Wysyłkę zamówień dostępnych produktów w opakowaniach 18 kg i większych (w tym beczki) bedziemy realizować do 18.12.2025.
Opakowanie
Przeznaczenie
Lepkość SAE
Norma ACEA
Norma API
Specyfikacje
Dopuszczenia i rekomendacje
Norma ILSAC
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-20, stworzony specjalnie do najnowszych silników benzynowych grupy VAG wymagających norm VW 508 00 / 509 00. Zapewnia bardzo niskie opory pracy, szybkie smarowanie i skuteczną ochronę przed zużyciem nawet w mocno obciążonych jednostkach. VW 508 00 / 509 00, Porsche C20. Opakowanie – 3 butelki 5 litrów.
65700  67200  -2%
15 ltr (43.80 zł za ltr)
W magazynie
+
Syntetyczny olej silnikowy o klasie lepkości 5W-30, przeznaczony do wyczynowych jednostek napędowych stosowanych w motorsporcie oraz nowoczesnych silników benzynowych i Diesla z układami DPF. Zapewnia maksymalną stabilność pracy w wysokich temperaturach, doskonałą ochronę przy dynamicznych obciążeniach oraz pewne smarowanie podczas wyścigów i jazdy ekstremalnej. ACEA C3, API SN, BMW, MB, VW. Opakowanie – 3 butelki 5 litrów.
67200  71100  -5%
15 ltr (44.80 zł za ltr)
W magazynie
+
Najwyższej jakości olej silnikowy redukujący zużycie paliwa w samochodach z normalnym i wydłużonym przebiegiem między wymianami. SAE 0W30 ; ACEA A3/B4 ; API SL ; Opakowanie 15 litrów ZESTAW PRODUKT W ZESTAWIE TANIEJ !
69900  71700  -3%
15 ltr (46.60 zł za ltr)
W magazynie
+
W pełni syntetyczny olej silnikowy o klasie lepkości 10W-60, oparty na estrach i PAO, przeznaczony do wyczynowych jednostek napędowych pracujących w ekstremalnych warunkach torowych, rajdowych i w drifcie. Gwarantuje najwyższą odporność termiczną, stabilność filmu olejowego oraz skuteczną ochronę przy maksymalnych obciążeniach. Rekomendacja FUCHS: API SL. Opakowanie – 3 butelki 5 litrów.
72600  74700  -3%
15 ltr (48.40 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W-30, dedykowany szczególnie do silników wymagających normy PSA B71 2290 oraz do nowoczesnych jednostek benzynowych i Diesla wyposażonych w układy oczyszczania spalin. Zapewnia szybkie smarowanie, wysoką czystość silnika i stabilną ochronę w całym zakresie temperatur. PSA B71 2290, Renault RN17, MB 229.51, MB 229.52, ACEA C2/C3, API SP. Opakowanie – kanister 20 litrów.
75700 
20 ltr (37.85 zł za ltr)
W magazynie
+
Najwyższej jakości olej silnikowy do nowoczesnych samochodów osobowych i dostawczych, dedykowny szczególnie do silników koncernu PSA wymagających normy PSA B71 2312   i samochodów azjatyckich. SAE OW30 ; ACEA C2 ; Opakowanie 15  litrów ZESTAW
75900  77700  -2%
15 ltr (50.60 zł za ltr)
W magazynie
+
W pełni syntetyczny olej silnikowy o klasie lepkości 5W-40, oparty na estrach i PAO, przeznaczony do wyczynowych jednostek napędowych stosowanych w motorsporcie. Oferuje najwyższą odporność na ścinanie i pełną stabilność lepkościową w ekstremalnych temperaturach występujących podczas wyścigów i rajdów. Rekomendacja FUCHS: API SL. Opakowanie – 3 butelki 5 litrów.
76200  80700  -6%
15 ltr (50.80 zł za ltr)
W magazynie
+
W pełni syntetyczny olej silnikowy o klasie lepkości 5W-30, oparty na estrach i PAO, przeznaczony do wyczynowych jednostek napędowych stosowanych w motorsporcie. Zapewnia maksymalną stabilność lepkościową, wysoką odporność na ścinanie oraz pełną ochronę w ekstremalnych temperaturach występujących podczas wyścigów i rajdów. Rekomendacja FUCHS: API SL. Opakowanie – 3 butelki 5 litrów.
79200  83700  -5%
15 ltr (52.80 zł za ltr)
W magazynie
+
Wysokiej jakości olej półsyntetyczny do zastosowania w silnikach benzynowych i Diesla również turbodoładowanych.  SAE 10W40 ;  ACEA A3/B3 ;  API CF , SN ; Opakowanie 40 litrów ZESTAW
79900  83400  -4%
40 ltr (19.98 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W-40, przeznaczony do silników benzynowych i Diesla, również wyposażonych w turbosprężarki, systemy oczyszczania spalin oraz START-STOP, zapewniający szybkie smarowanie i wysoką ochronę w szerokim zakresie temperatur. Może być stosowany w pojazdach z LPG/CNG i sprawdza się w eksploatacji flotowej i warsztatowej. ACEA C3, API SP, MB 229.31, VW 505 00/505 01. Opakowanie – 2 kanistry 20 litrów.
93800  95400  -2%
40 ltr (23.45 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W30, przeznaczony do silników benzynowych i Diesla z filtrami DPF oraz nowoczesnymi układami oczyszczania spalin. Technologia XTL® zapewnia szybkie smarowanie przy niskich temperaturach i stabilną ochronę podczas intensywnej eksploatacji. ACEA C3, API SN, BMW Longlife-04, MB 229.31/229.51, VW 504 00/507 00, Porsche C30. Opakowanie – 2 kanistry po 20 litrów (40 litrów).
1,06800  1,07400  -1%
40 ltr (26.70 zł za ltr)
W magazynie
+
Wysokiej jakości olej półsyntetyczny do zastosowania w silnikach benzynowych i Diesla również turbodoładowanych.  SAE 10W40 ;  ACEA A3/B3 ;  API CF , SN ; Opakowanie 60 litrów
1,21700 
60 ltr (20.28 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W-40, przeznaczony do silników benzynowych i Diesla, zapewniający szybkie smarowanie, stabilną pracę jednostki oraz wysoką ochronę w szerokim zakresie temperatur. Odpowiedni także dla pojazdów z instalacją LPG/CNG oraz zastosowań serwisowych i flotowych. ACEA A3/B4, API SN/SM, VW 502 00/505 00, MB 229.3, Porsche A40, Renault RN 0700/0710. Opakowanie – beczka 60 litrów.
1,22700 
60 ltr (20.45 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W-40, przeznaczony do silników benzynowych i Diesla, również wyposażonych w turbosprężarki, systemy oczyszczania spalin oraz START-STOP, zapewniający szybkie smarowanie i wysoką ochronę w szerokim zakresie temperatur. Może być stosowany w silnikach z LPG/CNG i jest odpowiedni dla zastosowań flotowych i serwisowych. ACEA C3, API SP, MB 229.31, VW 505 00/505 01. Opakowanie – beczka 60 litrów.
1,36700 
60 ltr (22.78 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W-40, przeznaczony do silników benzynowych i Diesla, również wyposażonych w turbosprężarki, systemy oczyszczania spalin oraz START-STOP, zapewniający szybkie smarowanie i wysoką ochronę w szerokim zakresie temperatur. Może być stosowany w pojazdach z LPG/CNG i sprawdza się w eksploatacji flotowej i warsztatowej. ACEA C3, API SP, MB 229.31, VW 505 00/505 01. Opakowanie – 3 kanistry 20 litrów.
1,39200  1,43100  -3%
60 ltr (23.20 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W-30, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych, diesla i hybryd wyposażonych w DPF, zapewnia szybkie smarowanie oraz stabilne parametry pracy w szerokim zakresie temperatur. Ogranicza tarcie, redukuje powstawanie osadów i wspiera długą żywotność jednostki napędowej również przy pracy flotowej lub warsztatowej. ACEA C2/C3, API SP, API SQ, BMW LL-04, MB 229.31/229.51, VW 504 00/507 00, Porsche C30, OV0401547-D30, OV0401547-G30. Opakowanie – beczka 60 litrów.
1,44700 
60 ltr (24.12 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W30, przeznaczony do silników benzynowych i Diesla z filtrami DPF oraz nowoczesnymi układami oczyszczania spalin. Technologia XTL® zapewnia szybkie smarowanie przy niskich temperaturach i stabilną ochronę podczas intensywnej eksploatacji. ACEA C3, API SN, BMW Longlife-04, MB 229.31/229.51, VW 504 00/507 00, Porsche C30. Opakowanie – 3 kanistry po 20 litrów (60 litrów).
1,58700  1,61100  -1%
60 ltr (26.45 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W-40, przeznaczony do silników benzynowych i Diesla, również wyposażonych w turbosprężarki, systemy oczyszczania spalin oraz START-STOP, zapewniający szybkie smarowanie i wysoką ochronę w szerokim zakresie temperatur. Może być stosowany w pojazdach z LPG/CNG i sprawdza się w eksploatacji flotowej i warsztatowej. ACEA C3, API SP, MB 229.31, VW 505 00/505 01. Opakowanie – 4 kanistry 20 litrów.
1,83600  1,90800  -4%
80 ltr (22.95 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W30, przeznaczony do silników benzynowych i Diesla z filtrami DPF oraz nowoczesnymi układami oczyszczania spalin. Technologia XTL® zapewnia szybkie smarowanie przy niskich temperaturach i stabilną ochronę podczas intensywnej eksploatacji. ACEA C3, API SN, BMW Longlife-04, MB 229.31/229.51, VW 504 00/507 00, Porsche C30. Opakowanie – beczka 60 litrów.
1,89900 
60 ltr (31.65 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W30, przeznaczony do silników benzynowych i Diesla z filtrami DPF oraz nowoczesnymi układami oczyszczania spalin. Technologia XTL® zapewnia szybkie smarowanie przy niskich temperaturach i stabilną ochronę podczas intensywnej eksploatacji. ACEA C3, API SN, BMW Longlife-04, MB 229.31/229.51, VW 504 00/507 00, Porsche C30. Opakowanie – 4 kanistry po 20 litrów (80 litrów).
2,09600  2,14800  -2%
80 ltr (26.20 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-30, przeznaczony do silników Forda wymagających niskiej lepkości i wysokiej efektywności paliwowej. Zapewnia szybkie smarowanie w niskich temperaturach i stabilną ochronę nowoczesnych jednostek benzynowych i Diesla. ACEA C2, FORD WSS-M2C950-A. Opakowanie – beczka 60 litrów.
2,14700 
60 ltr (35.78 zł za ltr)
W magazynie
+
Wysokiej jakości olej półsyntetyczny do zastosowania w silnikach benzynowych i Diesla również turbodoładowanych.  SAE 10W40 ;  ACEA A3/B3 ;  API CF , SN ; Opakowanie 205 litrów
3,86700 
205 ltr (18.86 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W-40, przeznaczony do silników benzynowych i Diesla, zapewniający szybkie smarowanie, stabilną pracę jednostki oraz wysoką ochronę w szerokim zakresie temperatur. Przystosowany również do LPG/CNG, idealny do zastosowań flotowych, długiej pracy serwisowej i intensywnej eksploatacji. ACEA A3/B4, API SN/SM, VW 502 00/505 00, MB 229.3, Porsche A40, Renault RN 0700/0710. Opakowanie – beczka 205 litrów.
3,93700 
205 ltr (19.20 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W-40, przeznaczony do silników benzynowych i Diesla, również wyposażonych w turbosprężarki, systemy oczyszczania spalin oraz START-STOP, zapewniający szybkie smarowanie i wysoką ochronę w szerokim zakresie temperatur. Przystosowany również do pojazdów z LPG/CNG, sprawdza się w długotrwałej pracy flotowej i warsztatowej. ACEA C3, API SP, MB 229.31, VW 505 00/505 01. Opakowanie – beczka 205 litrów.
4,35700 
205 ltr (21.25 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W-30, przeznaczony do nowoczesnych silników benzynowych, diesla i hybryd wyposażonych w DPF, zapewnia szybkie smarowanie oraz stabilne parametry pracy w szerokim zakresie temperatur. Ogranicza tarcie, redukuje powstawanie osadów i wspiera długą żywotność jednostki napędowej w użytkowaniu flotowym, serwisowym i przemysłowym. ACEA C2/C3, API SP, API SQ, BMW LL-04, MB 229.31/229.51, VW 504 00/507 00, Porsche C30, OV0401547-D30, OV0401547-G30. O pakowanie – beczka 205 litrów.
4,64700 
205 ltr (22.67 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 5W30, przeznaczony do silników benzynowych i Diesla z filtrami DPF oraz nowoczesnymi układami oczyszczania spalin. Technologia XTL® zapewnia szybkie smarowanie przy niskich temperaturach i stabilną ochronę podczas intensywnej eksploatacji. ACEA C3, API SN, BMW Longlife-04, MB 229.31/229.51, VW 504 00/507 00, Porsche C30. Opakowanie – 3 kanistry po 20 litrów (60 litrów).
4,92700 
205 ltr (24.03 zł za ltr)
W magazynie
+
Olej silnikowy o klasie lepkości 0W-30, dedykowany szczególnie do silników Volvo wymagających normy VCC 95200377, zapewniający lekkobieżną pracę i redukcję zużycia paliwa. Zapewnia szybkie smarowanie oraz stabilną ochronę jednostek benzynowych i Diesla w szerokim zakresie temperatur. ACEA A5/B5, API SL, Volvo VCC 95200377. Opakowanie – beczka 205 litrów.
6,15700 
205 ltr (30.03 zł za ltr)
W magazynie
+
Klasa lepkości SAE
Filtry produktów
Opakowanie
    zobacz więcej (16)
Przeznaczenie
Lepkość SAE
    zobacz więcej (9)
Norma ACEA
    zobacz więcej (9)
Norma API
    zobacz więcej (10)
Specyfikacje
Dopuszczenia i rekomendacje
    zobacz więcej (147)
Norma ILSAC