleum Institute) dla olejów silnikowych lub przekładniowych to standardowa specyfikacja określająca jakość, właściwości i wydajność olejów używanych w pojazdach.
- API CI-4
- GLOBAL DHD-1
- CUMMINS CES 20077
- CUMMINS CES 20078
- DETROIT DIESEL 93K215
- DEUTZ DQC III-10
- IVECO 18-1804
- MACK EO-M PLUS
- MACK EO-N
- MAN M 3277
- MB 228.5 APPROVAL (DTFR 15B120)
- MTU DDC TYPE-3
- RENAULT RLD-2
- RENAULT RXD
- SCANIA LDF-2
- SDFG OM 1901 A
- VOLVO VDS-3
| InPost Paczkomat 24/7 | 14.97 zł |
|---|
| InPost Kurier przedpłata | 15.97 zł |
|---|
| InPost Kurier pobranie | 18.97 zł |
|---|
| DPD Kurier przedpłata | 21.97 zł |
|---|
| DPD Kurier pobranie | 25.97 zł |
|---|
| Odbiór osobisty (płatność przy odbiorze) | 0.00 zł |
|---|
| Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
|---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- Z cennikiem dostaw mozesz zapoznać sie w zakładce - DOSTAWA


