24 sztuki FUCHS RENOLIT LX-OTP 2 - smar - 400 g (MAN TUC 8080/00) - ZESTAW - TANIEJ
SMAR FUCHS RENOLIT LX-OTP 2 – 400g - 24 sztuki ZESTAW
FUCHS RENOLIT LX-OTP 2 to syntetyczny smar litowy-kompleksowy, oparty na poliglikolowym oleju bazowym, ze stałymi dodatkami smarnymi, dedykowany do samochodów ciężarowych MAN, wymagających specyfikacji MAN TUC-8080/00.
Smar FUCHS RENOLIT LX-OTP 2 doskonale i niezawodnie chroni pokryte detale przed korozją i utlenianiem. Redukuje tarcie również przy ruchach wibracyjnych (oscylacyjnych), a także wytrzymuje ekstremalne obciążenia dzięki dodatkom EP. Specjalistyczne dodatki stałe redukują zjawisko stick-slip nawet w niskich temperaturach. Renolit LX-OTP2 nadaje się do długotrwałego smarowania, posiada dobre właściwości nisko i wysokotemperaturowe oraz przeciwzużyciowe. W wysokich temperaturach przy uwzględnieniu ekstremalnych sił odśrodkowych w smarze nie występuje rozdzielenie fazy olejowej i zagęszczacza.
Smar RENOLIT LX-OTP 2 dzięki spełnieniu normy MAN TUC 8080/00 jest stosowany do smarowania silnie obciążonych sworzni zwrotnic oraz osi samonastawnych.


Właściwości
Smar FUCHS RENOLIT LX-OTP 2 posiada następujące właściwości:
- zakres temperatur pracy od -40°C do +160°C,
- klasa konsystencji NLGI 1-2,
- dobre właściwości nisko i wysokotemperaturowe,
- wysoka odporność na utlenianie,
- dobre właściwości przeciwzużyciowe,
- redukcja tarcia również przy ruchach oscylacyjnych,
- właściwości antykorozyjne.
Tuba / kartusz / nabój - do klasycznej smarownicy
Proponowany smar umieszczony jest w kartuszu / tubie / naboju, przystosowanym do użycia w smarownicy, która obsługuje klasyczne kartusze 400g. W tej postaci można go zastosować, montując kartusz w smarownicy i w czysty sposób aplikować w pożądane miejsce.
W ofercie posiadamy solidne smarownice dedykowane do tego typu kartuszy -
- Smar
- MAN - TUC 8080/00
NLGI to międzynarodowa skala określająca konsystencję (gęstość) smaru plastycznego.
Paczkomaty INPOST | 17.97 zł |
---|
Kurier INPOST przedpłata | 17.97 zł |
---|
Kurier DPD przedpłata | 25.97 zł |
---|
Kurier INPOST pobranie | 20.97 zł |
---|
Kurier DPD pobranie | 29.97 zł |
---|
Odbiór osobisty (płatność przy odbiorze) | 0.00 zł |
---|
Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Informacje dotyczące transportu smarów
W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.
W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.
⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.
Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔