18 kg FUCHS RENOLIT LST 00 - smar

600877033
1,59700 
18 kg (88.72 zł za kg)
W magazynie

Wysyłka w ciągu 3-45 dni


Waga przesyłki: 21.000 kg
Cena zawiera 23% VAT - cena BRUTTO
Zwrot towaru - do 30 dni
Realizacja zamówień - dostawa

SMAR FUCHS RENOLIT LST 00 – 18 kg

FUCHS RENOLIT LST 00 to litowy smar przekładniowy oparty na oleju syntetycznym. Smar o klasie konsystencji NLGI 00 

Smar RENOLIT LST 00 zawiera specjalne dodatki zabezpieczajace przed starzeniem oraz poprawiające kompatybilność z metalami kolorowymi. Smar posiada właściwości tiksotropowe i moze pracować jako płynny środek smarny w miejscach wzajemnie współpracujących powierzchni, utrzymując strukturę smaru. Dzięki swoim właściwościom doszcelniającym minimalizuje ryzyko wycieku oraz przedostawanie się zanieczyszczeń zewnętrznych do przekładni. Dodatkowo przy rozruchu zęby i ich powierzchnie pracy są chronione przed zużyciem.

Smar FUCHS RENOLIT LST 00  dedykowany jest do wysokoobciążonych przekładni, które narażone są na zanieczyszcenia płynnymi lub stałymi środkami smarnymi. Stosowany jest przy bardzo długich okresach przesmarowywania.

Smar FUCHS RENOLIT LST 00

Właściwości smaru FUCHS RENOLIT LST 00

Właściwości

Smar FUCHS RENOLIT LST 00 posiada następujące właściwości:

  • zakres temperatur pracy od -30°C  do +140°C,
  • klasa konsystencji NLGI 00
  • doskonałe własciwości przeciwzużyciowe,
  • dobre włąsności przeciwstarzeniowe,
  • doszczelnienie przekładni,
  • kompatybilność z metalami kolorowymi.

Condition
New
MPN
600877033
Informacje techniczne
Opakowanie / zestaw
18 kg
Przeznaczenie
  • Smar
Parametry
Barwa
żółta
Klasyfikacja smaru wg. ISO
ISO L-XCDEB 00
Test na aparacie czterokulowym [N]
2600
Klasa konsystencji NLGI
NLGI 00
Temperatura kroplenia [°C]
> 180
Penetracja po ugniataniu w 25°C [1/10 mm]
400 - 430
Klasyfikacja smaru wg. DIN
GP PG 00 N-30
Zakres temperatur pracy [°C]
- 30 do +140
Zakres temperatur pracy - OD [°C]
- 30
Zakres temperatur pracy - DO [°C]
140
Środek zagęszczający (zagęszczacz)
mydło litowe
Lepkość oleju bazowego w 40°C [mm²/s]
141
Lepkość oleju bazowego w 100°C [mm²/s]
22
Znajdź podobne
Kurier INPOST przedpłata 29.97 

Kurier DPD przedpłata 37.97 

Odbiór osobisty (po przedpłacie) 0.00 



  • Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
  • Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
  • WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.
Blok 1

PRODUCENT

FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.

ul. Kujawska 102

44-101 Gliwice

E-mail - FOP_reach@fuchs.com

Informacje dotyczące transportu smarów

W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.

W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.

⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.

Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔


Możesz być zainteresowany...
  • Najnowsze