18 kg FUCHS RENOLIT LST 00 - smar
SMAR FUCHS RENOLIT LST 00 – 18 kg
FUCHS RENOLIT LST 00 to litowy smar przekładniowy oparty na oleju syntetycznym. Smar o klasie konsystencji NLGI 00
Smar RENOLIT LST 00 zawiera specjalne dodatki zabezpieczajace przed starzeniem oraz poprawiające kompatybilność z metalami kolorowymi. Smar posiada właściwości tiksotropowe i moze pracować jako płynny środek smarny w miejscach wzajemnie współpracujących powierzchni, utrzymując strukturę smaru. Dzięki swoim właściwościom doszcelniającym minimalizuje ryzyko wycieku oraz przedostawanie się zanieczyszczeń zewnętrznych do przekładni. Dodatkowo przy rozruchu zęby i ich powierzchnie pracy są chronione przed zużyciem.
Smar FUCHS RENOLIT LST 00 dedykowany jest do wysokoobciążonych przekładni, które narażone są na zanieczyszcenia płynnymi lub stałymi środkami smarnymi. Stosowany jest przy bardzo długich okresach przesmarowywania.


Właściwości
Smar FUCHS RENOLIT LST 00 posiada następujące właściwości:
- zakres temperatur pracy od -30°C do +140°C,
- klasa konsystencji NLGI 00
- doskonałe własciwości przeciwzużyciowe,
- dobre włąsności przeciwstarzeniowe,
- doszczelnienie przekładni,
- kompatybilność z metalami kolorowymi.
- Smar
NLGI to międzynarodowa skala określająca konsystencję (gęstość) smaru plastycznego.
Kurier INPOST przedpłata | 29.97 zł |
---|
Kurier DPD przedpłata | 37.97 zł |
---|
Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- WAŻNE - koszty dostawy zestawu z KUP RAZEM, ze względu na całościową wagę mogą być wyższe od podanych.

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Informacje dotyczące transportu smarów
W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.
W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.
⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.
Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔