205 litrów FUCHS TITAN CYTRAC PRO S2A 75W140 - olej przekładniowy
- BEZPIECZEŃSTWO (GPSR)
Producent/podmiot odpowiedzialny

PRODUCENT
FUCHS OIL CORPORATION (PL) Sp. z o.o.
ul. Kujawska 102
44-101 Gliwice
E-mail - FOP_reach@fuchs.com
Dokumenty do pobrania
Pobierz titan_cytrac_pro_s2a_75w_140_all.pdf
Olej przekładniowy FUCHS TITAN CYTRAC PRO S2A 75W140 – 205 litrów
FUCHS TITAN CYTRAC PRO S2A 75W140 to zaawansowany olej przekładniowy API GL-5, przeznaczony do osi wyposażonych w przekładnie hipoidalne w ciężkich pojazdach użytkowych, szczególnie marki Scania. Produkt powstał na bazie wysokiej jakości syntetycznych olejów bazowych i dodatków uszlachetniających, dzięki czemu zapewnia bardzo dobrą odporność na utlenianie, a także ścinanie, stabilną lepkość w szerokim zakresie temperatur oraz trwały film smarny przy ekstremalnych obciążeniach.
Olej przekładniowy FUCHS TITAN CYTRAC PRO S2A 75W140 został zatwierdzony zgodnie z wymaganiami SCANIA STO 2:0 A, co umożliwia stosowanie go w najnowszych układach napędowych producenta — również przy bardzo wydłużonych interwałach wymiany dochodzących nawet do 360 000 km (zależnie od zaleceń pojazdu).


Zastosowanie
Olej przekładniowy FUCHS TITAN CYTRAC PRO S2A 75W-140 jest przeznaczony do wysokoobciążonych przekładni hipoidalnych w ciężkich pojazdach użytkowych. Olej został opracowany przede wszystkim z myślą o napędach Scania, gdzie wymagane są normy SCANIA STO 2:0 A lub SCANIA STO 1:0, zapewniając najwyższą ochronę układu w trudnych warunkach pracy.
Olej ten może być stosowany w napędach osi o wysokich momentach obciążenia, w warunkach dużych różnic temperatur, przy długotrwałej eksploatacji oraz przy maksymalnych przebiegach między wymianami. Produkt jest kompatybilny z wysokiej jakości olejami przekładniowymi, ale zaleca się pełną wymianę oleju w przypadku konwersji, aby zachować w pełni jego właściwości.
Dobierając olej do swojego samochodu, można skorzystać z wyszukiwarki olejów FUCHS - DOBIERZ OLEJ
Właściwości
Olej do skrzyń biegów FUCHS TITAN CYTRAC PRO S2A 75W-140 wyróżnia się następującymi cechami:
- odporność na utlenianie – olej nie gęstnieje i nie tworzy osadów,
- ochrona przed zużyciem – zabezpieczenie łożysk i zębów przekładni,
- stabilność lepkości – wysoka odporność na ścinanie w dużych obciążeniach,
- niski współczynnik tarcia – niższa temperatura pracy i mniejsze straty,
- czysty układ – ograniczona tendencja do laków i nagarów,
- oszczędność paliwa – dzięki niskiej lepkości w niższych temperaturach,
- długie przebiegi – możliwość eksploatacji nawet do 360 000 km,
- zgodność materiałowa – brak negatywnego wpływu na uszczelnienia.

- Olej przekładniowy
- Olej do skrzyni manualnej
Lepkość wg normy SAE odnosi się do sposobu, w jaki olej silnikowy zachowuje się w zależności od temperatury.
Specyfikacja - klasa jakości API (American Petroleum Institute) dla olejów silnikowych lub przekładniowych to standardowa specyfikacja określająca jakość, właściwości i wydajność olejów używanych w pojazdach.
- API GL-5
- SCANIA STO 1:0
- SCANIA STO 2:0 A
| Bezpłatna dostawa kurierska (po przedpłacie) | 0.00 zł |
|---|
| Odbiór osobisty (po przedpłacie) | 0.00 zł |
|---|
- Koszty dostawy zależne są od sumarycznej wagi towaru.
- Podane powyżej ceny dostaw dotyczą 1 sztuki danego produktu. Podsumowanie kosztów dostawy zamówionych kilku produktów, można zobaczyć w kasie sklepu.
- Z cennikiem dostaw mozesz zapoznać sie w zakładce - DOSTAWA

Akcesoria do beczek
W zestawie z beczką możesz nabyć pompkę ręczną lub plastikową konewkę do oleju. Wybierz odpowiedni zestaw zanim klikniesz w przycisk DO KOSZYKA.
Pompka lub konewka będą wyszczególnione na fakturze w cenie 1 zł.
Dodatkowa kwota (odpowiednio 128 zł i 28 zł) to koszt wysyłki i pakowania, ponieważ akcesoria są wysłane osobną przesyłką, niezależnie od beczki. Przy odbiorze osobistym beczek akcesoria będą dosłane do 7 dni od zakupu.
Akcesoria są sprzedawane wyłącznie z beczkami 60 i 205 litrów. Nie ma możliwości nabycia ich osobno.


