20 litrów FUCHS TITAN CARGO 10W30 - olej silnikowy
- BEZPIECZEŃSTWO (GPSR)
Producent/podmiot odpowiedzialny

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Dokumenty do pobrania
Pobierz titan_cargo_10w_30_all.pdf
OLEJ SILNIKOWY FUCHS TITAN CARGO 10W30 – 20 litrów
FUCHS TITAN CARGO 10W30 to olej silnikowy w klasie lepkości SAE 10W-30, przeznaczony do silników Diesla w pojazdach użytkowych. Został opracowany w technologii Low SAPS (niska zawartość popiołów siarczanowych, fosforu i siarki), dzięki czemu skutecznie chroni układy oczyszczania spalin, takie jak: DPF, DOC, SCR i EGR, przed przedwczesnym zużyciem. Połączenie nowoczesnych olejów bazowych z zaawansowanym pakietem dodatków, zapewnia znakomitą odporność na utlenianie, ścinanie i napowietrzanie.
Olej silnikowy FUCHS TITAN CARGO 10W30 gwarantuje czystość silnika, stabilną lepkość i wyjątkową ochronę przed zużyciem nawet w trudnych warunkach eksploatacji. Zastosowanie tego oleju wspiera także oszczędność paliwa i wydłużenie okresów między wymianami.


Zastosowanie
Olej silnikowy FUCHS TITAN CARGO SAE 10W-30 został opracowany z myślą o nowoczesnych silnikach Diesla pojazdów ciężarowych, autobusów i maszyn roboczych, szczególnie wyposażonych w systemy oczyszczania spalin.
Olej spełnia wymagania i dopuszczenia m.in. DTFR 15C100 (Mercedes-Benz / Daimler Truck), MAN M 3775, VOLVO VDS-4.5, DEUTZ DQC III-18 LA, Cummins CES 20086 i MTU Type 2.1, co czyni go uniwersalnym rozwiązaniem dla flot mieszanych. Zaleca się pełną wymianę oleju podczas konwersji, aby w pełni wykorzystać jego potencjał ochronny i wydłużone interwały wymiany.
Właściwości
Olej silnikowy FUCHS TITAN CARGO 10W30 wyróżnia się następującymi cechami:
- wysoka odporność na utlenianie i degradację oleju – dłuższa żywotność,
- doskonała ochrona silnika przed zużyciem nawet pod dużym obciążeniem,
- technologia Low SAPS – bezpieczna dla filtrów DPF i katalizatorów,
- stabilność lepkościowa i ochrona przed wzrostem lepkości w wyniku działania sadzy,
- zmniejszone zużycie paliwa i redukcja emisji spalin,
- możliwość stosowania w mieszanych flotach pojazdów,
- wydłużone przebiegi między wymianami oleju.

- Olej silnikowy
Lepkość wg normy SAE odnosi się do sposobu, w jaki olej silnikowy zachowuje się w zależności od temperatury.
Specyfikacja - klasa jakości ACEA (Association des Constructeurs Européens d'Automobiles) dla olejów silnikowych to standardowa specyfikacja opracowana przez europejskich producentów samochodów, określająca jakość i wydajność olejów silnikowych stosowanych w pojazdach. Specyfikacje ACEA zawierają wytyczne dotyczące różnych typów silników oraz warunków eksploatacji.
- ACEA E7
- ACEA E11
Specyfikacja - klasa jakości API (American Petroleum Institute) dla olejów silnikowych lub przekładniowych to standardowa specyfikacja określająca jakość, właściwości i wydajność olejów używanych w pojazdach.
- API CJ-4
- API CK-4
- CAT ECF-3
- JASO DH-2
- ACEA E9
- CUMMINS CES 20086
- DETROIT DIESEL 93K222
- DEUTZ DQC III-18 LA
- DTFR 15C100 (MB 228.31)
- FORD M2C171-F1
- MACK EOS-4.5
- MAN M 3575
- MAN M 3775
- MB 228.31
- MTU DDC TYP 2.1
- RENAULT RLD-3
- RENAULT RLD-4
- VOLVO VDS-4.5
| InPost Kurier przedpłata | 29.97 zł |
|---|
| DPD Kurier przedpłata | 37.97 zł |
|---|
| Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
|---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- Z cennikiem dostaw mozesz zapoznać sie w zakładce - DOSTAWA


