WAŻNE - Wysyłkę zamówionych beczek bedziemy realizować od 05-01-2026
3 produkty dostawa gratis - OLEJEFUCHS
12 sztuk FUCHS GLEITMO 100 S SPRAY - pasta montażowa z molibdenem - 400 ml - ZESTAW - TANIEJ, Opakowanie / zestaw: 400 ml SPRAY x 12 - sklep olejefuchs.pl
12 sztuk FUCHS GLEITMO 100 S SPRAY - pasta montażowa z molibdenem - 400 ml - ZESTAW - TANIEJ
1,19700  1,36800 

12 sztuk FUCHS GLEITMO 100 S SPRAY - pasta montażowa z molibdenem - 400 ml - ZESTAW - TANIEJ

404399512695512

Wysyłka w ciągu 3-30 dni


Waga przesyłki: 5.900 kg
Cena zawiera 23% VAT - cena BRUTTO
Zwrot towaru - do 30 dni
Realizacja zamówień - dostawa

PASTA MONTAŻOWA Z MoS2 FUCHS GLEITMO 100 S SPRAY - 400ml - 12 sztuk ZESTAW

FUCHS GLEITMO 100 S SPRAY to uniwersalna pasta montażowa na bazie dwusiarczku molibdenu MoS2.  

Pasta montażowa FUCHS GLEITMO 100 S SPRAY  jest produktem o bardzo szerokim zakresie zastosowania. Pasta oferuje optymalne rozwiązanie do wszystkich prac związanych z wtłaczaniem i montażem. Dzięki dodatkowi grafitu MoS2 smar osiąga bardzo niski współczynnik tarcia, co wspomaga proces montażu śrub, łożysk oraz tulei bez uszkodzeń i przy możliwie najmniejszych siłach, momentach, a co za tym idzie także przy użyciu mniejszych narzędzi.

GLEITMO 100 S SPRAY stosuje się w formie natrysku na element. Miejsce smarowania należy wcześniej oczyścić.

 
GLEITMO 100 S SPRAY - pasta montażowa

ZASTOSOWANIE GLEITMO 100 S SPRAY
 

Właściwości i zastosowanie

Pasta montażowa FUCHS GLEITMO 100 S SPRAY  posiada następujące właściwości:

  • ułatwia montaż i demontaż,
  • pracuje w zakresie temperatur - 35°C do +400°C,
  • zmniejsza tarcie i zużycie ścierne,
  • eliminuje zjawisko "Stic-slip",
  • zwiększa niezawodność urządzeń,
  • poprawia warunki docierania i zapobiega zacieraniu.

Pastę GLEITMO 100 S SPRAY stosuje się do smarowania przy docieraniu wysoko obciążonych łożysk ślizgowych, prowadnic, kół zębatych oraz śrub pociągowych, a także do smarowania eksploatacyjnego śrub i połączeń śrubowych. Stosowana jest też do osadzania pierścieni, wtłaczania sworzni, tarcz, kół i łożysk, a także do smarowania mechanizmów regulacyjnych, jak również przy rozpęczaniu na trzpieniu, gięciu, wykrawaniu, wyoblaniu i tłoczeniu powierzchniowym.


Column filling
Sortuj wg. Cena Sortuj wg. Dostępność Sortuj wg. Opakowanie / zestaw
11400 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 ml SPRAY
1,19700  1,36800 
W magazynie
+
Opakowanie / zestaw:
400 ml SPRAY x 12
Condition
New
GTIN
4043995126955
Informacje techniczne
Opakowanie / zestaw
400 ml SPRAY x 12
Przeznaczenie
  • Pasta smarna
Dodatkowe info
  • Z molibdenem
Parametry
Barwa
czarna
Olej bazowy
mineralny
Stałe substancje smarne
MoS2
Test Almen-Wieland [kN]
> 18
Penetracja po ugniataniu w 25°C [1/10 mm]
300 - 330
Zakres temperatur pracy [°C]
- 35 do +400
Zakres temperatur pracy - OD [°C]
- 35
Zakres temperatur pracy - DO [°C]
400
InPost Paczkomat 24/7 14.97 

InPost Kurier przedpłata 17.97 

InPost Kurier pobranie 20.97 

DPD Kurier przedpłata 25.97 

DPD Kurier pobranie 29.97 

Odbiór osobisty (płatność przy odbiorze) 0.00 

Odbiór osobisty (po przedpłacie) 0.00 



  • Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
  • Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
  • Z cennikiem dostaw mozesz zapoznać sie w zakładce - DOSTAWA

Informacje dotyczące transportu smarów

W transporcie smarów w kartuszach (tubach) może się zdarzyć, że niewielka ilość oleju oddzieli się i zanieczyści opakowanie zbiorcze (np. karton). To naturalne zjawisko fizyczne, które nie wpływa na jakość produktu i nie podlega reklamacji.

W smarach pakowanych w wiadrach lub beczkach olej może pływać na powierzchni smaru po dłuższym przechowywaniu lub w czasie transportu. W takim przypadku należy go dokładnie wymieszać i wtłoczyć z powrotem do struktury smaru – np. ręcznie, za pomocą łopatki lub bardzo wolnoobrotowego mieszadła.

⚠️ Nie należy używać szybkoobrotowych mieszadeł (np. z wiertarki), ponieważ może to doprowadzić do napowietrzenia smaru, co pogarsza jego właściwości eksploatacyjne – zwłaszcza stabilność mechaniczną i odporność na ścinanie.

Więcej informacji o zjawisku separacji oleju w smarach ➔


Możesz być zainteresowany...
  • Najnowsze