5 kg FUCHS RENOLIT STCA 2 - smar
SMAR FUCHS RENOLIT STCA 2 – 5 kg
FUCHS RENOLIT STCA 2 to uniwersalny, wysokojakościowy smar wapniowy, oparty na oleju mineralnym.
Smar FUCHS RENOLIT STCA 2 dzięki zastosowaniu nowoczesnego kompleksu, posiada dość szeroki zakres temperatur stosowania, zmniejszoną skłonność do oddzielania oleju, a także wysoką odporność na wodę i starzenie. Polecany jest do wielu zastosowań przemysłowych i motoryzacyjnych, min. wysokoobciążonych łożysk np. w suwnicach, kołach, spychaczach, prasach kuźniczych. Sprawdza się też w trudnych warunkach otoczenia np. w instalacjach chemicznych, branży budowlanej i w cukrowniach.


Właściwości
Smar FUCHS RENOLIT STCA 2 posiada następujące właściwości:
- zakres temperatur pracy od -30°C do +140°C,
- klasa konsystencji NLGI 2,
- bardzo dobra odporność na działanie wody,
- zapobieganie efektowi stick-slip,
- dobra zdolność przenoszenia obciążeń,
- redukcja zużycia,
- szeroki zakres zastosowania.
- bardzo dobra odporność na starzenie,
- długookresowa stabilność.
- Smar
NLGI to międzynarodowa skala określająca konsystencję (gęstość) smaru plastycznego.
Paczkomaty INPOST | 14.97 zł |
---|
Kurier INPOST przedpłata | 17.97 zł |
---|
Kurier DPD przedpłata | 25.97 zł |
---|
Kurier INPOST pobranie | 20.97 zł |
---|
Kurier DPD pobranie | 29.97 zł |
---|
Odbiór osobisty (płatność przy odbiorze) | 0.00 zł |
---|
Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Informacje dotyczące transportu smarów
W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.
W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.
⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.
Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔