18 kg FUCHS PLANTOGEL 2 S - smar biodegradowalny

600877309
1,51700 
18 kg (84.28 zł za kg)
W magazynie

Wysyłka w ciągu 3-30 dni


Różne opakowania produktu

Waga przesyłki: 21.000 kg
  • BEZPIECZEŃSTWO (GPSR)
Cena zawiera 23% VAT - cena BRUTTO
Zwrot towaru - do 30 dni
Realizacja zamówień - dostawa

SMAR BIODEGRADOWALNY FUCHS PLANTOGEL 2S – 18 kg

PLANTOGEL 2 S to biodegradowalny smar litowo-wapniowy, opracowany specjalnie do zastosowań, w których kluczowe jest bezpieczeństwo środowiskowe i odporność na wodę. Dzięki bazie z szybko biodegradowalnych olejów oraz nietoksycznej formulacji, produkt został sklasyfikowany do 0 Klasy Zagrożenia Wód, co czyni go idealnym rozwiązaniem dla maszyn pracujących w bezpośrednim kontakcie z naturą.

Smar PLANTOGEL 2S zapewnia stabilną strukturę, bardzo dobrą ochronę antykorozyjną (test Emcor: 0/0) i niski poziom zużycia ściernego. Doskonale radzi sobie w warunkach narażenia na wodę, wilgoć i zmienne temperatury, a dzięki dobrej przetłaczalności jest odpowiedni do centralnych układów smarowania — również w niskich temperaturach.

PLANTOGEL 2 S znajduje zastosowanie w łożyskach tocznych i ślizgowych, w tym w łożyskach kół pojazdów, maszynach komunalnych, leśnych i wodno-terenowych, a także wszędzie tam, gdzie standardowe smary mineralne mogą stanowić zagrożenie dla środowiska.

Smar FUCHS PLANTOGEL 2S

Właściwości smaru FUCHS PLANTOGEL 2S

Właściwości

Smar FUCHS PLANTOGEL 2 S posiada następujące właściwości:

  • zakres temperatur pracy od -30°C  do +120°C,
  • klasa konsystencji NLGI 2,
  • odporność na wodę – zachowuje konsystencję nawet przy silnym wypłukiwaniu,
  • pełna ochrona antykorozyjna – wyniki 0/0 potwierdzają skuteczność,
  • niskie ścieranie – dłuższa żywotność łożysk w ciężkich warunkach,
  • łatwa przetłaczalność – idealny do centralnych systemów smarowania,
  • stabilność temperaturowa – pewne działanie w niskich i wysokich temperaturach,
  • małe oddzielanie oleju – stabilna struktura smaru przez cały okres pracy,
  • bezpieczny środowiskowo – biodegradowalność i brak toksyczności.

Condition
New
MPN
600877309
Informacje techniczne
Opakowanie / zestaw
18 kg
Przeznaczenie
  • Smar
Parametry
Barwa
jasnożółta
Ciśnienie płynięcia w temp. - 35°C [hPa]
< 500
Ciśnienie płynięcia w temp. 20°C [hPa]
< 100
Klasyfikacja smaru wg. ISO
ISO-L-XDCEB2
Oddzielanie oleju w temp. 40°C / 18h [%]
< 1,5
Test na aparacie czterokulowym [N]
2600
Test ochrony antykorozyjnej (EMCOR) [N]
0 - 0
Klasa konsystencji NLGI
NLGI 2
Temperatura kroplenia [°C]
> 180
Penetracja po ugniataniu w 25°C [1/10 mm]
265 - 295
Klasyfikacja smaru wg. DIN
KPE2K-40
Zakres temperatur pracy [°C]
- 30 do +120
Zakres temperatur pracy - OD [°C]
- 30
Zakres temperatur pracy - DO [°C]
120
Środek zagęszczający (zagęszczacz)
mydło litowe - wapniowe
Odporność na wodę [stopnie odporności]
0 - 90
Lepkość oleju bazowego w 40°C [mm²/s]
105
Znajdź podobne
InPost Kurier przedpłata 29.97 

DPD Kurier przedpłata 37.97 

Odbiór osobisty (po przedpłacie) 0.00 



  • Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
  • Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
  • Z cennikiem dostaw mozesz zapoznać sie w zakładce - DOSTAWA

Informacje dotyczące transportu smarów

W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.

W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.

⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.

Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔


Możesz być zainteresowany...
  • Najnowsze